Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
He! vervelend dat je niet kan slapen!
Ik wou ook voor half 11 slapen, maar dat is ook mislukt!
Eerst poos gewoon gezellig op msn gezeten, en nu een goed gesprek met m'n ex.. Dus ach! Dat word een kort nachtje!
Ik wou ook voor half 11 slapen, maar dat is ook mislukt!
Eerst poos gewoon gezellig op msn gezeten, en nu een goed gesprek met m'n ex.. Dus ach! Dat word een kort nachtje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goede reis snoes en fijne vakantie!
Burn: leuk gesprek dus:p
Burn: leuk gesprek dus:p
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Snoes, dat vergeet ik helemaal! Een hele fijne vakantie!
EB. Ach, nja.. Leuk.. Er zitten gewoon nog zoveel dingen in mij waar ik nog geen 'vrede mee heb', of waar ik nog mee zit. En langzamerhand komen die dingen er gewoon uit!
Ik ga slapen!
Trusten!
EB. Ach, nja.. Leuk.. Er zitten gewoon nog zoveel dingen in mij waar ik nog geen 'vrede mee heb', of waar ik nog mee zit. En langzamerhand komen die dingen er gewoon uit!
Ik ga slapen!
Trusten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Trusten Burn! En dankjewel, jij ook Espresso!
Ik ga vriendlief maar even wakker maken denk ik. Of rond 1u iig.
Ik ga vriendlief maar even wakker maken denk ik. Of rond 1u iig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Lotus! Hoe is het?
Kon jij net ook niet op het forum of lag dat aan mijn computer?
Kon jij net ook niet op het forum of lag dat aan mijn computer?
Gast- Gast
Ik weet even niet zo goed hoe het gaat. Mijn lichaam lijkt te protesteren, maar dat snap ik niet.
Hoe gaat het met jou?
Ik kon gewoon op het forum.
Hoe gaat het met jou?
Ik kon gewoon op het forum.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh vreemd, dan lag het dus toch aan mijn computer. De rest van mijn internet deed het wel, dus ik dacht dat het echt aan het forum lag.
Hoe bedoel je dat je lichaam protesteert?
Met mij gaat het wel oke. Ben erg moe de laatste tijd en heel erg toe aan vakantie. Gelukkig hoef ik nog maar 2,5 week.
Hoe bedoel je dat je lichaam protesteert?
Met mij gaat het wel oke. Ben erg moe de laatste tijd en heel erg toe aan vakantie. Gelukkig hoef ik nog maar 2,5 week.
Gast- Gast
Ik ben sinds maandag erg moe en duf en slap een groot deel van de dag. Ik kan me niet goed concentreren. Mijn gevoel is afgevlakt. Nu ben ik in verwarring en weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik weet niet of het betekent dat ik meer moet eten, of dat ik gewoon even een dipje heb en dat het vanzelf weer over gaat.
Lotus- Ratel
Moe, duf, slap en een slechte concentratie kunnen goed in verband staan met te weinig eten. Een afgevlakt gevoel zou ik niet weten eigenlijk... Wat eet je nu op een dag dan?
Gast- Gast
Morning!
Lily ik heb je trouwfoto`s gezien, prachtig. Die jurk is echt super mooi!
Lily ik heb je trouwfoto`s gezien, prachtig. Die jurk is echt super mooi!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@ Vmn: Mensen die er verstand van hebben, zeggen dat ik te weinig eet. En een afgevlakt gevoel kan daar ook door komen. Ik schijn een eetstoornis te hebben. Maar ik ben het nog steeds een beetje voor mezelf aan het ontkennen. Wat eigenlijk nergens op slaat. Ik weet echt even niet wat ik moet doen...
Goedemorgen meiden!
Goedemorgen meiden!
Lotus- Ratel
Lotus, ik kan nu natuurlijk heel dom zeggen dat je dan 'gewoon' meer moet eten, maar ik snap dat dat niet zo werkt. Kun je niet proberen om in ieder geval tussendoor iets meer groente of fruit te gaan eten? Iets wat er voor jouw gevoel niet direct heel erg inhakt, maar waardoor je wel iets meer binnenkrijgt?
Gast- Gast
Haha hallo @VMN
Rush- Lady Post-a-lot
Nou, ik heb het ook mooi hoor. Ik eet gewoon normaal, magere producten en gezonde vetten die ik nodig heb krijg ik wel binnen, maar niet genoeg. Dat weet ik van mezelf.
Nu doe ik een dieet, waarbij je dus normaal veel minder eet, om drastisch en snel kilo`s af te vallen. Ik ben nog nooit zo vol geweest, ben zo misselijk en voel me zo fucked.
Ben gisterenavond niet gestopt, maar heb het wel voor mezelf aangepast, want dat trok ik echt niet, zoveel eten.
Nu doe ik een dieet, waarbij je dus normaal veel minder eet, om drastisch en snel kilo`s af te vallen. Ik ben nog nooit zo vol geweest, ben zo misselijk en voel me zo fucked.
Ben gisterenavond niet gestopt, maar heb het wel voor mezelf aangepast, want dat trok ik echt niet, zoveel eten.
Rush- Lady Post-a-lot
Hey Storm!
Rush, ik zou het dieet dan ook gewoon iets aanpassen. Ik denk dat je beter geleidelijk aan meer kunt eten dan nu gewoon door blijven proppen omdat je van dat dieet dat allemaal zou moeten eten.
Rush, ik zou het dieet dan ook gewoon iets aanpassen. Ik denk dat je beter geleidelijk aan meer kunt eten dan nu gewoon door blijven proppen omdat je van dat dieet dat allemaal zou moeten eten.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Lotus, ik kan nu natuurlijk heel dom zeggen dat je dan 'gewoon' meer moet eten, maar ik snap dat dat niet zo werkt. Kun je niet proberen om in ieder geval tussendoor iets meer groente of fruit te gaan eten? Iets wat er voor jouw gevoel niet direct heel erg inhakt, maar waardoor je wel iets meer binnenkrijgt?
Ik probeer inderdaad wel iets meer te eten. Maar het voelt zo slecht. Heb echt het idee dat ik me heel erg loop aan te stellen. Snap niets meer van mezelf.
Lotus- Ratel
Ja, het is veel te veel. Maar ik denk dat als ik dingen schrap, dat ik dat te weinig belangrijke dingen binnen krijg en me dan helemaal flut voel.Storm schreef:Trek je het dieet zo slecht Rush?
Dus ik probeer me er wel zo veel mogelijk aan te houden, want na het ontbijt voel ik me helemaal prima. Het is vooral de lunch waardoor ik me zo beroerd ga voelen.
Rush- Lady Post-a-lot
Lotus, ik herken je gevoel wel een beetje. Ik ben ook een controlfreak als het gaat om eten op de momenten dat ik probeer af te vallen. Op andere momenten loopt het juist de spuigaten uit, maar dat is dan weer de andere kant van het verhaal. Probeer in ieder geval in gedachten te houden dat je je nu niet goed voelt (moe, slap, futloos, etc.) en dat je je beter zult voelen als je iets meer eet. Probeer je daaraan vast te houden.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: