Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Daar zijn wij niet bang van..Lejow schreef:Zal wel aan mij liggen.. maar ik volg m niet..
Heb een enorm decollete.. maar gebochelde
Gast- Gast
Geloof me, de hoeveelheid haar die hier dagelijks op de grond ligt doet overkomen alsof wij een compleet asiel aan katten in huis hebben. Dat die beesten übehaupt nog haar aan hun lijf hebben vind ik een wonder.Smikkell schreef:Ik heb er al moeite mee als werkwoord, laat staan dat ik de handeling opzich leuk vind. Maar ik geloof dat ik het een stuk minder vaak doe dan jijMaple schreef:Ik haaaaat stofzuigen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar zijn wij niet bang van..Lejow schreef:Zal wel aan mij liggen.. maar ik volg m niet..
Heb een enorm decollete.. maar gebochelde
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben Grey's Anatomy aan het kijken op mijn laptop .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Maple schreef:Geloof me, de hoeveelheid haar die hier dagelijks op de grond ligt doet overkomen alsof wij een compleet asiel aan katten in huis hebben. Dat die beesten übehaupt nog haar aan hun lijf hebben vind ik een wonder.Smikkell schreef:Ik heb er al moeite mee als werkwoord, laat staan dat ik de handeling opzich leuk vind. Maar ik geloof dat ik het een stuk minder vaak doe dan jijMaple schreef:Ik haaaaat stofzuigen.
Ik heb sinds kort een nieuwe stofzuiger. De eerste helft van de woonkamer deed ik nog met plezier. Nieuw ding, meer kracht dan de vorige en een stuk minder stank. Maar serieus na een halve woonkamer was ik het plezier al kwijt
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik ben Grey's Anatomy aan het kijken op mijn laptop .
Heb alle afleveringen al gezien, nu moet ik wachten tot sept
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik kreeg kippenvelReva schreef:AAAAAAAAAH, DEMENTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb net een van PM's baby's horen huilen toen ik PM aan de telefoon had!
Aaaaaah! Dan morgen maar op bezoek?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Storm schreef:Reva schreef:AAAAAAAAAH, DEMENTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Ik kreeg kippenvel
Die vingers zijn ook eng
Gast- Gast
Is je brandweerman toch overstag gegaan?
Hoe zit het eigenlijk met die man? Hij was toch een vader in een gezin waar jij werkt(e)?
Hoe zit het eigenlijk met die man? Hij was toch een vader in een gezin waar jij werkt(e)?
Gast- Gast
Ahwwwwww Lexa!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vergeet-me-nietje schreef:Is je brandweerman toch overstag gegaan?
Reva's krijgen altijd hun zin. Maar dat laatste klopt
LEX, wat lief!
Gast- Gast
Ja, echt zo'n pasgeboren babyhuiltje. Loveable!
J.esse ligt trouwens op de kinderafdeling, hij heeft wat moeite met zijn ademhaling. Echt zielig.
J.esse ligt trouwens op de kinderafdeling, hij heeft wat moeite met zijn ademhaling. Echt zielig.
Gast- Gast
Ah euh... oke. Apart zullen we maar zeggenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Is je brandweerman toch overstag gegaan?
Reva's krijgen altijd hun zin. Maar dat laatste klopt
LEX, wat lief!
Alex, hoe was het met pm? Alles goed gegaan?
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, echt zo'n pasgeboren babyhuiltje. Loveable!
Aah, dat vind ik altijd zo'n lief geluid Dan smelt ik echt..
Is J de tweede/grote? Wat sneu! En hoe is het met PM?
Gast- Gast
PM is moe, maar dolgelukkig. J. is inderdaad de tweede, ik weet niet of hij echt groter is dan S. Ik zal het morgen wel zien.
Gast- Gast
Lejow schreef:Stylegirl schreef:Ik ben Grey's Anatomy aan het kijken op mijn laptop .
Heb alle afleveringen al gezien, nu moet ik wachten tot sept
Ik had het laatste seizoen niet meer zo fanatiek gevolgd .
En Lex, wat schattig dat je een baby'tje hoorde huilen! En zielig dat J. moeite heeft met ademhalen, hoop dat het snel beter met hem gaat . Weten ze al of de baby's iets aan de zwangerschapsdiabetes hebben overgehouden of hebben ze er geen last van? En hoe gaat het met de mama en papa natuurlijk ? Al heeft de mama het uiteraard zwaarder gehad.
Tiana- Ratel
Wat ik van PM begreep hebben ze zich allebei heel goed gehouden, waren ze beide heel rustig en is het gewoon helemaal goed verlopen. Ze heeft nu haar ouders en schoonouders op bezoek en daarna gaat ze lekker slapen. Dat heeft ze wel verdiend.
Gast- Gast
Aah wat fijn allemaal :-). Hopelijk kan ze straks lekker goed slapen en bij komen, dat heeft ze zéker verdiend!
Tiana- Ratel
Nou inderdaad, nog even een nachtje lekker slapen, het is een lange zware dag geweest voor ze!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: