De yes-forum groep op Facebook.
+17
Beachgirl
girli
TNMN
Lejow
Flippin' Bitch
Sushi
TGR
Bliss
Mamsie
Gizmo
SuperGrover
Antibes
Kabouter
Snoes
Caro
Oasis
Burn
21 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: De yes-forum groep op Facebook.
Ik vrees dat heel weinig mensen dit een goed idee vindenSmikkell schreef:Is er eigenlijk iemand die dit WEL een goed idee vindt?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Met het geringe aantal forummers die ik heb op fb, hoop ik toch niet in zo'n lijst te staan.
Ik vind het ook echt belachelijk als je zo'n lijst maakt. Snap ook niet wat dat verder toevoegt?
Ik vind het ook echt belachelijk als je zo'n lijst maakt. Snap ook niet wat dat verder toevoegt?
Gast- Gast
Ik had overigens wel vermeld wie ik was bij de vriend wie is nou wie.... staat dat er nog? Wil iemand dat wissen voor mij als het er nog staat?
Gast- Gast
Conclusie: destroy the list!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik blijf het toch een beetje raar vinden. In dit topic komt het over alsof de groep per ongeluk is aangemaakt en Sunnyscience wilde er zelfs als beheerder eigenlijk niks mee te maken hebben. Maar in het dagcafe lees ik juist een positieve reactie van sunnyscience over de groep en in de groep heb je zelf wel initiatief genomen met wat de bedoeling was.
Het is echt geen ramp dat er een fb-yes is. We hadden/hebben ook een hyves-yes. Het probleem was dat mensen zomaar werden toegevoegd. Ik weet niet of dat dat aan fb zelf ligt, dat er geen functie bestaat dat je eerst moet accepeteren bijvoorbeeld.
Maar waarom dan in dit topic net doen alsof het allemaal per ongeluk gegaan is? Want volgens mij is dat niet zo en het is echt geen ramp om daar voor uit te komen.
Het is echt geen ramp dat er een fb-yes is. We hadden/hebben ook een hyves-yes. Het probleem was dat mensen zomaar werden toegevoegd. Ik weet niet of dat dat aan fb zelf ligt, dat er geen functie bestaat dat je eerst moet accepeteren bijvoorbeeld.
Maar waarom dan in dit topic net doen alsof het allemaal per ongeluk gegaan is? Want volgens mij is dat niet zo en het is echt geen ramp om daar voor uit te komen.
Gast- Gast
Hoeveel leden heeft die site (nog)?Suuske schreef:Ik vrees dat heel weinig mensen dit een goed idee vindenSmikkell schreef:Is er eigenlijk iemand die dit WEL een goed idee vindt?
Gast- Gast
Ik sta ook niet in die lijst, maar ik denk dat ik daar wel blij mee ben.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ook het idee dat sommigen zich terugtrekken en afmelden door dit topic.. Nu er niet positief op gereageerd wordt, willen ze er opeens niets meer mee te maken hebben.Sproet schreef:Ik blijf het toch een beetje raar vinden. In dit topic komt het over alsof de groep per ongeluk is aangemaakt en Sunnyscience wilde er zelfs als beheerder eigenlijk niks mee te maken hebben. Maar in het dagcafe lees ik juist een positieve reactie van sunnyscience over de groep en in de groep heb je zelf wel initiatief genomen met wat de bedoeling was.
Verder eens met Sproet.
Gast- Gast
Kweenie... Ik kan de groep nu niet meer vinden omdat ik mezelf heb afgemeld, beetje jammer... Zou dat wel graag willen wetenSmikkell schreef:Hoeveel leden heeft die site (nog)?Suuske schreef:Ik vrees dat heel weinig mensen dit een goed idee vindenSmikkell schreef:Is er eigenlijk iemand die dit WEL een goed idee vindt?
Sushi- Kletskop
Whaha, zie je nou wel dat het goed is om niet aan facebook te doen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook. Heb me meteen afgemeld en verder niet gekeken wat er stond of besproken werd en wie en hoeveel er lid waren.Suuske schreef:Kweenie... Ik kan de groep nu niet meer vinden omdat ik mezelf heb afgemeld, beetje jammer... Zou dat wel graag willen wetenSmikkell schreef:Hoeveel leden heeft die site (nog)?Suuske schreef:Ik vrees dat heel weinig mensen dit een goed idee vindenSmikkell schreef:Is er eigenlijk iemand die dit WEL een goed idee vindt?
Gast- Gast
Nee joh praat geen onzin, Facebook is cool! Alleen het is niet cool als je zomaar in een groep komt te staan waar je niet in wil staanLejow schreef:Whaha, zie je nou wel dat het goed is om niet aan facebook te doen
Sushi- Kletskop
Da's nog best veel.Bazinga schreef:41 leden.
Sushi- Kletskop
VerradersSuuske schreef:Da's nog best veel.Bazinga schreef:41 leden.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Dat waren er net nog 42
Sushi- Kletskop
Theedoosje schreef:Ik had overigens wel vermeld wie ik was bij de vriend wie is nou wie.... staat dat er nog? Wil iemand dat wissen voor mij als het er nog staat?
Ik heb voor je gekeken en ik kan 'm niet verwijderen, maar misschien de beheerder wel?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Theedoosje schreef:Ik had overigens wel vermeld wie ik was bij de vriend wie is nou wie.... staat dat er nog? Wil iemand dat wissen voor mij als het er nog staat?
Ik heb voor je gekeken en ik kan 'm niet verwijderen, maar misschien de beheerder wel?
oow das lief dat je wel gekeken hebt. Ik ga ff SuS vragen ...dank je iig!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:TNMN schreef:Theedoosje schreef:Ik had overigens wel vermeld wie ik was bij de vriend wie is nou wie.... staat dat er nog? Wil iemand dat wissen voor mij als het er nog staat?
oow das lief dat je wel gekeken hebt. Ik ga ff SuS vragen ...dank je iig!
Geen probleem
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik ben niet toegevoegd voor zover ik weet, maar heb wel mensen van hier op mijn facebook. Sta ik ook op die lijst?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Volgens mij sta je alleen op de lijst als je toegevoegd bent aan de groep. Aan de hand van de echte namen van leden werden nl forumnamen gekoppeld en als je niet lid bent geweest weten ze ook je echte naam niet.
Gast- Gast
Ik snap sowieso niet echt goed dat iemand het handig zou vinden een lijst bij te houden van de forummers hier en hun echte naam. Is dat nu echt interessant?
Is geen aanval, maar meer dat ik me erover verwonder
Is geen aanval, maar meer dat ik me erover verwonder
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook vraag mbt groep en foto's neerzetten..
» Forum vs Facebook
» Facebook en forum-account gehacked
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Forum vs Facebook
» Facebook en forum-account gehacked
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: