Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend
+2
Angela_1986
SoGood
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend
Ik heb een chocoladetelegram voor mijn vriend die ik a.s. maandag bezorgd wil hebben op zijn werk omdat we dan 10 jaar samen zijn. (Hoe romantisch )Alleen even wat stomme vragen.. Omdat ik wil dat hij het al op tijd krijgt is het misschien handiger als ik de bezorgdatum op zaterdag zet, dan is hij toch vrij en krijgt hij het sowieso op maandagmorgen. Als ik de afleverdatum op maandag kies bestaat de kans dat hij het pas laat krijgt, of zelfs de andere dag. Alleen chocolade kan natuurlijk smelten op zondag.
En stuur ik dit naar het bezoekadres of de postbus? Ik voel me nu even een kneus.
En stuur ik dit naar het bezoekadres of de postbus? Ik voel me nu even een kneus.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Ehm Klein verrassinkje voor m'n vriend
Ik zou de bezorgdatum op zaterdag zetten en het sturen naar het bezoekadres. Ik neem tenminste aan dat je vriend ook werkzaam is op de locatie van het bezoekadres.
Gast- Gast
Postbus, vanuit daar wordt de post intern bezorgd...Althans, wel bij de bedrijven waar ik gewerkt heb.
Gast- Gast
Toevallig van de week 'n 'preek' gehad van onze receptionist; pakketjes moeten naar het bezoekadres gestuurd worden.
Gezien het 'prachtige' weer van deze week denk ik niet dat je chocolade zal smelten zondag. Maar is er op zaterdag wel iemand op het bezoekadres om het pakketje in ontvangst te nemen?
Leuk idee van je!
Gezien het 'prachtige' weer van deze week denk ik niet dat je chocolade zal smelten zondag. Maar is er op zaterdag wel iemand op het bezoekadres om het pakketje in ontvangst te nemen?
Leuk idee van je!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Eind deze week wordt het 27 graden
Edit: naar het bezoekadres sturen had bij de bedrijven waar ik ooit gewerkt heb nooit zin, dan kwam het bij de portiers uit....
Edit: naar het bezoekadres sturen had bij de bedrijven waar ik ooit gewerkt heb nooit zin, dan kwam het bij de portiers uit....
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Toevallig van de week 'n 'preek' gehad van onze receptionist; pakketjes moeten naar het bezoekadres gestuurd worden.
Leuk idee van je!
Ik heb geen idee, ik kan het hem ook niet vragen want toen ik vroeg op welke afdeling hij ook alweer werkte vond ie dat al een super rare vraag.
SoGood- Ratel
Zeg! Het is niet de bedoeling dat jullie het moeilijker voor me gaan maken! Nu weet ik het helemaal niet meer!
SoGood- Ratel
Ik zou het naar het bezoekadres laten sturen, en dan t.a.v. de naam van je vriend. Dan komt het via de receptie/portier wel bij je vriend terecht.
Gast- Gast
Ik dacht door je titel dat je zwanger was ofzo hahaha.
Gast- Gast
Misschien morgen even de receptie bellen en vragen hoe je een pakketje daar moet krijgen?
Kan je ook vragen of er zaterdag iemand is, weet je wel zeker dat hij het maandag krijgt.
Leuk idee hoor.
Kan je ook vragen of er zaterdag iemand is, weet je wel zeker dat hij het maandag krijgt.
Leuk idee hoor.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
mozzarella schreef:Ik dacht door je titel dat je zwanger was ofzo hahaha.
Oneee, de arme ziel! Hij zou wel verrast zijn, dat zeker!
SoGood- Ratel
Butterfly78 schreef: Misschien morgen even de receptie bellen en vragen hoe je een pakketje daar moet krijgen?
Leuk idee hoor.
Ik denk dat ik morgen idd even ga bellen.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:mozzarella schreef:Ik dacht door je titel dat je zwanger was ofzo hahaha.
Oneee, de arme ziel! Hij zou wel verrast zijn, dat zeker!
Zwanger biechtje nummer 4
Grapje
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik kan trouwens ook een enorme heliumballon in een doos laten bezorgen. Lekker ongemakkelijk voor bij zijn collega's :-) , dan heb je dat hele gedoe met smeltende telegrammen niet. Wat is leuker? Op het telegram staat een foto van ons samen afgedrukt. (=eetbaar)
SoGood- Ratel
En kan er wat op de ballon gezet worden?
Sorella- Kletskop
_Leaf_ schreef:Eind deze week wordt het 27 graden
27 graden, echt? :o *Gaat vast op zoek naar de zonnebrand*
Oh... bij ons heeft het dus blijkbaar geen zin om het naar de postbus te sturen. Maar goed, wij zijn 'n zorginstelling waar dus iemand aan de receptie zit die het dan aanneemt, misschien is dat dan 't verschil ofzo.
Ah die arme jongen, stijgt er ineens zo'n ballon op, zit ie daar met zo'n hoofd...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sorella schreef:En kan er wat op de ballon gezet worden?
Nee, je kan wel kiezen uit een enorm hart met 'I Love you' o.i.d. lekker afgezaagd.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Ik kan trouwens ook een enorme heliumballon in een doos laten bezorgen. Lekker ongemakkelijk voor bij zijn collega's :-) , dan heb je dat hele gedoe met smeltende telegrammen niet. Wat is leuker? Op het telegram staat een foto van ons samen afgedrukt. (=eetbaar)
Hahahaha ik heb een keer zo'n ballon naar een vriendin gestuurd, die heeft weken tegen het plafond gehangen! Uiteindelijk zijn ze hem te lijf gegaan om gekke filmpjes met heliumstemmetjes te maken, heb me suf gelachen...
Gast- Gast
Ik zou dan zelf toch voor de chocolade gaan, omdat dat jullie foto bevat. Kan je het niet bij een vriendin laten bezorgen die het dan maandagochtend even bij het werk afgeeft?
Sorella- Kletskop
huh maar hoe werkt dat dan met zo'n ballon?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het een leuk idee hoor, zou het zelf alleen nooit op zijn werk laten bezorgen. Vindt je dat niet beetje raar of genant voor je vriend? Alle collega's er gelijk omheen.
Is het niet mogelijk dat het thuis bezorgd wordt s'avonds ofzo?
Is het niet mogelijk dat het thuis bezorgd wordt s'avonds ofzo?
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
ExpressoB schreef:huh maar hoe werkt dat dan met zo'n ballon?
Die zit in een doos.
Gast- Gast
en dan maak je hem open en dan ploeft dat ding eruit:P
ExpressoB schreef:en dan maak je hem open en dan ploeft dat ding eruit:P
Nee, je moet eerst drie keer fluiten.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:en dan maak je hem open en dan ploeft dat ding eruit:P
Nee, je moet eerst drie keer fluiten.
klopt en op je kop gaan staan
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Klein schoenkadootje voor je vriend....ideetje?
» Kado voor vriend
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» kindje voor klein deel 'bezit' oma's / opa's ?
» Iets voor mn vriend
» Kado voor vriend
» wat koop jij voor leuks voor je vriend/man?
» kindje voor klein deel 'bezit' oma's / opa's ?
» Iets voor mn vriend
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: