Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Fantasie.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Ja, ze hadden relatieproblemen. Dus komt Sexy Reva als redding, zorgt ervoor dat de relatie verbreekt en tadaaaaa...weg relatieproblemen
Gast- Gast
En rijkelijk ook.Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Fantasie.
Gast- Gast
LOL, is ook een manier van efficiënt werken.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Ja, ze hadden relatieproblemen. Dus komt Sexy Reva als redding, zorgt ervoor dat de relatie verbreekt en tadaaaaa...weg relatieproblemen
Gast- Gast
Maakt het verhaal wel spannender, en als ze geen relatieproblemen hadden, dan hebben ze dat nu. Maar een gescheiden man is een vrije man, en dus vrij in zijn keus.Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ooh ik dacht een probleemgezin met o.a. relatieproblemen. Hoe ik daar dan weer bij kom...?Reva schreef:Bruce: hij is gescheiden hoor.
Fantasie.
En wie valt er niet voor Reva haar linker borst inc uitje.
Gast- Gast
Wat een lieve foto Alex.
Hoi trouwens..
Ik vind het eng worden. Mijn beiden armen zijn lam. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar het doet pijn, en het is gevoelloos, zoiets.
Hoi trouwens..
Ik vind het eng worden. Mijn beiden armen zijn lam. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar het doet pijn, en het is gevoelloos, zoiets.
Gast- Gast
owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Als ze nog wilt naar hun 1e nogal ruwe ontmoeting
Gast- Gast
Heb je dat ook gemeld bij het CB?Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Ow vertel
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Heb je dat ook gemeld bij het CB?Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Tuurlijk niet !!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Als ze nog wilt naarhun 1e nogal ruwe ontmoeting
Nou inderdaad ... ik vraag me af of S. nog wil, hahahaha.
Gast- Gast
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Ow vertel
Mm nou ja A vond S niet meer echt grappig. Hij stormde zowat naar binnen en met jas nog aan meteen op haar speelgoed af ! Het meiske kreeg zowat een beroerte hahaha
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:owwwwww I A mijn schoondochter !!!
Als ze nog wilt naarhun 1e nogal ruwe ontmoeting
Nou inderdaad ... ik vraag me af of S. nog wil, hahahaha.
Gast- Gast
Maar het kan ook een ontzettende liefie zijn
Laatst aangepast door Stuiterbal op ma 18 jul 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Whahahaha, ja die zoon van jou trekt zich niks aan van vreemde mensen
Nee idd ! Hij voelt zich overal meteen thuis zolang ik maar niet naar de wc ga ! hahaha
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: