Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Wil je mij ook sms-en als er baby nieuws is? Ben ook heel benieuwd en vind het ook best spannend!Alex schreef:Hoi Sjaan! Als je wil kun je ook je 06-nummer geven, dan kan ik je sms'en als er baby-nieuws is?
Gast- Gast
Je kan beter naar het baby-topic gaan, daar is het helemaal spannend vandaagSweety schreef:Hoi allemaal! Ik verveel me rot op het werk dus dacht kom even in het dagcafe kijken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Oooh Lex, zou je dat willen doen??? Super! Ik ga je pm'en
Jaaa, tuurlijk! Ik moet nog iemand sms'en, dus dat komt helemaal goed
Gast- Gast
Haha.. ik zal eens even kijken daarSjaantje schreef:Je kan beter naar het baby-topic gaan, daar is het helemaal spannend vandaagSweety schreef:Hoi allemaal! Ik verveel me rot op het werk dus dacht kom even in het dagcafe kijken
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha Lexie is de smsdienst vandaag
Whaha, ja! Huis was echt al helemaal klaar en vrijwel alles was er al, alleen Muffin en ik moesten nog over met de laatste spulletjes:P De avond ervoor feestje gehad bij mn ouders en om middernacht geproost op mn verjaardag en mn huisje
Dus de ochtend van de 24e met mn moeder boodschappen gedaan voor mijn huis en daarna met de laatste spulletjes en Muff naar mijn huis gegaan en 's avonds Casa Reva ingewijd met vrienden op een housewarmingenverjaardagfeestje Kon ik de volgende ochtend gelijk opruimen
En vorig jaar op mn verjaardag kreeg ik mn diploma
En de vier jaar voor verhuizing zat ik in Barça of Griekenland.
Wat moet ik dit jaar
Dus de ochtend van de 24e met mn moeder boodschappen gedaan voor mijn huis en daarna met de laatste spulletjes en Muff naar mijn huis gegaan en 's avonds Casa Reva ingewijd met vrienden op een housewarmingenverjaardagfeestje Kon ik de volgende ochtend gelijk opruimen
En vorig jaar op mn verjaardag kreeg ik mn diploma
En de vier jaar voor verhuizing zat ik in Barça of Griekenland.
Wat moet ik dit jaar
Gast- Gast
Een dagcafé-feestjeReva schreef:Wat moet ik dit jaar
Oh Alex! Als je dan toch bezig bent..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben nog niet eens buiten geweest vandaag. Ik zit er serieus aan te denken of ik met mijn tokkie-kloffie naar de speeltuin hier op de hoek zal gaan haha slobberige joggingbroek aan, vies vest en mijn haren door de war en geen make-up op.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Oh Alex! Als je dan toch bezig bent..
Kom maar op met je nummer!
Oh en ik beloof dat ik maar 1 smsje per persoon zal sturen, geen 200.
Gast- Gast
Het is inderdaad druk in de zwangerschap pijler!
Sweety- Ratel
Nu ik je gister gezien heb, kan ik me bovenstaande omschrijving niet echt voorstellen hahaStorm schreef:Ik ben nog niet eens buiten geweest vandaag. Ik zit er serieus aan te denken of ik met mijn tokkie-kloffie naar de speeltuin hier op de hoek zal gaan haha slobberige joggingbroek aan, vies vest en mijn haren door de war en geen make-up op.
Nou ja, nu ik er over nadenk, ik loop er zelf ook wel eens Tokkie bij terwijl ik gister mijn best heb gedaan om vooral níet zo over te komenStorm schreef:Hahaha niet Sjaan?
Dus bij nader inzien...
JeeeejAlex schreef:Ik ga Storm zaterdag ontmoeten!
Ik had gister wel echt m'n best gedaan op mezelf. Vandaag echter, zie ik eruit alsof ik uit de dood ben herrezen, echt heel ergSjaantje schreef:Nou ja, nu ik er over nadenk, ik loop er zelf ook wel eens Tokkie bij terwijl ik gister mijn best heb gedaan om vooral níet zo over te komenStorm schreef:Hahaha niet Sjaan?
Dus bij nader inzien...
Gast- Gast
Ook weleens lekker om gewoon in je kloffie op de bank te zitten
Sweety- Ratel
Storm schreef:Ik had gister wel echt m'n best gedaan op mezelf. Vandaag echter, zie ik eruit alsof ik uit de dood ben herrezen, echt heel ergSjaantje schreef:Nou ja, nu ik er over nadenk, ik loop er zelf ook wel eens Tokkie bij terwijl ik gister mijn best heb gedaan om vooral níet zo over te komenStorm schreef:Hahaha niet Sjaan?
Dus bij nader inzien...
Gast- Gast
Zo voel ik me vandaag dus... Ben ook wat eerder weggegaan op mijn werk, zodat ik nog even kan slapen aangezien we vanavond bbq met het team hebben.Storm schreef:Ik had gister wel echt m'n best gedaan op mezelf. Vandaag echter, zie ik eruit alsof ik uit de dood ben herrezen, echt heel ergSjaantje schreef:Nou ja, nu ik er over nadenk, ik loop er zelf ook wel eens Tokkie bij terwijl ik gister mijn best heb gedaan om vooral níet zo over te komenStorm schreef:Hahaha niet Sjaan?
Dus bij nader inzien...
Dus ik trek lekker mijn tokkie-pyjama aan en ik ga even slapen. Tot straks meiden!
Alex, heb je mijn pm ontvangen?
Ja Sjaan! Ontvangen! Ik heb je nummer opgeslagen!
En die van Storm en toetje ook.
Gast- Gast
Alex schreef:Ja Sjaan! Ontvangen! Ik heb je nummer opgeslagen!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: