Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
GATVERDAMME... de hele kliko zit weer vol met MADEN (in het wit)
Ik schrok me de t*fus toen ik net de deksel opendeed, brrrrr....
Ik schrok me de t*fus toen ik net de deksel opendeed, brrrrr....
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, Sjaan, ranzig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nou, da's nog zacht uitgedrukt
Ik ben het wel gewend, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ik ook, want het gebeurt helaas vaker.Rush schreef:Ik ben het wel gewend, haha.
Dus........... als iemand nog wil gaan vissen en aas nodig heeft? Gratis af te halen!
Ja maar wat moet ik dán in de kliko gooien??? Gras maaien hoef ik nietReva schreef:Wat vies, Sjaan! Minder restjes weggooien?
Ik had ze vaak in mn slaapkamer
Dan zag ik er eentje op plafond, weghalen, keek je twee minuten later omhoog, weer!
Dan zag ik er eentje op plafond, weghalen, keek je twee minuten later omhoog, weer!
Gast- Gast
Weghalen? Hoe dan? Durf je ze vast te pakken??? Ieieieieiehhhhhhhhhhhh!
Oooo Sjaan dat hadden wij ook. We hadden een vuilniszak op het balkon laten staan en die waren we helemaal vergeten (hebben 2 balkons)..en ja hoor, het hele balkon VOL met maden.
Nu hebben we gister dat balkon opgeruimd en er lagen overal van die bruine poppen van maden..
Nu hebben we gister dat balkon opgeruimd en er lagen overal van die bruine poppen van maden..
Gast- Gast
m`n ouders wikkelen de restjes altijd eerst in krant en dan in de kliko, heb daar nog nooit maden gezien
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Weghalen? Hoe dan? Durf je ze vast te pakken??? Ieieieieiehhhhhhhhhhhh!
Haha, ja hoor. Ik deed ze ook in doosjes voor klanten (dierenwinkel). Stond een heel grote bak in de koelkast zonder deksel (stinken) met paar kilo maden. En als je de deur van de koelkast open deed dan gingen ze door het licht van de koelkast opeens allemaal bewegen, dus dan kreeg je een soort golven in die bak, whaha. En dan deed ik het doosje van de klant vol en dan proberen er geen eentje te halveren door de deksel. Wat niet handig is met dat gewiebel
Gast- Gast
BAH Reva.... BAH!
Ik ging vroeger wel eens vissen met paps maar het enige dat ik durfde was de hengel vasthouden terwijl de dobber in het water lag. De rest mocht hij doen: maden aan het haakje hangen, visje er vanaf halen... Dat durf ik allemaal echt niet!
Nou ja, mijn goudvissen durfde ik wel met de hand te pakken als de kom verschoond moest worden. Dapper he!
Lily, misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Op zich gooi ik niet heel veel weg maar met dit weer wil het natuurlijk wel snel gaan... Maar gelukkig wordt ie donderdag weer geleegd
Ik ging vroeger wel eens vissen met paps maar het enige dat ik durfde was de hengel vasthouden terwijl de dobber in het water lag. De rest mocht hij doen: maden aan het haakje hangen, visje er vanaf halen... Dat durf ik allemaal echt niet!
Nou ja, mijn goudvissen durfde ik wel met de hand te pakken als de kom verschoond moest worden. Dapper he!
Lily, misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Op zich gooi ik niet heel veel weg maar met dit weer wil het natuurlijk wel snel gaan... Maar gelukkig wordt ie donderdag weer geleegd
Storm schreef:Jup, heb ik gelezen. Ik moet nog een aantal mensen terugmailen/PM-en, maar ik heb er gewoon de energie en de puf niet voor, sorry....ik ben gewoon heel moe en lusteloos op het moment.Razz_ schreef:Had je de pm van Okidoki gelezen Storm?
Maakt niet uit, we wachten geduldig af
Gast- Gast
Sjaantje schreef:BAH Reva.... BAH!
whahaha +1, ik ging altijd met mijn opa vissen, ik had de hengel vast en hij deed de rest... brrr!
Dit is grpapig, onze kat heet Kami, kwam gewoon in een keer in me op, had de naam niet ergens gelezen of gezien, en het paste mooi bij Mitsu en Luna (de katten die ik toen had). Nu is Chrisje Zegers op rtl 4 in Japan, zegt een Japanner net tegen hem 'Kami betekent 'hij die van boven is'. Ik heb dus een kat met een Japanse veelzeggende naam hahaha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
En dan lekker met je blote handen in die bak maden zitten wroeten...Reva schreef:Ik deed ze ook in doosjes voor klanten (dierenwinkel).
Lejow schreef:Dit is grpapig, onze kat heet Kami, kwam gewoon in een keer in me op, had de naam niet ergens gelezen of gezien, en het paste mooi bij Mitsu en Luna (de katten die ik toen had). Nu is Chrisje Zegers op rtl 4 in Japan, zegt een Japanner net tegen hem 'Kami betekent 'hij die van boven is'. Ik heb dus een kat met een Japanse veelzeggende naam hahaha!
Hahaha vertel het hem maar niet... krijgt ie nog kapsones van. Of heet het dan katsones?
AAHH BAHH SJAAN!
Oeh check dit:
Kami (神) is het Japanse woord voor god alhoewel de kami eigenlijk een verzameling zijn voor alle bovennatuurlijke krachten en wezens. Het woord wordt gebruikt om elk soort godheid aan te duiden, zowel een aantal geesten als de God van de joods-christelijke religies. Omdat in het Japans de meervoudsvorm ontbreekt, is het zelden duidelijk of met kami een enkele of meerdere goden worden bedoeld.
Meestal bedoelt een Japanner met Kami meerdere goden. Ook Boeddha wordt als Kami beschouwd. Kami wordt niet gezien als het hoogste wezen dat alles kan controleren, maar als een lid van de gehele godengemeenschap. Kami betekent ook charisma, alwetendheid, wonder, kortom elk soort verschijnsel dat met goddelijkheid samenhangt. Het Japanse shintoïsme kent zeer veel lokale goden die allemaal Kami genoemd worden
(citeer ik terwijl Madam zelf lang uit in het raamkozijn in de zon ligt)
Oeh check dit:
Kami (神) is het Japanse woord voor god alhoewel de kami eigenlijk een verzameling zijn voor alle bovennatuurlijke krachten en wezens. Het woord wordt gebruikt om elk soort godheid aan te duiden, zowel een aantal geesten als de God van de joods-christelijke religies. Omdat in het Japans de meervoudsvorm ontbreekt, is het zelden duidelijk of met kami een enkele of meerdere goden worden bedoeld.
Meestal bedoelt een Japanner met Kami meerdere goden. Ook Boeddha wordt als Kami beschouwd. Kami wordt niet gezien als het hoogste wezen dat alles kan controleren, maar als een lid van de gehele godengemeenschap. Kami betekent ook charisma, alwetendheid, wonder, kortom elk soort verschijnsel dat met goddelijkheid samenhangt. Het Japanse shintoïsme kent zeer veel lokale goden die allemaal Kami genoemd worden
(citeer ik terwijl Madam zelf lang uit in het raamkozijn in de zon ligt)
Lejow- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:En dan lekker met je blote handen in die bak maden zitten wroeten...Reva schreef:Ik deed ze ook in doosjes voor klanten (dierenwinkel).
Gewoon met het bakje door de grote bak graven/scheppen
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Lejow schreef:Dit is grpapig, onze kat heet Kami, kwam gewoon in een keer in me op, had de naam niet ergens gelezen of gezien, en het paste mooi bij Mitsu en Luna (de katten die ik toen had). Nu is Chrisje Zegers op rtl 4 in Japan, zegt een Japanner net tegen hem 'Kami betekent 'hij die van boven is'. Ik heb dus een kat met een Japanse veelzeggende naam hahaha!
Hahaha vertel het hem maar niet... krijgt ie nog kapsones van. Of heet het dan katsones?
(het is een zij, en ze gedraagt zich al behoorlijk als de queen.. dus geloof niet dat ik dit moet vertellen inderdaad hahaha)
Ze ligt nu in het raamkozijn tussen 2 boedha's. Precies op haar plaats hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ow jak..maden. Inderdaad eten in krantenpapier wikkelen. Dan heb je er (bijna) geen last meer van.
Ik ben heel hard aan mijn verslag aan het werken, maar heb even een half uurtje pauze nu.
Ik ben heel hard aan mijn verslag aan het werken, maar heb even een half uurtje pauze nu.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: