Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Lejooow, zijn er ook mooie cupcakebakkers in west friesland? Weet jij dat toevallig of waar ik kan kijken?
Je kunt je aanmelden op het leukstetaartenforum en dan in 'bakken voor anderen' een oproepje plaatsen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor werk doe je precies Kabouter?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Kabouter, ik heb het allemaal niet gevolgd, maar vind het fijn voor je dat je het weer ziet zitten!
Ik ben het mezelf moeilijk aan het maken op het moment. En ik ben heel benieuwd naar hoe het met PM gaat.
Ik ben het mezelf moeilijk aan het maken op het moment. En ik ben heel benieuwd naar hoe het met PM gaat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Sweety schreef:Wat voor werk doe je precies Kabouter?
Ik loop stage in een dierentuin en heb daar onderzoek gedaan naar het voortplantingsgedrag van de olifanten. Deze week is mijn laatste week en ik dacht een heel eind te zijn, totdat mijn begeleider vorige week nog van alles aan te merken had op mijn concept verslag. En hij is zo onduidelijk altijd dat ik niet goed weet wat hij nou van me verwacht..en vragen heeft weinig zin, want dan wordt het nog onduidelijker.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Klinkt wel erg leuk! Hm... jammer dat je begeleider onduidelijk is erover. Kan je andere collega misschien tips aan je geven?Kabouter schreef:Sweety schreef:Wat voor werk doe je precies Kabouter?
Ik loop stage in een dierentuin en heb daar onderzoek gedaan naar het voortplantingsgedrag van de olifanten. Deze week is mijn laatste week en ik dacht een heel eind te zijn, totdat mijn begeleider vorige week nog van alles aan te merken had op mijn concept verslag. En hij is zo onduidelijk altijd dat ik niet goed weet wat hij nou van me verwacht..en vragen heeft weinig zin, want dan wordt het nog onduidelijker.
Sweety- Ratel
Wat vervelend dat je begeleider zo onduidelijk is.
Lotus- Ratel
Hoe komt het Lotus?
Ja, ik heb dus vandaag een gesprek gehad met die verzorger en dat heeft me wel goed gedaan. Verder is er eigenlijk niemand die me ergens mee kan helpen omdat ze niet op de hoogte zijn van wat ik doe en niet daarvoor geleerd hebben zeg maar.
Ik moet dus veel alleen doen..en soms is dat wel fijn, maar niet als je hulp nodig hebt.
Ja, ik heb dus vandaag een gesprek gehad met die verzorger en dat heeft me wel goed gedaan. Verder is er eigenlijk niemand die me ergens mee kan helpen omdat ze niet op de hoogte zijn van wat ik doe en niet daarvoor geleerd hebben zeg maar.
Ik moet dus veel alleen doen..en soms is dat wel fijn, maar niet als je hulp nodig hebt.
Kabouter- Kletskop
Nog 35 min!! En dan ben ik klaar met werken en heb ik vakantie!!!!
Sweety- Ratel
Lijkt me lastig als je verder niemand hebt om op terug te vallen, Kabouter. Ik zit te worstelen met wat ik van mezelf mag eten. Beetje stom.
Wat lekker dat je bijna vakantie hebt, Sweety! Ga je nog weg?
Wat lekker dat je bijna vakantie hebt, Sweety! Ga je nog weg?
Lotus- Ratel
Wat vervelend Lotus..zou willen dat ik je kon helpen.
Ach, gelukkig is mijn stage bijna voorbij (al duurt het nog even voor ik mijn beoordeling krijg) en dan eindelijk vakantie!! Ben ik echt aan toe .
Ach, gelukkig is mijn stage bijna voorbij (al duurt het nog even voor ik mijn beoordeling krijg) en dan eindelijk vakantie!! Ben ik echt aan toe .
Kabouter- Kletskop
ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
een takkie sticker voor op de muur..fraai zeg, hoe oud ben je
WHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA IK LIG ECHT ONDER M'N STOEL VAN HET LACHEN. ECHT OMG!
Gast- Gast
Nee eigenlijk niet. Vanavond ga ik naar een vriendin en blijf ik slapen bij haar. Ik pas namelijk op haar jongste kind want zij gaat met haar aanstaande en de andere 2 kinderen naar Disney toe voor 2 dagen. Dus ik blijf daar slapen tot donderdag. Wel dagjes weg met mijn nichtje maar geen vakantie. Heb namelijk een woning ( morgen alles regelen bij de woningbouwvereniging ) dus ga het geld daarvoor gebruiken
Sweety- Ratel
Ik kan me voorstellen dat je aan vakantie toe bent, Kabouter!
@ Sweety: Dagjes weg is ook leuk. En een woning natuurlijk ook!
@ Sweety: Dagjes weg is ook leuk. En een woning natuurlijk ook!
Lotus- Ratel
sweety geniet van je vakantie
*raapt alex op .. van onder haar stoel vandaan*
kabouter: interessant zeg!
Reva: nou ja zou zeggen.. ieder zijn ding!
ben benieuwd naar het Oranje vlak op de muur:P ben je alvast klaar voor het wk voor volgend jaar
ben benieuwd naar het Oranje vlak op de muur:P ben je alvast klaar voor het wk voor volgend jaar
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soms ben je toch ook wel heel erg grappig.ExpressoB schreef:sweety geniet van je vakantie
Gast- Gast
Ik kreeg ook altijd van die stomme flauwe grappen te horen toen ik nog in mijn vorige huis woonde, daar had ik ook oranje muren. Echt stom (die stomme flauwe grappen dan, en de mensen die ze maakten ook).
Gast- Gast
Ik heb een oranje koektrommel..
Laatst aangepast door Smikkell op ma 18 jul 2011 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn ex had een oranje senseo apparaat.
Sweety- Ratel
Mijn kamer heeft twee oranje muren, een rode en een auberginekleurige.
Lotus- Ratel
Hoe oud ben jeLotus schreef:Mijn kamer heeft twee oranje muren, een rode en een auberginekleurige.
Gast- Gast
tsja kun je verwachten, niet echt een standaard smaak, oranje muren of vlakken
Smikkell schreef:Hoe oud ben jeLotus schreef:Mijn kamer heeft twee oranje muren, een rode en een auberginekleurige.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Mijn kamer heeft twee oranje muren, een rode en een auberginekleurige.
kleurrijk typje ben je dan
Smikkell schreef:Ik heb een oranje koektrommel..
fgyyhjhjklo;lkkjhgsddddddddddddd
(berichtje van A., ze is jaloers op je oranje koektrommel)
Gast- Gast
Je moet wat doen met dat talent. Derek Ogilvie is er niets bij..ExpressoB schreef:Lotus schreef:Mijn kamer heeft twee oranje muren, een rode en een auberginekleurige.
kleurrijk typje ben je dan
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: