Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:En alle dikke mensen zijn viesReva schreef:Omg..
Ik kijk Puberruil, ruil van een doof meisje en horend meisje.
Horende meisje kijkt in de kledingkast van doof meisje 'Hmm ik dacht dat dove mensen niet echt een style hadden...en geen leuke kleren droegen'
WHAHAHA
Ja, alleen zijn deze meisjes een jaar of 15/16
Gast- Gast
Gemiddelde forumleeftijd, toch?Reva schreef:Smikkell schreef:En alle dikke mensen zijn viesReva schreef:Omg..
Ik kijk Puberruil, ruil van een doof meisje en horend meisje.
Horende meisje kijkt in de kledingkast van doof meisje 'Hmm ik dacht dat dove mensen niet echt een style hadden...en geen leuke kleren droegen'
WHAHAHA
Ja, alleen zijn deze meisjes een jaar of 15/16
Gast- Gast
Ik dacht dat die opmerking over "alle dikke mensen zijn vies", ging over het topic. Maar het gaat dus over het programma of volg ik het gewoon niet meer?
Ik ben echt toe aan een oppepper
Ik ben echt toe aan een oppepper
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef over, ik snij en ik ben dik.. Denk dat ik even ga opzoeken op welk tijdstip de intercity voorbij komt op het station.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, neem het podium..Reva schreef:Nou over blinden heb ik wel wat te zeggen
Mijn ex is vervelend en blind, dus altijd als ik een blind persoon zie, dan wil ik ze omduwen.
Zo, ik heb gesproken.
Gast- Gast
Ow, en je gebruikt vloeibare prosac..Reva schreef:Ik geef over, ik snij en ik ben dik.. Denk dat ik even ga opzoeken op welk tijdstip de intercity voorbij komt op het station.
Gast- Gast
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Smikkell schreef:Ow, en je gebruikt vloeibare prosac..Reva schreef:Ik geef over, ik snij en ik ben dik.. Denk dat ik even ga opzoeken op welk tijdstip de intercity voorbij komt op het station.
Thanks voor de aanvulling.
Edit: ow en ik ben bijna werkloos!
Laatst aangepast door Reva op di 19 jul 2011 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind ze een gevaar voor de samenleving, net als dikke en dronken mensen.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, neem het podium..Reva schreef:Nou over blinden heb ik wel wat te zeggen
Mijn ex is vervelend en blind, dus altijd als ik een blind persoon zie, dan wil ik ze omduwen.
Zo, ik heb gesproken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind ze een gevaar voor de samenleving, net als dikke en dronken mensen.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, neem het podium..Reva schreef:Nou over blinden heb ik wel wat te zeggen
Zo, ik heb gesproken.
En wat is je opinie over díkke drónken mensen?
Gast- Gast
Ik vind mezelf een leuk persoonReva schreef:Smikkell schreef:Ik vind ze een gevaar voor de samenleving, net als dikke en dronken mensen.Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, neem het podium..Reva schreef:Nou over blinden heb ik wel wat te zeggen
Zo, ik heb gesproken.
En wat is je opinie over díkke drónken mensen?
Gast- Gast
Je edit is minder leuk. Heb je al een plan?
Ik ben ook bijna therapie-loos.. Ik zoek ook nog en dagvulling. Naast forummen en drinken..
Ik ben ook bijna therapie-loos.. Ik zoek ook nog en dagvulling. Naast forummen en drinken..
Gast- Gast
Waarom ben je bijna werkloos Reva?
Tiana- Ratel
Ik heb weer last van m'n rug... Gelukkig mag ik deze week misschien een dagje korter.
Gast- Gast
Ja, nou ja, mijn baan bestaat over 2 maanden niet meer. Niet in de vorm van nu. Ik heb nu gewoon een bepaald gebied voor mijn rekening op mijn werk (van postcode bla tot postcode bla). Maar hogere hand heeft bedacht dat dat slecht is voor het regiocontact en dat het slecht is voor de kwaliteit. Dus gaan mensen samen 1 regiogebied doen zeg maar. Dus voor een gezin kan dat betekenen dat ze de ene afspraak mij treffen en een andere afspraak collega (ik vind het onhandig, omdat zowel ouders als kinderen lijkt mij meer baat hebben bij 1 persoon die de hele 'zaak' kent). MAAR. Ik mag niet bijvoorbeeld de helft van gebied-A en de helft van gebied-B. Want dat zou onhandig en chaotisch zijn voor mij.. Omdat je dan teveel gezinnen hebt waar je je in moet verdiepen. Oftewel, fulltime werken kan dan niet en van parttime werken kan ik niet leven, dus dag werk.
Edit: en omdat ik freelancer ben, heb ik geen recht op uitkering etc als ik geen werk kan vinden. Dus 0 euro inkomen per maand. Das ook geen vloeibare prozac dan
Edit: en omdat ik freelancer ben, heb ik geen recht op uitkering etc als ik geen werk kan vinden. Dus 0 euro inkomen per maand. Das ook geen vloeibare prozac dan
Gast- Gast
Reva schreef: Das ook geen vloeibare prozac dan
Maar dat is wel rot zeg! Al bezig om iets anders te zoeken?
Laatst aangepast door Stylegirl op di 19 jul 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
Ik vind het zelf geloof ik minder leuk..Reva schreef:Smikkell schreef:PLOP IS OP!!
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: