Seks - Biecht & Vraag Topic
+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers
Pagina 15 van 18
Pagina 15 van 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
Re: Seks - Biecht & Vraag Topic
HPV is toch het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt? Dat is naar mijn weten niet hetzelfde type dat koortslippen en wratten veroorzaaktAva schreef:Bij een SOA-test wordt inderdaad niet getest op herpes. Je hoeft ook echt niet per se een koortslip te krijgen als je het HPV-virus hebt. Herpes-klachten kunnen over je hele lichaam ontstaan, in jouw geval "down under". Dat kan eenmalig zijn, maar ook vaker terugkomen. Het kan ook zijn dat je nooit een koortslip krijgt, of dat je daar in de toekomst last van zult krijgen. Daar valt helaas niets over te zeggen/voorspellen.SuperGrover schreef:Is niet gek, met een SOA-test toon je geen herpes aan, dat kan alleen tijdens een actieve uitbraak. Ook hoef je geen koortslip te hebben, herpes kan op verschillende plekken komen. Ik denk ook dat het een stuk waarschijnlijker is dat je van je onveilige seks herpes hebt gekregen dan via een scheermesje.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Sorry, je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde HSVSuperGrover schreef:HPV is toch het virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt? Dat is naar mijn weten niet hetzelfde type dat koortslippen en wratten veroorzaakt
Ook dat klopt helemaal. Er bestaat helaas geen behandeling om van het herpes-virus af te komen.Joy_ schreef:Maar vergeet niet dat het virus dan wel altijd aanwezig is. Een uitbraak kan inderdaad eenmalig zijn, maar het virus blijft in je lichaam.
Gast- Gast
Ja, ik weet dat ik nooit van het virus zal afkomen, helaas. Nu maar hopen dat ik er alleen down under last van heb en niet oog nog een koortslip (of -oog, of -neus ) zal krijgen.
Toen ik trouwens getest werd bij de HA had ik m'n eerste aanval, dus ook vaak de ergste. Vandaar dat ik het raar vind dat er toen niets is uitgekomen.
Toen ik trouwens getest werd bij de HA had ik m'n eerste aanval, dus ook vaak de ergste. Vandaar dat ik het raar vind dat er toen niets is uitgekomen.
Gast- Gast
Volgens mij is herpes simplex (koortslip) weer anders dan herpes genitalis (bij je lady parts). Dus dat je nummer 2 hebt, wil volgens mij niet perse zeggen dat je ook een koortslip kan krijgen. Andersom heb ik dat ook. Ik heb herpes simplex, maar zal geen uitbraak down under krijgen, tenzij ik mezelf besmet (door bijv eerst met m'n handen bij m'n lippen en dan bij m'n schaamlippen te zitten..maar ja waarom zou ik)..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hmm, nu t toch over herpes gaat, zal ik ook maar even opbiechten dat ik dit ooit heb opgelopen. De precieze toedracht is me nog steeds niet echt duidelijk, aangezien ik het nog nooit zonder condoom heb gedaan, maar heb jaren geleden bij de uitbraak echt flink last gehad. Eigenlijk denk ik er bijna nooit meer aan, omdat ik ook geen seks heb op t moment, maar ik vind het wel lastig hoe dat moet in de toekomst. Stel dat ik een vaste vriend zou krijgen, dan zou ik echt bang zijn dat ie t hierom uit zou maken. Ik zou me ook bezwaard voelen om het zonder condoom te doen en hem mogelijk te besmetten. Hoe denken jullie hierover?
Overigens kun je ook simplex aan je lady parts krijgen en genitalis aan je mond, ligt er maar net aan wat voor handelingen je op welk moment verricht
Ik heb na die eerste keer volgens mij nooit meer last gehad, maar het is natuurlijk zwaar kut dat je nooit van het virus af komt. Ik heb nog nooit een koortslip gehad trouwens.
Niet quoten a.u.b.
Overigens kun je ook simplex aan je lady parts krijgen en genitalis aan je mond, ligt er maar net aan wat voor handelingen je op welk moment verricht
Ik heb na die eerste keer volgens mij nooit meer last gehad, maar het is natuurlijk zwaar kut dat je nooit van het virus af komt. Ik heb nog nooit een koortslip gehad trouwens.
Niet quoten a.u.b.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat naar Bliss! Ik heb het nog nooit down there gehad, maar ik weet hoe vervelend het is bij m'n lippen en heb dus wel bijna chronische schimmel, dus ik kan me er iets bij voorstellen. Maar je kunt toch alleen overdragen als je zelf ook een uitbraak hebt? Mocht je een relatie hebben en een uitbraak moet je 't dan gewoon zeggen en geen seks hebben. Volgens mij werkt het zo. Bij herpes simplex in elk geval wel, want anders zou ik nooit kunnen zoenen en pijpen.. maar da's niet zo, ik kan alleen niet zoenen en pijpen als ik een uitbraak heb.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, volgens mij is het altijd (iets) besmettelijk! Je weet namelijk niet wanneer je een uitbraak krijgt, dus stel dat je twee dagen voor een uitbraak nog zoent/pijpt/whatever, dan kun je het al wel overdragen. De kans is wel minder groot, maar wel aanwezig.
Volgens mij heb ik trouwens ook eens gelezen dat 70% van de mensen het herpesvirus bij zich draagt, veelal zonder dit te weten.
Volgens mij heb ik trouwens ook eens gelezen dat 70% van de mensen het herpesvirus bij zich draagt, veelal zonder dit te weten.
Bliss- Lady Post-a-lot
Genitale herpes kan ook veroorzaakt worden door Herpes Simplex type 1. "Down under" wordt herpes meestal veroorzaakt door Herpes Simplex type 2.Joy_ schreef:Volgens mij is herpes simplex (koortslip) weer anders dan herpes genitalis (bij je lady parts). Dus dat je nummer 2 hebt, wil volgens mij niet perse zeggen dat je ook een koortslip kan krijgen. Andersom heb ik dat ook. Ik heb herpes simplex, maar zal geen uitbraak down under krijgen, tenzij ik mezelf besmet (door bijv eerst met m'n handen bij m'n lippen en dan bij m'n schaamlippen te zitten..maar ja waarom zou ik)..
http://en.wikipedia.org/wiki/Herpes_simplex_virus
Gast- Gast
Een condoom beschermt niet tegen herpes, dat is ook nog het nare nieuws. Overigens is het alleen tijdens een actieve uitbraak besmettelijk, maar inderdaad, de meerderheid van de bevolking draagt herpes bij zich.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Een condoom beschermt niet tegen herpes, dat is ook nog het nare nieuws. Overigens is het alleen tijdens een actieve uitbraak besmettelijk, maar inderdaad, de meerderheid van de bevolking draagt herpes bij zich.
Is dat nou echt zo? Maar wat ik zeg klopt toch wel, dat je nooit weet of er een uitbraak aan zit te komen en dat het dus al besmettelijk kan zijn?
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, scheelt alweer een hoop stress bij een eventuele toekomstige relatie
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss ik PM je even.
Er stond hier een privacygevoelig verhaal.
Laatst aangepast door Powerbabe op ma 10 okt 2011 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bliss schreef:SuperGrover schreef:Een condoom beschermt niet tegen herpes, dat is ook nog het nare nieuws. Overigens is het alleen tijdens een actieve uitbraak besmettelijk, maar inderdaad, de meerderheid van de bevolking draagt herpes bij zich.
Is dat nou echt zo? Maar wat ik zeg klopt toch wel, dat je nooit weet of er een uitbraak aan zit te komen en dat het dus al besmettelijk kan zijn?
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, scheelt alweer een hoop stress bij een eventuele toekomstige relatie
Je kan elkaar via de liezen besmetten, dus een condoom lost idd niet alles op. Ook kan je het overdragen tijdens een niet actieve uitbraak. Een vriendin van me is op die wijze door haar vriend besmet.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:
Bliss ik PM je even.
Er stond hier een privacygevoelig verhaal.
Ok ik heb nog geen PM, maar ik ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
Als ik het gevoel heb dat ik klaarkom, heb ik meteen het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Hierdoor durf ik me niet helemaal te laten gaan. En vraag ik vriendlief dan ook om te stoppen (en kom ik dus niet klaar)..
Hoe kan dit, en is dit normaal?
Gast- Gast
Biechtje01 schreef:Als ik het gevoel heb dat ik klaarkom, heb ik meteen het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Hierdoor durf ik me niet helemaal te laten gaan. En vraag ik vriendlief dan ook om te stoppen (en kom ik dus niet klaar)..
Dat is heel normaal ja, dat heeft bijna iedereen. En als je wil klaarkomen, zul je je daar echt overheen moeten zetten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Biechtje01 schreef:Als ik het gevoel heb dat ik klaarkom, heb ik meteen het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Hierdoor durf ik me niet helemaal te laten gaan. En vraag ik vriendlief dan ook om te stoppen (en kom ik dus niet klaar)..
Dat is heel normaal ja, dat heeft bijna iedereen. En als je wil klaarkomen, zul je je daar echt overheen moeten zetten.
Maar dit is dus puur een gevoel, en ik zal niet echt hoeven plassen?
Sorry als ik misschien domme vragen stel!
Gast- Gast
Ik heb dat gevoel ook. Was er eerst ook bang voor, maar alle zorgen waren onterecht.
Vaak zorg ik dat ik ervoor naar de WC ben geweest, gewoon voor de zekerheid
Vaak zorg ik dat ik ervoor naar de WC ben geweest, gewoon voor de zekerheid
Gast- Gast
Zoals mannen niet kunnen plassen met een stijve piemel, kunnen vrouwen ook niet plassen als ze klaarkomen, tenminste 'kunnen', het komt iig bij mij nooit voor!
Gast- Gast
Het kan misschien zijn dat je kan spuiten, maar dat merk je dan vanzelf. :-)Biechtje01 schreef:toetje_ schreef:Biechtje01 schreef:Als ik het gevoel heb dat ik klaarkom, heb ik meteen het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Hierdoor durf ik me niet helemaal te laten gaan. En vraag ik vriendlief dan ook om te stoppen (en kom ik dus niet klaar)..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Het kan misschien zijn dat je kan spuiten, maar dat merk je dan vanzelf. :-)Biechtje01 schreef:toetje_ schreef:Biechtje01 schreef:Als ik het gevoel heb dat ik klaarkom, heb ik meteen het gevoel dat ik heel nodig moet plassen. Hierdoor durf ik me niet helemaal te laten gaan. En vraag ik vriendlief dan ook om te stoppen (en kom ik dus niet klaar)..
Idd. En wat ik me afvraag, heb je het dan nog nooit bij jezelf gedaan? Dan weet je hoe het voelt
Gast- Gast
Dat gevoel dat je moet plassen kan komen door het stimuleren van de g-spot, tijdens de penetratie.
Gast- Gast
Ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen..
Als ik gevingert wordt door mijn vriend vind ik het onwijs lekker maar als hij dan zijn vingers eruit haalt dan zit er bloed aan.
En ik hoef niet ongesteld te worden maar het is nu al twee keer gebeurd en dat zit me helemaal niet lekker.
kan het zijn dat het contactbloedingen zijn?
Als ik gevingert wordt door mijn vriend vind ik het onwijs lekker maar als hij dan zijn vingers eruit haalt dan zit er bloed aan.
En ik hoef niet ongesteld te worden maar het is nu al twee keer gebeurd en dat zit me helemaal niet lekker.
kan het zijn dat het contactbloedingen zijn?
Gast- Gast
Heeft hij wellicht lange nagels?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Heeft hij wellicht lange nagels?
Nee die heeft hij niet.. Kan het ook zijn dat hij het te wild doet door mijn lichaam? En is het eigenlijk iets wat je moet laten nakijken bij de huisarts? Want ik moet er niet op gaan googlen want dan kom ik bij baarmoederhalskanker uit..
Gast- Gast
De huid is daar heel dun dus je krabt dat zomaar open. Het kan best zijn dat hij ongemerkt toch, zelfs met korte nagels, de boel openkrabt.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 15 van 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag maar raak over de liefde-topic!
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic
» Nog een haren topic..(vraag)