De yes-forum groep op Facebook.
+17
Beachgirl
girli
TNMN
Lejow
Flippin' Bitch
Sushi
TGR
Bliss
Mamsie
Gizmo
SuperGrover
Antibes
Kabouter
Snoes
Caro
Oasis
Burn
21 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: De yes-forum groep op Facebook.
Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Naja, ik was opeens toegevoegd: voornaam + achternaam is nu lid van forum groep. Heb hem ook gelijk weer verwijderd, maar was er ook niet blij mee. Maar er is dus een tweede groep die wel onzichtbaar is?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Bazinga schreef:Jen_ schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't eigenlijk nog minder leuk dat je nu dus openbaar maakt dat er zo'n groep is op FB... Die staat namelijk dicht voor niet genodigde maar dit is gewoon zichtbaar..
Huh? Ja en? Ik snap niet wat je bedoelt. Wat is er erg aan dan, dat ik dit topic aanmaak?
Dat het bestaan van die groep nog niet bekend was en nu opeens wel.. Dat hoefde voor mij weer niet zegmaar..
Waarom mag niet iedereen van het forum 't weten, aangezien het een forum-groep is op FB?
Gast- Gast
Maar als ze op dit forum lezen, dan kennen ze je forumnaam al. Het zegt niets over wie je echt bent. Het (fb) is ook niet te vinden, dus dit draagt niets bij aan anonimiteit of herkend worden.Auxo schreef:Jen_ schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't eigenlijk nog minder leuk dat je nu dus openbaar maakt dat er zo'n groep is op FB... Die staat namelijk dicht voor niet genodigde maar dit is gewoon zichtbaar..
Huh? Ja en? Ik snap niet wat je bedoelt. Wat is er erg aan dan, dat ik dit topic aanmaak?
Iedereen kan dit topic lezen, ook niet-leden, maar de FB groep is alleen zichtbaar voor mensen die toegevoegd zijn. Dus buiten die mensen weet niemand ervan.
Gast- Gast
Volgens mij is dit de groep die gewoon voor niemand zichtbaar is, of vergis ik me nou? Ik ben iig blij dat ik afgemeld ben.Antibes schreef:Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Naja, ik was opeens toegevoegd: voornaam + achternaam is nu lid van forum groep. Heb hem ook gelijk weer verwijderd, maar was er ook niet blij mee. Maar er is dus een tweede groep die wel onzichtbaar is?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Burn schreef:Jen_ schreef:Burn schreef:Ik wou voor mezelf een vriendengroep maken, zodat ik de mensen zeg maar beetje gesorteerd had. Maar omdat ik dus geen verstand van Facebook heb, is dat plotseling een groep geworden. En dat was dus het 1e stuk. Ik heb gezegd deze te willen verwijderen. En hierna heeft iemand de 'echte' versie aangemaakt!
Ah op die manier! Nou ik vind het helemaal niet leuk, ook niet i.v.m. mijn privacy, omdat mijn voor en achternaam + forum naam genoemd werd. Daar zit ik echt niet op te wachten. Tuurlijk heb ik een aantal forummers op mijn FB en is de link snel gelegd maar ik hou er absoluut niet van.
Nee, maar ik wou even bij mijn vrienden voor mezelf een overzichtje maken! Dit was ook niet mijn bedoeling!
En ik heb deze die er nu is ook niet aangemaakt!
Weet ik Ik bedoel jou ook niet, maar degene die hem wel heeft aangemaakt.
Ok! Duidelijk:)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
De eerste groep was gewoon zichtbaar en ik kreeg vragen over een forum van vrienden van buiten het forumStorm schreef:Volgens mij is dit de groep die gewoon voor niemand zichtbaar is, of vergis ik me nou? Ik ben iig blij dat ik afgemeld ben.Antibes schreef:Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Gast- Gast
Storm schreef:Volgens mij is dit de groep die gewoon voor niemand zichtbaar is, of vergis ik me nou? Ik ben iig blij dat ik afgemeld ben.Antibes schreef:Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Ja volgens mij wel. Ik kreeg ook de melding 'naam+achternaam' is toegevoegd aan.... En dat is deze geheime groep.
Gast- Gast
Antibes schreef:Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Dit vind ik wel een beetje raar idd. Dat anderen je toe kunnen voegen zonder dat je zelf moet accepteren of je dat wel wilt.
Gast- Gast
Dit topic is een perfecte gelegenheid om deze vakantiefoto te laten zien:
Een book in je face
Een book in je face
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Maar als ze op dit forum lezen, dan kennen ze je forumnaam al. Het zegt niets over wie je echt bent. Het (fb) is ook niet te vinden, dus dit draagt niets bij aan anonimiteit of herkend worden.Auxo schreef:Jen_ schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't eigenlijk nog minder leuk dat je nu dus openbaar maakt dat er zo'n groep is op FB... Die staat namelijk dicht voor niet genodigde maar dit is gewoon zichtbaar..
Iedereen kan dit topic lezen, ook niet-leden, maar de FB groep is alleen zichtbaar voor mensen die toegevoegd zijn. Dus buiten die mensen weet niemand ervan.
Natuurlijk wel. Je naam staat daar toch dus forummers kunnen zien wie je bent. Zelfs al zou je dat zelf niet willen want anderen kunnen je toevoegen. Beheerders aldaar moeten je accepteren maar helemaal zelf in de hand heb je het niet. En je blijft niet geheel anoniem als je eenmaal in die groep staat.
Overigens sta ik er zelf ook in en maakt me dat weinig uit. Maar ik kan me van anderen wel voorstellen dat ze er niet blij mee zijn.
Gast- Gast
Moet ik me nu buitengesloten voelen dat ik niet ben uitgenodigd
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
En dat er door anderen namen aan forumnamen gekoppeld werden vond ik ook niet helemaal netjes. Dat is nog altijd aan de persoon zelf om dat weer te geven of niet.
Gast- Gast
+1Sproet schreef:En dat er door anderen namen aan forumnamen gekoppeld werden vond ik ook niet helemaal netjes. Dat is nog altijd aan de persoon zelf om dat weer te geven of niet.
Gast- Gast
Of blij..Caro schreef:Moet ik me nu buitengesloten voelen dat ik niet ben uitgenodigd
Gast- Gast
Zusje schreef:Antibes schreef:Storm schreef:Bazinga, ik zie het probleem niet zo hoor. Die groep is niet zichtbaar, voor niemand, en je moet geaccepteerd worden wil je erin komen. Dus privacy gevoelig is het niet zo.
Dit vind ik wel een beetje raar idd. Dat anderen je toe kunnen voegen zonder dat je zelf moet accepteren of je dat wel wilt.
Daar was ik dus ook idd niet blij mee. Onzichtbaar + nee kunnen zeggen is al ander verhaal!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Er zijn iig nu vrienden die weten dat ik op een forum zit en kennen een deel van de forumnamen. Ik vind het raar dat je niet eerst zelf moet accepteren en zelf kan beslissen of je dat wilt..Zusje schreef:Smikkell schreef:Maar als ze op dit forum lezen, dan kennen ze je forumnaam al. Het zegt niets over wie je echt bent. Het (fb) is ook niet te vinden, dus dit draagt niets bij aan anonimiteit of herkend worden.Auxo schreef:Jen_ schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't eigenlijk nog minder leuk dat je nu dus openbaar maakt dat er zo'n groep is op FB... Die staat namelijk dicht voor niet genodigde maar dit is gewoon zichtbaar..
Natuurlijk wel. Je naam staat daar toch dus forummers kunnen zien wie je bent. Zelfs al zou je dat zelf niet willen want anderen kunnen je toevoegen. Beheerders aldaar moeten je accepteren maar helemaal zelf in de hand heb je het niet. En je blijft niet geheel anoniem als je eenmaal in die groep staat.
Overigens sta ik er zelf ook in en maakt me dat weinig uit. Maar ik kan me van anderen wel voorstellen dat ze er niet blij mee zijn.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 18 jul 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sproet schreef:En dat er door anderen namen aan forumnamen gekoppeld werden vond ik ook niet helemaal netjes. Dat is nog altijd aan de persoon zelf om dat weer te geven of niet.
Precies, dat bedoel ik.
Wie heeft die groep gemaakt??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Of blij..Caro schreef:Moet ik me nu buitengesloten voelen dat ik niet ben uitgenodigd
Het is ook een moeilijke kwestie natuurlijk..... Zucht
Caro- Ratel
Smikkell schreef:Er zijn iig nu vrienden die weten dat ik op een forum zit en kennen een deel van de forumnamen. Ik vind het raar dat je niet eerst zelf moet accepteren en zalf kan beslissen of je dat wilt..Zusje schreef:Smikkell schreef:Maar als ze op dit forum lezen, dan kennen ze je forumnaam al. Het zegt niets over wie je echt bent. Het (fb) is ook niet te vinden, dus dit draagt niets bij aan anonimiteit of herkend worden.Auxo schreef:Jen_ schreef:Bazinga schreef:Ik vind 't eigenlijk nog minder leuk dat je nu dus openbaar maakt dat er zo'n groep is op FB... Die staat namelijk dicht voor niet genodigde maar dit is gewoon zichtbaar..
Nou dat is mooi klote voor je! Hopelijk gaan ze je niet proberen op te zoeken hier.
Gast- Gast
Ook al zou ik blij zijn, zou ik her hier voor kiezen om vooral door te blijven hameren op het niet gekozen zijn als groepslidCaro schreef:Smikkell schreef:Of blij..Caro schreef:Moet ik me nu buitengesloten voelen dat ik niet ben uitgenodigd
Gast- Gast
Smikkell schreef:+1Sproet schreef:En dat er door anderen namen aan forumnamen gekoppeld werden vond ik ook niet helemaal netjes. Dat is nog altijd aan de persoon zelf om dat weer te geven of niet.
Hier ben ik het inderdaad wel mee eens.
Gast- Gast
De facebook is niet verplicht, dus het lijkt mij dat iedereen zelf mag weten of die zichzelf wil aanmelden. Je bent niks verplicht lijkt me, toch?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ook al zou ik blij zijn, zou ik her hier voor kiezen om vooral door te blijven hameren op het niet gekozen zijn als groepslidCaro schreef:Smikkell schreef:Of blij..Caro schreef:Moet ik me nu buitengesloten voelen dat ik niet ben uitgenodigd
You got me .
Caro- Ratel
Bitterkoek_ schreef:De facebook is niet verplicht, dus het lijkt mij dat iedereen zelf mag weten of die zichzelf wil aanmelden. Je bent niks verplicht lijkt me, toch?
Nee dat is juist het punt. Als mensen jou aanmelden sta je er gewoon tussen, of je jezelf nou hebt aangemeld of niet. En dan wordt er ook nog eens verteld welke forumnaam bij welke echte naam hoort.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:De facebook is niet verplicht, dus het lijkt mij dat iedereen zelf mag weten of die zichzelf wil aanmelden. Je bent niks verplicht lijkt me, toch?
Maar het punt is dat je zomaar aangemeld wordt zonder dat je daar iets over te zeggen hebt. Je kunt je wel weer afmelden maar als je niet de hele dag achter de pc zit weet je dat niet en zit mail vol met fb meldingen en ben je niet meer zo anoniem als dat je zou willen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook vraag mbt groep en foto's neerzetten..
» Forum vs Facebook
» Facebook en forum-account gehacked
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Forum vs Facebook
» Facebook en forum-account gehacked
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: