Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Haha nee mij eigenlijk ook niet Scheelt dat ik morgen niet helemaal kant-en-klaar de deur uit hoef! Ik hoef alleen maar zwager en nichtje op te gaan halen omdat zijn auto is overleden. Normaal brengt hij mijn nichtje rond half 9 bij mij voordat hij naar zijn werk gaat (hier vlakbij) maar nu haal ik ze even op en zet ik hem bij zijn werk af en neem nichtje dan mee naar mijn huis. Dus tis opstaan, tandenpoetsen en douchen, makkelijke kleren aan en hup in de auto haha!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog wakker!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Alhoewel ik toch ook maar ga afsluiten, wijntjes beginnen te werken en me ogen beginnen dicht te vallen!
Slaap lekker straks!
Slaap lekker straks!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Goedemorgen! Vandaag komt mijn vriend weer thuis na 8 dagen afwezigheid - woohooh!
Maar eerst sollicitatiegesprek voor stage in Utrecht..
Maar eerst sollicitatiegesprek voor stage in Utrecht..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Morgen!
Nog steeds notverkouden en beginnende keelpijn, maar we klagen niet. Want het is droog!
Oasis, succes! Leuke stageplek?
Nog steeds notverkouden en beginnende keelpijn, maar we klagen niet. Want het is droog!
Oasis, succes! Leuke stageplek?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wakker met hoofdpijn en een opgezette buik door mijn darmen , fijn!
Wakker met hoofdpijn en een opgezette buik door mijn darmen , fijn!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Thanks voor de beterschap, al ben ik niet ziek
Ik ben al zeker drie kwartier aan het nadenken wat ik vanavond zal eten
Ik ben al zeker drie kwartier aan het nadenken wat ik vanavond zal eten
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben al zeker drie kwartier aan het nadenken wat ik vanavond zal eten
Ben je daar nu al over aan het nadenken?
Dankje VMN, de hoofdpijn is inmiddels bijna over, die krijg ik als ik slecht slaap. Het darmenprobleem is nog niet opgelost, gaat ook niet lukken vandaag denk ik .
Tiana- Ratel
Ach verkoudheid en keelpijn vind ik voldoende om beterschap te wensen.
Wij eten vanavond vis cuisine met erwtjes en worteltjes en pommes duchess. Je kunt ter inspiratie het "wat eten we vandaag"-topic in de kookpijler lezen
Wij eten vanavond vis cuisine met erwtjes en worteltjes en pommes duchess. Je kunt ter inspiratie het "wat eten we vandaag"-topic in de kookpijler lezen
Gast- Gast
Beterschap Reva en Stylegirl!
Ik ben eens aan het kijken wat een retourtje Londen nou eigenlijk kost, het goedkoopste wat ik heb gevonden is 142 euro voor 2 personen met het vliegtuig. Maar dan heb je nog niet eens een hotel erbij volgens mij..
Ik ben eens aan het kijken wat een retourtje Londen nou eigenlijk kost, het goedkoopste wat ik heb gevonden is 142 euro voor 2 personen met het vliegtuig. Maar dan heb je nog niet eens een hotel erbij volgens mij..
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Loop je al langer met darmproblemen Stylegirl?
Ja, al vanaf dat ik in groep 3 zat. Heb al tientallen zakjes, poedertjes en dergelijke geprobeerd via de huisarts, onderzoeken in het ziekenhuis gehad.. Toen is er niks uitgekomen en die poedertjes en dergelijke helpen maar tijdelijk. Dus het schiet niet op en ondertussen kan ik uit mezelf bijna niet meer naar de wc zonder iets in te nemen. Toch probeer ik om niet constant iets te gebruiken om naar de wc te kunnen, want daar worden je darmen lui van en dan wennen ze eraan dat ze niets hoeven te doen in principe. Maar nu is dus weer zo'n periode dat ik niets neem en ik lijk wel 3 maanden zwanger .
Tiana- Ratel
Wow dat klinkt heftig Stylegirl! En ze weten nu nog steeds niet wat ze ertegen kunnen doen?
Gast- Gast
Heb ik ook gehad StyleGirl. 4 jaar lang ziekenhuis en ik mankeerde niets. Nee, toch had ik altijd diarree of obstipatie, nooit gewoon een normale stoelgang. En vreselijk buikpijn natuurlijk.
Ik ben toen naar een homeopaat geweest. Binnen een half jaar had ik nergens meer last van en sinds kort eet ik ook 'verboden' dingen weer met mate
Ik ben toen naar een homeopaat geweest. Binnen een half jaar had ik nergens meer last van en sinds kort eet ik ook 'verboden' dingen weer met mate
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vergeet-me-nietje schreef:Wow dat klinkt heftig Stylegirl! En ze weten nu nog steeds niet wat ze ertegen kunnen doen?
Nee, de huisarts zegt dat hij nog wel genoeg poedertjes heeft om mij te laten testen, maar ik wil niet iedere dag zo'n smerig drankje kokhalzend opdrinken.. Ik heb ook lijnzaad, activia en dat soort dingen geprobeerd, werkt ook niet echt. En zijn advies was veel vezels eten, maar dat deed ik al. Ik ga binnenkort maar eens op een maandag naar de dokter toe, dan is er een vrouw en dan wil ik gewoon doorverwezen worden ofzo, want ik ben er onderhand wel klaar mee.
Rush: ik heb ook een tijdje bij een manueel therapeut gelopen, die dacht dat mijn rugklachten te maken konden hebben met mijn darmen, dus die heeft ook regelmatig mijn darmen staan masseren..
Tiana- Ratel
Ja, ik ben gewoon overgevoelig voor kleur en smaakstoffen, gist, varkensvlees, bepaalde soorten fruit etc.
Als je dat dus niet weet, eet je het steeds opnieuw en blijf je je darmen verprutsen.
Als je dat dus niet weet, eet je het steeds opnieuw en blijf je je darmen verprutsen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar een manueel therapeut is wel heel iets anders dan een homeopaat. Ik heb vorige week m'n laatste afspraak gehad en ik moet zeggen dat het al een stuk is verbeterd. Bij mij was de oorzaak dan ook stress en als ik last heb van stress kan ik bepaald voedsel ook moeilijk verdragen. Mijn homeopaat kon me vertellen dat alles altijd met elkaar te maken heeft en dat de emoties die je voelt heel vaak uitwerking hebben op je lichaam, waardoor het niet altijd functioneert zoals dat zou moeten. Ik kan het in ieder geval erg aanraden omdat er even wat verder wordt gekeken. Ze gaan meer in op de oorzaak dan de klachten te bestrijden en die werkwijze past gewoon erg goed bij mij!
Gast- Gast
Ik zal wel eens vragen of de dokter het een idee vindt om me naar een homeopaat te laten gaan!
Tiana- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: