Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend

+2
Angela_1986
SoGood
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 10:24

Reva schreef:
ExpressoB schreef:en dan maak je hem open en dan ploeft dat ding eruit:P

Nee, je moet eerst drie keer fluiten.

WHAHAHAHAHAHAHAHA! Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend - Pagina 2 Empty Re: Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend

Bericht  SoGood wo 20 jul 2011 - 6:29

Nou, het is de chocolade geworden die ik laat bezorgen op maandag (tja, ik gok er maar op.. Beter te laat dat een gesmolten telegram!) en gestuurd naar de postbus want bij subtiele navraag (ik vroeg hem hoe ik het beste een pakketje kon versturen vanuit mijn werk) bleek dat op het bezoekadres van zijn werk vaak pakketjes niet of te laat aankomen.

Ik ben benieuwd!

Oja, het is trouwens echt een heel leuk geworden! Een groot hart van chocolade met onze foto erop. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:35

Ik vind het echt super leuk haha! waar heb je dat besteld? Hopelijk komt hij op tijd aan!

Gast
Gast

Bericht  SoGood wo 20 jul 2011 - 7:45

Powerbabe schreef:Ik vind het echt super leuk haha! waar heb je dat besteld? Hopelijk komt hij op tijd aan!

www.yoursurprise.com. Ik hoop het ook!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ExpressoB wo 20 jul 2011 - 10:01

foto nerd als dat kan..:P

en dan gaan jullie hem lekker met zijn 2en opeten... of blijft hij bewaard
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  ExpressoB wo 20 jul 2011 - 10:18

hoop dat de site betrouwbaar is!

Ik zat ff erop te kijken en zag ook babykleding staan en dacht voor mijn vriends neefje die nog geboren moet worden (wat niet lang meer gaat duren). Ga morgen ff proberen met ze te chatten, want mijn vriend is grafisch ontwerper en wou wel wat maken en of hun dan het kunnen drukken zeg maar. Dan stuurt hij gewoon een bestand aan met het ....logo bijv.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:36

Sogood schreef:
Powerbabe schreef:Ik vind het echt super leuk haha! waar heb je dat besteld? Hopelijk komt hij op tijd aan!

www.yoursurprise.com. Ik hoop het ook!

Oh daar heeft mijn zusje weleens wat besteld, erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: