Kan dit?? (Goudvisjes)
+5
loura
Zora
Sushi
Sorella
Lejow
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kan dit?? (Goudvisjes)
Als hij het overleefd groeit het uiteindelijk wel weer aan. Het groeit alleen niet heel snel.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Heel graag gedaan! Ik hoop dat het helpt!
Sorella- Kletskop
Ahhwww wat sneu hoop dat 't 'm geen pijn doet.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Aaah ik vind het ook zielig!! Kan ie wel zwemmen dan? Ik hoop dat het weer aan groeit
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Sorella schreef:Als hij het overleefd groeit het uiteindelijk wel weer aan. Het groeit alleen niet heel snel.
Als het al zo ver weggerot is overleven ze het vaak niet hoor...
Heb zelf een vis gehad die had het maar een heel klein beetje. Apart gezet en behandeld met antibiotica maar het mocht al niet meer baten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik zat toevallig net nog even goed naar de foto te kijken en dacht hetzelfde inderdaad. Maar ja, het niet proberen betekend sowieso dat hij doodgaat en die ander moet ook behandeld worden.
Sorella- Kletskop
Suuske schreef:Echt? Wat gek, want met je hond/kat/cavia/konijn ga je ook gewoon naar de dierenarts, toch?Sorella schreef:Nee, er zijn maar weinig mensen die met hun vis naar de dierenarts gaan! Ik werk al 14 jaar in dierenspeciaalzaken en heb mijn opleidingen daar ook op afgestemd. Knaagdieren, honden en aquaria zijn mijn specialiteiten . Dat zijn ook de beesten die ik zelf het leukst vind, vandaar!
Gelukkig heeft mijn konijn nog nooit voor iets ergs naar de dierenarts gemoeten. Alleen de standaardinentingen en het castreren
Ik vind het niet gek.. Wat kost een goudvisje nou, en vaak heb je daar toch totaal geen band mee, tenminste niet wat je hebt met een kat/hond etc.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Suuske schreef:Echt? Wat gek, want met je hond/kat/cavia/konijn ga je ook gewoon naar de dierenarts, toch?Sorella schreef:Nee, er zijn maar weinig mensen die met hun vis naar de dierenarts gaan! Ik werk al 14 jaar in dierenspeciaalzaken en heb mijn opleidingen daar ook op afgestemd. Knaagdieren, honden en aquaria zijn mijn specialiteiten . Dat zijn ook de beesten die ik zelf het leukst vind, vandaar!
Gelukkig heeft mijn konijn nog nooit voor iets ergs naar de dierenarts gemoeten. Alleen de standaardinentingen en het castreren
Ik vind het niet gek.. Wat kost een goudvisje nou, en vaak heb je daar toch totaal geen band mee, tenminste niet wat je hebt met een kat/hond etc.
Ik heb al 6 jaar dezelfde vissen in mijn aquarium en ben daar zeker wel aan gehecht! Natuurlijk niet knuffelig, maar zo wel flink balen als er eentje dood zou gaan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:AngelNyn schreef:Suuske schreef:Echt? Wat gek, want met je hond/kat/cavia/konijn ga je ook gewoon naar de dierenarts, toch?Sorella schreef:Nee, er zijn maar weinig mensen die met hun vis naar de dierenarts gaan! Ik werk al 14 jaar in dierenspeciaalzaken en heb mijn opleidingen daar ook op afgestemd. Knaagdieren, honden en aquaria zijn mijn specialiteiten . Dat zijn ook de beesten die ik zelf het leukst vind, vandaar!
Ik heb al 6 jaar dezelfde vissen in mijn aquarium en ben daar zeker wel aan gehecht! Natuurlijk niet knuffelig, maar zo wel flink balen als er eentje dood zou gaan.
+1
Ik zou mijn 4 goudvisjes ook missen, mochten ze doodgaan. Je hecht je op één of andere manier toch wel.
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
We proberen het gewoon.
Kan H. ons later nooit iets verwijten haha.
Nee, we willen wel kijken of hij nog te redden is.
Er mee naar een dierenarts gaan, dat doen we niet maar als dit een oplossing zou zijn is dat prima.
Hij kan wel zwemmen maar niet echt makkelijk.
Het duurt even voor hij boven is.
Kan H. ons later nooit iets verwijten haha.
Nee, we willen wel kijken of hij nog te redden is.
Er mee naar een dierenarts gaan, dat doen we niet maar als dit een oplossing zou zijn is dat prima.
Hij kan wel zwemmen maar niet echt makkelijk.
Het duurt even voor hij boven is.
Gast- Gast
Ah wat zielig, ziet er ook heel vreemd uit een vis zonder staart. Hopelijk helpt dat spul en knapt 'ie weer op!
Gast- Gast
Helaas...
Jip (of janneke) heeft het niet gered.
Vrijdagavond zat hij (of zij) ineens tegen het zuurstofpompje aan geplakt.
Jip (of janneke) heeft het niet gered.
Vrijdagavond zat hij (of zij) ineens tegen het zuurstofpompje aan geplakt.
Gast- Gast
Ahwwww, arm visje!
Misschien heeft hij wel een ontsnappoging ala finding nemo gedaan!!
Misschien heeft hij wel een ontsnappoging ala finding nemo gedaan!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Arme vis! Bij ons zijn toch ook wel regelmatig visjes verdwenen en ik vermoed toch ook dat deze zijn opgegeten. Maar of ze al dood waren en daarna zijn opgegeten weet ik niet.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: