Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Das handig, toetje!
Ik heb Prince Charming nodig, misschien duikt die ook zo op in het Dagcafé.
Gast- Gast
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik verveel me....
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
SunnyScience schreef:KPN heeft een storing, regio Oost-Nederland... dus als je iemand nu niet te pakken krijgt, komt het daardoor!
Het is dat het niet de juiste regio is, anders had ik de geboortesmsbom van PM als oorzaak aangewezen.
Gast- Gast
Reva schreef:SunnyScience schreef:KPN heeft een storing, regio Oost-Nederland... dus als je iemand nu niet te pakken krijgt, komt het daardoor!
Het is dat het niet de juiste regio is, anders had ik de geboortesmsbom van PM als oorzaak aangewezen.
Hahahah
Gast- Gast
Reva schreef:SunnyScience schreef:KPN heeft een storing, regio Oost-Nederland... dus als je iemand nu niet te pakken krijgt, komt het daardoor!
Gast- Gast
Reva schreef:Das handig, toetje!
Gast- Gast
Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
een takkie sticker voor op de muur..fraai zeg, hoe oud ben je
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
Gast- Gast
+1!!!Smikkell schreef:FOTO!!!Reva schreef:IK HEB EEN TAKKIE MUURSTICKER GEKOCHT!!!
Gast- Gast
+ een foto van je ID-kaart.Vergeet-me-nietje schreef:+1!!!Smikkell schreef:FOTO!!!Reva schreef:IK HEB EEN TAKKIE MUURSTICKER GEKOCHT!!!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
Ik ben 49, kan dan nog net toch? Vroegah, in mijn tijd, leerden we op school ook nog interpunctie gebruiken.
Edit: ik heb geen ID!
Gast- Gast
Wat een saaie klooootee daaaaagg
Lejow- Lady Post-a-lot
oranje
Ja, oranje! Het wordt een vlak, geen hele muur, maar het breekt de witte muur dan wel! Als het af is zal ik foto's plaatsen.
Gast- Gast
Er liggen drie dames momenteel/bijna vier baby's te baren, Lejow, het is een prachtdag :p
Gast- Gast
Reva schreef:Er liggen drie dames momenteel/bijna vier baby's te baren, Lejow, het is een prachtdag :p
Ja, maar der is maar geen nieuws whaha
Ik zit al de hele dag op t zelfde plekje op de bank (volgens mij creeër ik een kuil zo langzamerhand) , het is al 2 weken lang bout weer (mensen kom op, ik wil in bikini in de tuin in mijn opblaaszwembad!!!!!!!)
Lejow- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
Ja, oranje! Het wordt een vlak, geen hele muur, maar het breekt de witte muur dan wel! Als het af is zal ik foto's plaatsen.
Je kan een witte muur ook breken met een moker ipv oranje verf.
Gast- Gast
Reva schreef:Pippa schreef:ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
Oeh oeh, mag ik helpen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Pippa schreef:ExpressoB schreef:Pippa schreef:We hebben gisteren oranje verf gekocht voor op de muur in de woonkamer
oranje
Denk dat deze tip toch niet helemaal het juiste is voor in ons huis
Gast- Gast
Lejooow, zijn er ook mooie cupcakebakkers in west friesland? Weet jij dat toevallig of waar ik kan kijken?
Gast- Gast
Ik kom even inbreken in jullie geklets.
Heb weer een beetje goede moed voor mijn stageverslag. Net in de dierentuin geweest en gesprek gehad met de olifantenverzorger en die zegt dat ik me niet zoveel aan moet trekken van mijn begeleider. Hij weet ook hoe die is en heeft me duidelijk gemaakt dat ik echt wel goed bezig ben en het allemaal wel goed gaat komen.
Sorry, maar moest het even ergens kwijt.
Hoe gaat het verder met iedereen hier? Allemaal zenuwachtig voor de baby-boom zie ik..
Heb weer een beetje goede moed voor mijn stageverslag. Net in de dierentuin geweest en gesprek gehad met de olifantenverzorger en die zegt dat ik me niet zoveel aan moet trekken van mijn begeleider. Hij weet ook hoe die is en heeft me duidelijk gemaakt dat ik echt wel goed bezig ben en het allemaal wel goed gaat komen.
Sorry, maar moest het even ergens kwijt.
Hoe gaat het verder met iedereen hier? Allemaal zenuwachtig voor de baby-boom zie ik..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: