Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Dan kan ik niet zien vanaf 1 foto. Daar heb ik minstens bewegende beelden voor nodig..Stuiterbal schreef:
Maar het kan ook een ontzettende liefie zijn
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Whahahaha, ja die zoon van jou trekt zich niks aan van vreemde mensen
Nee idd ! Hij voelt zich overal meteen thuis zolang ik maar niet naar de wc ga ! hahaha
Gast- Gast
M. schrok zich ook een hoedje toen S. met die oranje dingen begon te zwaaien!! En samen in de box vond ie ook al niet leuk, hij voelde zich tamelijk bedreigd toen S. hem in een hoekje drukte
Laatst aangepast door Storm op ma 18 jul 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple schreef:Die ooooooogen.....
Zegg... Was A. gewoon niet bedonderd van zijn ogen.. Zou ik wel zijn
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zeg stormpje wil jij even zwijgen dadelijk denken ze hier dat mijn kind de devil is !!! Terwijl ik hem de lucht in prijs
Gast- Gast
zo ben weer in mijn eigen huis (t/m donderdagavond)
niks gemist geloof ik:P
niks gemist geloof ik:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha nee hoor jouw zoon is gewoon een boefje, wel een heel lief boefjeStuiterbal schreef:Zeg stormpje wil jij even zwijgen dadelijk denken ze hier dat mijn kind de devil is !!! Terwijl ik hem de lucht in prijs
Gast- Gast
Dat wilde ik net ff zeggen die van jou is ook een lieverd een echt lieverd hahahStorm schreef:Hahaha nee hoor jouw zoon is gewoon een boefje, wel een heel lief boefjeStuiterbal schreef:Zeg stormpje wil jij even zwijgen dadelijk denken ze hier dat mijn kind de devil is !!! Terwijl ik hem de lucht in prijs
Gast- Gast
Smikkell schreef:Filmpjes om te bewijzen
hahaha jij moet ook overal hard bewijs van hebben he !!!!! Zal de volgende keer filmen als M en S weer samen zijn !
Gast- Gast
Alex misschien even opnieuw je telefoon opstarten. Ik heb dit ook wel eens vaker en na het opnieuw opstarten is het weer goed.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Filmpjes om te bewijzen
hahaha jij moet ook overal hard bewijs van hebben he !!!!! Zal de volgende keer filmen als M en S weer samen zijn !
Gast- Gast
Staat wel dat je gewoon online bent geweest.Alex schreef:Whatsapp doet raar. Ik kan de berichtjes niet openen
Gast- Gast
Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
Welke? Die van gisteren? Over zaterdag?
Gast- Gast
Die van vandaag, als reply op mijn telefoonnummer.Alex schreef:Storm schreef:Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
Gast- Gast
Storm schreef:Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
En heb jij mijn pm nog gehad vandaag muts ???
Gast- Gast
Ja, maar ik ben behoorlijk moe en kan niet meer goed denken dus kan niet fatsoenlijk een antwoord typen.Stuiterbal schreef:Storm schreef:Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
En heb jij mijn pm nog gehad vandaag muts ???
Gast- Gast
kijk het nu voor de 2e keer.. wat een programma, haha die meiden are killing
(rtl5)
(rtl5)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Die van vandaag, als reply op mijn telefoonnummer.Alex schreef:Storm schreef:Alex, heb je mijn laatste PM nog gehad? sorry, hij werd een beetje te persoonlijk.
Euhhh ja, sorry! Ik loop alweer een dag voor. Ja, die heb ik uiteraard gehad, sorry dat ik er nog niet op gereageerd heb.
Gast- Gast
Wat kijk je voor de 2e keer Expresso?
Alex, geeft niet hoor, ik wilde alleen dat ik 'm niet verstuurd had ofzo.
Alex, geeft niet hoor, ik wilde alleen dat ik 'm niet verstuurd had ofzo.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: