Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Aaaah PM gaat bevallen vandaag! Weet iemand of het een keizersnede wordt of dat het een natuurlijke bevalling wordt?
Gast- Gast
Voor zover ik weet, zou het natuurlijk worden.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ze gaan gewoon voor natuurlijk hoor, dat is de planning...Storm schreef:Aaaah PM gaat bevallen vandaag! Weet iemand of het een keizersnede wordt of dat het een natuurlijke bevalling wordt?
Gast- Gast
Ik dacht dat jij al begonnen was hoe laat gaat het allemaal gebeuren?ProudMama schreef:Ze gaan gewoon voor natuurlijk hoor, dat is de planning...Storm schreef:Aaaah PM gaat bevallen vandaag! Weet iemand of het een keizersnede wordt of dat het een natuurlijke bevalling wordt?
Gast- Gast
Moest er inderdaad 7.15 zijn.Storm schreef:Ik dacht dat jij al begonnen was hoe laat gaat het allemaal gebeuren?ProudMama schreef:Ze gaan gewoon voor natuurlijk hoor, dat is de planning...Storm schreef:Aaaah PM gaat bevallen vandaag! Weet iemand of het een keizersnede wordt of dat het een natuurlijke bevalling wordt?
Ze hebben net de vliezen van de onderste baby gebroken, verder is het afwachten he?!
Gast- Gast
PM, hebben ze geen TV?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
NeeHappydobby schreef:PM, hebben ze geen TV?
Dus ben heel blij met mijn laptop... Gelukkig wel Wifi...
Gast- Gast
Er staan iedere keer al genoeg mensen aan mijn bed, dus je moet het doen met wat ik schrijf hoor, geen foto'sReva schreef:*wacht op livestream*
Gast- Gast
Dat lijkt me echt zo vervelend...al die mensen. Al ben jij t natuurlijk ondertussen wel gewend. Moet er niet aan denken, brr.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Argh, kan ik uitslapen! Lig ik nu alweer klaarwakker in bed!
PM, hoe was je laatste nachtje zonder kindjes?
Argh, kan ik uitslapen! Lig ik nu alweer klaarwakker in bed!
PM, hoe was je laatste nachtje zonder kindjes?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen !
PM, heb je wel een beetje goed geslapen?
PM, heb je wel een beetje goed geslapen?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Oeeh PM wat spannend! Je leven zal over een dag gewoon zo ontzettend veranderd zijn. Op een positieve manier uiteraard Wat spannend! Succes!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Goeiemorgen!
Misschien is het toch maar goed dat ik vandaag moet werken... was vandaag vrij maar heb komende vrijdag geruild met vandaag. Geloof dat ik anders geen seconde van het forum was geweken
Tegelijkertijd baal ik er wel een beetje van dat ik zowat de hele dag weg ben en dus veel ga missen haha!
Succes PM!
Misschien is het toch maar goed dat ik vandaag moet werken... was vandaag vrij maar heb komende vrijdag geruild met vandaag. Geloof dat ik anders geen seconde van het forum was geweken
Tegelijkertijd baal ik er wel een beetje van dat ik zowat de hele dag weg ben en dus veel ga missen haha!
Succes PM!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat gaat ongemerkt zo wennen, iedereen die in en aan je lijf zit. De eerste keren moet je even over een drempel, daarna is het bijna normaal hoor.Reva schreef:Dat lijkt me echt zo vervelend...al die mensen. Al ben jij t natuurlijk ondertussen wel gewend. Moet er niet aan denken, brr.
Gast- Gast
Ja, ik las het ook netReva schreef:Aah, John Kraaijkamp is overleden..
Ik ben er vandoor, spiek vanmiddag nog wel even gauw hier of er al beebjes-nieuws is!
Zet m op, PM!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:Aah, John Kraaijkamp is overleden..
Ja jammer maar hij zat al een tijd in een verpleeghuis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde vandaag gaan ramen lappen maar het regent. Maargoed, de voorzijde en achterzijde van ons huis zijn 'overdekt' dus ik kan in principe de ramen doen zonder nat te regenen. Zal ik alsnog gaan lappen of verklaren m'n buren me voor gek straks, omdat 't toch een nutteloze bezigheid is met dit weer? (wind staat verder niet op de ramen).
Gast- Gast
Ik dacht ook ff..huh pm hier! Spannend zeg, hoelang kan het duren? Of weten ze dat niet. Wel gezellig voor je man, jij op je laptop haha.
Maple gewoon doen. Mijn moeder wast haar auto altijd in de regen haha.
Maple gewoon doen. Mijn moeder wast haar auto altijd in de regen haha.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja behoorlijk stilletjes inderdaad. We zitten allemaal met spanning op posts van jou te wachten
Maple, waarom zou het een zinloze bezigheid zijn als alles overdekt is en de wind niet op de ramen staat? Dan blijven ze na het lappen toch gewoon schoon? Ik zou het gewoon doen.
Maple, waarom zou het een zinloze bezigheid zijn als alles overdekt is en de wind niet op de ramen staat? Dan blijven ze na het lappen toch gewoon schoon? Ik zou het gewoon doen.
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: