Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
SoezieQ schreef:Ik meld me hier ook weer eens!
Zit al een week thuis ongeveer (ben ziek) en verveel me rot!
Iedereen aan het werk of op vakantie ..
Wat balen dat je ziek bent!
Gast- Gast
Hmmmm de auto dealer zei vorige week dat als hij de kenteken gegevens had, hij die door zou mailen.
Nu zijn we een week verder, en nog 9 dagen tot we de auto gaan halen en ik heb nog niets..
Zal ik nog afwachten, of zal ik even bellen of ze al iets weten? Of staat dat zo stom en ongeduldig?
Ik wil het kenteken namelijk weten (ben benieuwd of het een leuke is hahaha) en wil het doorgeven aan de verzekering, zodat dat in orde is..
Wat zal ik doen?
Nu zijn we een week verder, en nog 9 dagen tot we de auto gaan halen en ik heb nog niets..
Zal ik nog afwachten, of zal ik even bellen of ze al iets weten? Of staat dat zo stom en ongeduldig?
Ik wil het kenteken namelijk weten (ben benieuwd of het een leuke is hahaha) en wil het doorgeven aan de verzekering, zodat dat in orde is..
Wat zal ik doen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen!
Reva, klopt, volgens mij heeft Moezie vakantie.
Reva, klopt, volgens mij heeft Moezie vakantie.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Lejow, gewoon even bellen, het kan heel goed zijn dat het kenteken al bekend is.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Omdat wij al ik-weet-niet-hoe-lang op een huisje wachten en het nooit krijgen. Het duurt nog minstens 8 jaar voordat wij een eengezinswoning kunnen krijgen via de woningbouw hier.
En zij hoeft maar met haar vingers te knippen en ze krijgt een woning aangeboden...en daarna nog 2...
Maar ze staat al een eeuwigheid ingeschreven, dat scheelt al, maar toch.
En zij hoeft maar met haar vingers te knippen en ze krijgt een woning aangeboden...en daarna nog 2...
Maar ze staat al een eeuwigheid ingeschreven, dat scheelt al, maar toch.
Gast- Gast
ja dan nog is het vervelend en kun je ook niet in de omgeving gaan rondzoeken, misschien scheelt dat ook al in prijs.
Gast- Gast
Nee, Lily, helaas, alle opties hebben wij al geprobeerd. We moeten gewoon afwachten en enorm geluk hebben.
Gast- Gast
hmm jammer en vooral frustrerend en vervelend. Waren zondag alle hapjes e.d. nog opgegaan? Het was zoveel haha
Gast- Gast
Ik had wat meegenomen naar mijn schoonmoeder, maar niet alle hapjes zijn opgegaan.
Gast- Gast
Maar je vriend was wel blij dat er nog wat zalmwraps over waren denk ik?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Een héle schaal vol hahaha!Lily schreef:en hartjessnoepjes haha
Volgens mij staan er bij Storm nog wel een aantal die Lily had meegenomenVergeet-me-nietje schreef:*heeft nu trek in hartjessnoepjes*
Jup, heb ik gelezen. Ik moet nog een aantal mensen terugmailen/PM-en, maar ik heb er gewoon de energie en de puf niet voor, sorry....ik ben gewoon heel moe en lusteloos op het moment.Razz_ schreef:Had je de pm van Okidoki gelezen Storm?
Gast- Gast
Haha ik denk dat Albert Heijn dichterbij is. Alleen ik mag geen hartjessnoepjes want ik moet afvallen.Sjaantje schreef:Volgens mij staan er bij Storm nog wel een aantal die Lily had meegenomenVergeet-me-nietje schreef:*heeft nu trek in hartjessnoepjes*
Gast- Gast
Ik heb nooit geweten dat een sinaasappel zo ongelooflijk vult.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bluh, ik heb geen eten
Ben op mn werk en liet mn broodjes net op de grond vallen.
Ben op mn werk en liet mn broodjes net op de grond vallen.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: