Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:je kan het altijd proberen he
Daarom .
Jij ging toch vorige week trouwen? Hoe was het?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:
Nee, de huisarts zegt dat hij nog wel genoeg poedertjes heeft om mij te laten testen, maar ik wil niet iedere dag zo'n smerig drankje kokhalzend opdrinken.. Ik heb ook lijnzaad, activia en dat soort dingen geprobeerd, werkt ook niet echt. En zijn advies was veel vezels eten, maar dat deed ik al. Ik ga binnenkort maar eens op een maandag naar de dokter toe, dan is er een vrouw en dan wil ik gewoon doorverwezen worden ofzo, want ik ben er onderhand wel klaar mee.
Klinkt als spastische darm, zo noemen ze dat als ze niks kunnen vinden aan je darmen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja volgens mij wel (weet niet zeker) en het was ook nog eens doordeweeks!Reva schreef:Storm is dat incl belastingen etc? Dan vind ik het zeker niet duur!
Gast- Gast
Happydobby: ik heb daar al eens informatie over opgezocht en ik heb eigenlijk alle symptomen, maar ik weet niet of de dokter daar echt iets aan kan doen, behalve poedertjes voorschrijven.
Lily: foto's?
Lily: foto's?
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Happydobby: ik heb daar al eens informatie over opgezocht en ik heb eigenlijk alle symptomen, maar ik weet niet of de dokter daar echt iets aan kan doen, behalve poedertjes voorschrijven.
Nee er valt niks aan toe doen, behalve uitvogelen welke produkten je darmen moeite mee hebben.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby schreef:Stylegirl schreef:Happydobby: ik heb daar al eens informatie over opgezocht en ik heb eigenlijk alle symptomen, maar ik weet niet of de dokter daar echt iets aan kan doen, behalve poedertjes voorschrijven.
Nee er valt niks aan toe doen, behalve uitvogelen welke produkten je darmen moeite mee hebben.
En hoe doe ik dat? Hoe kom ik erachter waar ik niet goed tegen kan?
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Happydobby schreef:Stylegirl schreef:Happydobby: ik heb daar al eens informatie over opgezocht en ik heb eigenlijk alle symptomen, maar ik weet niet of de dokter daar echt iets aan kan doen, behalve poedertjes voorschrijven.
Naar de homeopaat..en daar hoef je niet eerst voor naar de dokter hoor De meesten zullen dat misschien zelfs afraden.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ja, daar moest ik het ook maar mee doen. Spastische darm, niets aan te doen meisje. Nee, nee.Happydobby schreef:Stylegirl schreef:
Nee, de huisarts zegt dat hij nog wel genoeg poedertjes heeft om mij te laten testen, maar ik wil niet iedere dag zo'n smerig drankje kokhalzend opdrinken.. Ik heb ook lijnzaad, activia en dat soort dingen geprobeerd, werkt ook niet echt. En zijn advies was veel vezels eten, maar dat deed ik al. Ik ga binnenkort maar eens op een maandag naar de dokter toe, dan is er een vrouw en dan wil ik gewoon doorverwezen worden ofzo, want ik ben er onderhand wel klaar mee.
Klinkt als spastische darm, zo noemen ze dat als ze niks kunnen vinden aan je darmen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij een homeopaat;)Stylegirl schreef:Happydobby schreef:Stylegirl schreef:Happydobby: ik heb daar al eens informatie over opgezocht en ik heb eigenlijk alle symptomen, maar ik weet niet of de dokter daar echt iets aan kan doen, behalve poedertjes voorschrijven.
En daar kan je gewoon heen gaan, dat hoef je niet met je huisarts te overleggen.
Rush- Lady Post-a-lot
Moet je veel bijbetalen als je naar een homeopaat gaat? Ik heb een verzekering bij CZ met het studentenpakket/jongerenpakket geloof ik.
Tiana- Ratel
Dan moet je even in je vergoedingen overzicht kijken
Rush- Lady Post-a-lot
geloof dat dat bij alternatieve geneeswijzen hoort en dat krijg je vergoed of gedeeltelijk, zou je inderdaad eens moeten nakijken.
Gast- Gast
€200 per jaar en €30 per behandeling krijg ik vergoed.
Tiana- Ratel
Wat lastig, stylegirl! Dan lijkt mij een bezoekje aan de homeopaat wel zinvol inderdaad!
Vmn, jouw eten klinkt niet lekker
Gast- Gast
Wellus! Wat lust je er niet aan?Reva schreef:Wat lastig, stylegirl! Dan lijkt mij een bezoekje aan de homeopaat wel zinvol inderdaad!
Gast- Gast
Nou, bedankt voor alle tips en adviezen . Ik ga douchen en dan naar het ziekenhuis voor een controle voor mijn knie en dan naar de GGZ .
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:€200 per jaar en €30 per behandeling krijg ik vergoed.
Ik was per behandeling 65 euro kwijt waarvan ik 50 terugkreeg. Het ligt een beetje aan de homeopaat waar je naartoe gaat maar ik denk dat je wel aan 60 a 70 euro moet denken.
Gast- Gast
Ik meld me hier ook weer eens!
Zit al een week thuis ongeveer (ben ziek) en verveel me rot!
Iedereen aan het werk of op vakantie ..
Zit al een week thuis ongeveer (ben ziek) en verveel me rot!
Iedereen aan het werk of op vakantie ..
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: