Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal schreef:OLLLAAAA !!!!
Ola ijsjes :P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Q, ik ben heel erg trots op je!! En ook jaloers omdat ik ook zo graag een dag in mijn bed zou willen liggen.
Thanks, Smik ! Moet je de dufheid op de koop toe nemen, voelt vervelend! Misschien had ik juist beter op tijd op kunnen staan. Maar ik heb de laatste dagen te weinig geslapen, misschien moet ik nog wat bijslapen.
Hoi Stuit en Reva!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dat ga ik binnenkort eens proberen!Maple schreef:Tomaten pureren, water, wat groenten, ui en ballen erdoor, boullionblokje en wat knoflook... heerlijk!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ja wel oke. Nee eigenlijk niet het huilen staat me nader dan het lachen vandaag
Ahhw What's up? Of heel het gedoe allemaal?
Gast- Gast
Stuit
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik PM je even. Oke?Pippa schreef:Smikkell schreef:Iemand hier bekend in Amersfoort?
Ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik PM je even. Oke?Pippa schreef:Smikkell schreef:Iemand hier bekend in Amersfoort?
Ik.
Dat is goed hoor!
Gast- Gast
Ja gewoon. Ik ben vandaag eens goed gaan nadenken en ik heb ook een klacht bij het kdv van mijn zoontje gelegd.
Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik het niet vertrouwde maar elke keer werd mijn gevoel in de wind geslagen met zinnen als "ach hij praat vast wel wanneer hij 4 is"
Het hele mooie is dat ze wanneer de kindjes over gaan een observatielijst invullen. Ik weet hoe die lijsten werken omdat ik voor dezelfde stichting werk. En juist uit die lijsten had naar voren moeten komen dat hij laat was met praten. Maar er zijn gewoon geen lijsten ingevuld helemaal niks !
Eenmaal over naar de peuters weer mijn zorg uit gesproken maar niks !!! Helemaal niks !!! Ook mijn ex deelde mijn mening niet. IK stond er gewoon helemaal alleen voor. Ik was de enige die zorgen had om mijn kind en voor de rest keek er gewoon niemand naar om !!!
En nu ik er zo over nadenk doet het wat met me. Ik kan er gewoon meteen om janken als ik eraan denk.
Misschien van opluchting dat er nu wat aan gedaan word maar ook frustratie !!!
En natuurlijk ben ik nu eigenlijk wel bang voor wat komen gaat !!
Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik het niet vertrouwde maar elke keer werd mijn gevoel in de wind geslagen met zinnen als "ach hij praat vast wel wanneer hij 4 is"
Het hele mooie is dat ze wanneer de kindjes over gaan een observatielijst invullen. Ik weet hoe die lijsten werken omdat ik voor dezelfde stichting werk. En juist uit die lijsten had naar voren moeten komen dat hij laat was met praten. Maar er zijn gewoon geen lijsten ingevuld helemaal niks !
Eenmaal over naar de peuters weer mijn zorg uit gesproken maar niks !!! Helemaal niks !!! Ook mijn ex deelde mijn mening niet. IK stond er gewoon helemaal alleen voor. Ik was de enige die zorgen had om mijn kind en voor de rest keek er gewoon niemand naar om !!!
En nu ik er zo over nadenk doet het wat met me. Ik kan er gewoon meteen om janken als ik eraan denk.
Misschien van opluchting dat er nu wat aan gedaan word maar ook frustratie !!!
En natuurlijk ben ik nu eigenlijk wel bang voor wat komen gaat !!
Laatst aangepast door Stuiterbal op di 19 jul 2011 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen ideeReva schreef:Smikkie, gaat het?
Maar dat is misschien juist het probleem
Gast- Gast
Stuiter, wat naar. Je moet je heel erg onbegrepen voelen. Wel goed dat je vol blijft houden in het belang van je kind.
Heeft hij vaker problemen bij opa/oma en wist jij dat hij daar zou slapen i.p.v. bij zijn vader? Red je het nu?
Heeft hij vaker problemen bij opa/oma en wist jij dat hij daar zou slapen i.p.v. bij zijn vader? Red je het nu?
Gast- Gast
Jij moet je ritme weer op orde krijgen, zeker nu je op zoek bent naar een baan..Qiara schreef:Smikkell schreef:Q, ik ben heel erg trots op je!! En ook jaloers omdat ik ook zo graag een dag in mijn bed zou willen liggen.
Thanks, Smik ! Moet je de dufheid op de koop toe nemen, voelt vervelend! Misschien had ik juist beter op tijd op kunnen staan. Maar ik heb de laatste dagen te weinig geslapen, misschien moet ik nog wat bijslapen.
Hoi Stuit en Reva!
Gast- Gast
O bah Stuiter, dan breekt je hart als je mannetje zo overstuur is..
Ik vind dat je ex jou moet inlichten wanneer hij bij opa/oma slaapt, dit gaat echt nergens over, het gaat wel om jullie kind.
Ik vind dat je ex jou moet inlichten wanneer hij bij opa/oma slaapt, dit gaat echt nergens over, het gaat wel om jullie kind.
Gast- Gast
Stuit> terrecht dat je er een klacht tegen aan gegooid hebt. Want dit hadden ze idd moeten zien dmv die lijsten ( ook ik ken ze). En dat ze dan ook niks hebben aangegeven is wel erg slecht.
En dan dat voorval van je zoontje er nog bij maakt het nog ellendiger.
Ik was zo naar je toegekomen als je wat dichterbij woonde. ALs je hulp nodig hebt een keer laat weten he. Ik help je graag!
Storm> ook als jij hulp nodig hebt of zo he let me know! (sowieso morgemiddag vrij )
En dan dat voorval van je zoontje er nog bij maakt het nog ellendiger.
Ik was zo naar je toegekomen als je wat dichterbij woonde. ALs je hulp nodig hebt een keer laat weten he. Ik help je graag!
Storm> ook als jij hulp nodig hebt of zo he let me know! (sowieso morgemiddag vrij )
Laatst aangepast door Theedoosje op di 19 jul 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm Als ik morgen een dag vrij had gehad was ik naar je toe gekomen en had ik je geholpen met opruimen !! Hopelijk voel je je snel wat beter schat !
Met mij gaat het wel. Heb pijnstillers. Het word wel minder nu gelukkig. Ik blijf zoveel mogelijk bewegen en rekken en strekken. Dat moet ook. Kan in ieder geval alweer normaal op tempo lopen Wel heb ik steeds tintelingen in mijn rug ! Heel raar gevoel.
Met mij gaat het wel. Heb pijnstillers. Het word wel minder nu gelukkig. Ik blijf zoveel mogelijk bewegen en rekken en strekken. Dat moet ook. Kan in ieder geval alweer normaal op tempo lopen Wel heb ik steeds tintelingen in mijn rug ! Heel raar gevoel.
Laatst aangepast door Stuiterbal op di 19 jul 2011 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm, het is dat ik niet in de buurt bij jou woon, maar anders zou ik je komen helpen in huis, zodat dat ook wat rust in je koppie zou geven!
Gast- Gast
Storm> ne eis niet stom. Soms kan het erg irritant zijn zoveel iemand om je heen.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: