Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik geloof dat PM dan zou verzoeken om de tweede er voor middernacht uit te trekken.
Gast- Gast
Alleen onder de douche, i.v.m. forummen.Alex schreef:Ja, ze heeft ook zo'n bril op haar hoofd.
Gast- Gast
Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Gast- Gast
Meiden, succes met de spannende forum-avond, Sjaan gaat naar de bbq! Wel jammer dat het niet echt bbq-weer is maar ja... het wordt vast toch wel gezellig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er ook weer even vandoor, maar ik meld me straks wel weer , bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Alles rondom de dood vind ik ontzettend eng, en ik word dan heel erg bang en ga huilen...
Gast- Gast
Ik heb dat ook, als ik te lang erover nadenk, dat huilen ook. Meestal denk ik aan dat soort dingen als ik in bed lig en mijn man allang slaapt of juist niet thuis is, dus dan voel je je ook nog eens zo verschrikkelijk alleen in je angst.Pippa schreef:Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Alles rondom de dood vind ik ontzettend eng, en ik word dan heel erg bang en ga huilen...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb dat ook, als ik te lang erover nadenk, dat huilen ook. Meestal denk ik aan dat soort dingen als ik in bed lig en mijn man allang slaapt of juist niet thuis is, dus dan voel je je ook nog eens zo verschrikkelijk alleen in je angst.Pippa schreef:Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Ik ben nou zo alleen op kantoor.. En ik moet nou ook echt niet beginnen met piekeren..
Ik kan me nou zo druk maken over dit onderwerp en alles er om heen..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Maple schreef:Ik heb dat ook, als ik te lang erover nadenk, dat huilen ook. Meestal denk ik aan dat soort dingen als ik in bed lig en mijn man allang slaapt of juist niet thuis is, dus dan voel je je ook nog eens zo verschrikkelijk alleen in je angst.Pippa schreef:Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Ik ben nou zo alleen op kantoor.. En ik moet nou ook echt niet beginnen met piekeren..
Ik kan me nou zo druk maken over dit onderwerp en alles er om heen..
Ja dat heb ik ook idd, echt heel naar.
Gast- Gast
Maple schreef:Nouja, het zou ook zomaar kunnen dat de ene om 23:57 geboren wordt en de volgende om 0:01 Ik noem een dwarsstraat.Reva schreef:Hee maarre, ik las dat er ook twee uur tussen je baby's kan zitten met de bevalling Wistiknie
Echt gek als ze dan een andere geboortedatum hebben..
Ik kom op het meerlingenforum en daar post iemand waarvan er 6 weken tussen de kindjes zit. Bij de 1e braken al voor de 30 weken de vliezen, dus die moest wel geboren worden. De andere hebben ze nog 6 weken kunnen rekken.
Lijkt me wel heel vreemd met de verjaardagen...
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb dat ook, als ik te lang erover nadenk, dat huilen ook. Meestal denk ik aan dat soort dingen als ik in bed lig en mijn man allang slaapt of juist niet thuis is, dus dan voel je je ook nog eens zo verschrikkelijk alleen in je angst.Pippa schreef:Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Vroeger vond ik het ook maar niks om erover na te denken. Nu ben ik juist wel nieuwsgierig naar hoe het is om dood te zijn. Komt waarschijnlijk omdat mijn moeder niet meer leeft. Zou zo graag willen weten of ze ons nog ziet ofzo..en daardoor word ik stiekem nieuwsgierig.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Bizar
Ik dacht dat ze altijd gewoon vrijwel achter elkaar aan kwamen Als een soort glijbaan
Ik dacht dat ze altijd gewoon vrijwel achter elkaar aan kwamen Als een soort glijbaan
Gast- Gast
Inderdaad Maple, op de meest rare momenten is het, en ik voel me echt heel naar op zo'n moment
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Maple schreef:Nouja, het zou ook zomaar kunnen dat de ene om 23:57 geboren wordt en de volgende om 0:01 Ik noem een dwarsstraat.Reva schreef:Hee maarre, ik las dat er ook twee uur tussen je baby's kan zitten met de bevalling Wistiknie
Echt gek als ze dan een andere geboortedatum hebben..
Ik kom op het meerlingenforum en daar post iemand waarvan er 6 weken tussen de kindjes zit. Bij de 1e braken al voor de 30 weken de vliezen, dus die moest wel geboren worden. De andere hebben ze nog 6 weken kunnen rekken.
Lijkt me wel heel vreemd met de verjaardagen...
Wauw wat apart.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Maple schreef:Ik heb dat ook, als ik te lang erover nadenk, dat huilen ook. Meestal denk ik aan dat soort dingen als ik in bed lig en mijn man allang slaapt of juist niet thuis is, dus dan voel je je ook nog eens zo verschrikkelijk alleen in je angst.Pippa schreef:Maple schreef:Ik durf nooit na te denken over hoe ik ooit dood zal gaan en hoe ik het liefst dood zou gaan, dan raak ik in paniek, vind die gedachte echt zo verschrikkelijk eng...
Vroeger vond ik het ook maar niks om erover na te denken. Nu ben ik juist wel nieuwsgierig naar hoe het is om dood te zijn. Komt waarschijnlijk omdat mijn moeder niet meer leeft. Zou zo graag willen weten of ze ons nog ziet ofzo..en daardoor word ik stiekem nieuwsgierig.
Aan de ene kant heb ik dit ook.. De vragen van zullen ze het nog zien en wat vinden hun van die keuze die ik maakt enzo..
Jordana- Ratel
JA, 2 jongens KEI LEUK!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wat leuk!!!!!!!
Jordana- Ratel
Stylegirl schreef:JA, 2 jongens :D:D KEI LEUK!
En ik zit in kleine shock omdat allebei de namen door mijn hoofd zijn gegaan voor haar kindjes toen ze hier wat zei over de e's die er in zouden zitten
Gast- Gast
Ik vind de namen ook leuk .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: