Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Kabouter schreef:Jemig, jullie zijn echt een stel droogkloten .
Hoe kom je daar nou weer bij?
Geen idee..
Maar het bezorgd me wel een vrolijk hoofd en dat had ik even nodig..dus ga vooral zo door zou ik zeggen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, hij ruikt naar koekjes.Lize schreef:Smikkell schreef:Ik heb een oranje koektrommel..
Oe en die ruikt lekker!
Al nieuws over PM of Pien?
Gast- Gast
Kabouter schreef:Qiara schreef:Ja, waarom laat ik het ook op het laatste moment aankomen?!
Dat klinkt bekend..voor wanneer moet het nagekeken zijn?
Ik heb 4 augustus een gesprek, dus eigenlijk voor die tijd, uiterlijk 11 augustus moet ik het cijfer hebben om mijn afstuderen aan te vragen...
Jij bent toch bezig met je stageverslag? Even nalezen...
Edit: Balen zeg dat het niet zo duidelijk is wat je begeleider wil in het stageverslag, maar wel fijn dat je door het gesprek nieuwe moed hebt gekregen!
Laatst aangepast door Qiara op ma 18 jul 2011 - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi Stuiterbal! Hoe gaat het?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva schreef:Bimbam schreef:Reev, das discriminatie, voor de validen onder ons.
Pleur jezelf van de trap met een aanloopje en je hoort erbij
Goed punt.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Lotus schreef:Hoi Stuiterbal! Hoe gaat het?
Goed !! Ik kom net bij het consultatie bureau vandaan en ben opgelucht !
Gast- Gast
Qiara schreef:Kabouter schreef:Qiara schreef:Ja, waarom laat ik het ook op het laatste moment aankomen?!
Dat klinkt bekend..voor wanneer moet het nagekeken zijn?
Ik heb 4 augustus een gesprek, dus eigenlijk voor die tijd, uiterlijk 11 augustus moet ik het cijfer hebben om mijn afstuderen aan te vragen...
Edit: Balen zeg dat het niet zo duidelijk is wat je begeleider wil in het stageverslag, maar wel fijn dat je door het gesprek nieuwe moed hebt gekregen!
Dat is inderdaad wel al vrij snel. Hoop echt voor je dat het gaat lukken. Wanneer kun je anders weer je afstuderen aanvragen?
En ach, zulke mensen bestaan er ook en ook daar moet je soms mee samen werken. Had alleen wel wat anders kunnen gebruiken nu. Gelukkig zit het er bijna op.
Jeay de burrito's zijn klaar!! Ik ga lekker eten.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Fijn, Stuit, het is dus beter verlopen dan je had gedacht?!
Qiara- Ratel
Ik ben eten.
En ongeduldig. Wanneer worden die babies nou eens geboren (oeps, ik typte geborgen... )
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hallo!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Qiara schreef:Fijn, Stuit, het is dus beter verlopen dan je had gedacht?!
Ja ik ben eindelijk serieus genomen geworden !!! Ik heb een doorverwijzing gekregen voor een uitgebreide hoortest en taal en spraak ontwikkeling ! De arts vond mijn zorg terrecht ! Tenminste iemand die naar me luisterde !
Gast- Gast
Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Maar hoe staat het met PM?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Kabouter schreef:Qiara schreef:Ik heb 4 augustus een gesprek, dus eigenlijk voor die tijd, uiterlijk 11 augustus moet ik het cijfer hebben om mijn afstuderen aan te vragen...
Dat is inderdaad wel al vrij snel. Hoop echt voor je dat het gaat lukken. Wanneer kun je anders weer je afstuderen aanvragen?
En ach, zulke mensen bestaan er ook en ook daar moet je soms mee samen werken. Had alleen wel wat anders kunnen gebruiken nu. Gelukkig zit het er bijna op.
Jeay de burrito's zijn klaar!! Ik ga lekker eten.
Nou, eigenlijk moet het wel nu, in verband met het verlopen van mijn tentamenresultaten per september. Anders kan ik het denk ik wel in augustus aanvragen, maar krijg ik pas in september mijn diploma. Ik ga woensdag nog even langs de studieadviseur...
Ja, dat is ook zo. Inderdaad! Fijn dat het er bijna op zit!!
Qiara- Ratel
Jordana schreef:Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Volledige ontsluiting las ik net. Als het goed is smst ze me als ze geboren zijn, dan sms ik het gelijk naar je door!
Gast- Gast
Je kan ook alleen de berichten van PM even teruglezenJordana schreef:Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Gast- Gast
Ze smst iedereenMaple schreef:Jordana schreef:Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Volledige ontsluiting las ik net. Als het goed is smst ze me als ze geboren zijn, dan sms ik het gelijk naar je door!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Qiara schreef:Fijn, Stuit, het is dus beter verlopen dan je had gedacht?!
Ja ik ben eindelijk serieus genomen geworden !!! Ik heb een doorverwijzing gekregen voor een uitgebreide hoortest en taal en spraak ontwikkeling ! De arts vond mijn zorg terrecht ! Tenminste iemand die naar me luisterde !
Wat fijn!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Stuiterbal schreef:Qiara schreef:Fijn, Stuit, het is dus beter verlopen dan je had gedacht?!
Ah, dat is wel heel fijn, maar ook wel spannend, denk ik?
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ze smst iedereenMaple schreef:Jordana schreef:Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Oh, ik had ook niet verwacht dat ik een voorkeursbehandeling had, hoor.
Gast- Gast
Dat hebben alleen de mensen met toegang tot de streams en live-beelden.Maple schreef:Smikkell schreef:Ze smst iedereenMaple schreef:Jordana schreef:Sorry heb geen zin om alles terug te lezen
Oh, ik had ook niet verwacht dat ik een voorkeursbehandeling had, hoor.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: