Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Sterkte Jordana...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gecondoleerd Jordana. Goedemorgen allemaal....ik heb ein-de-lijk vakantie en ik slaap hele dagen.......gaaaaaaaaaap.
Gast- Gast
Jordana, wat erg zeg! Doe je wel voorzichtig als je gaat rijden?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
PM verzorgt braaf de livestream vanuit het ziekenhuis zoals die is aangevraagd door diverse forummers
Gast- Gast
Maple schreef:Ze is gelukkig heel op d'r werk aangekomen, kreeg net een berichtje.
Oke gelukkig, ik zou zelf namelijk echt niet in staat zijn om ergens heen te rijden als ik zulk nieuws gehoord zou hebben.
PM: UPDATE ?
Tiana- Ratel
Reva schreef:Brruuucceeeee! ::
???????
Tiana- Ratel
3 kilo , denk ik.. De 2e week heel veel last gehad van opgezette darmen en dat moet er dus nog allemaal uit komen, dus waarschijnlijk iets meer, maar ik weet het niet..
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:3 kilo , denk ik.. De 2e week heel veel last gehad van opgezette darmen en dat moet er dus nog allemaal uit komen, dus waarschijnlijk iets meer, maar ik we et het niet..
Niet slecht ondanks je hachee enzo
Gast- Gast
Ik ben net begonnen met m`n dieet, pff.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:Stylegirl schreef:3 kilo , denk ik.. De 2e week heel veel last gehad van opgezette darmen en dat moet er dus nog allemaal uit komen, dus waarschijnlijk iets meer, maar ik we et het niet..
Niet slecht ondanks je hachee enzo
Dat was gewoon van mijn biefstukje gemaakt hoor ... Ik ben gewoon creatief omgegaan met de ingrediënten
Tiana- Ratel
Haha, das wel slim!
Ik ben ook benieuwd naar Storm dr 'kuur' van weight care. Hoe dat gaat/is gegaan..
Ik ben ook benieuwd naar Storm dr 'kuur' van weight care. Hoe dat gaat/is gegaan..
Gast- Gast
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik ga nu aankleden, een lekkere tosti eten en dan ben ik weg! Fijne dag allemaal! Ik hoor het wel wanneer PM bevallen is .
Ik ga nu aankleden, een lekkere tosti eten en dan ben ik weg! Fijne dag allemaal! Ik hoor het wel wanneer PM bevallen is .
Tiana- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:FISH ARE FRIENDS, NOT FOOD!Reva schreef:Brruuucceeeee! ::
Behalve kibbeling!
Gast- Gast
En lekkerbekjes...Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:FISH ARE FRIENDS, NOT FOOD!Reva schreef:Brruuucceeeee! ::
Behalve kibbeling!
Oooooh you're cruel!
Gast- Gast
Had je mijn berichtje nog niet gelezen?Reva schreef:Haha, das wel slim!
Ik heb het niet consequent volgehouden en daarom is er niks af qua kilo's...zonde van die 33 euro.
Gast- Gast
Storm schreef:Had je mijn berichtje nog niet gelezen?Reva schreef:Haha, das wel slim!
Ik heb het niet consequent volgehouden en daarom is er niks af qua kilo's...zonde van die 33 euro.
Ow, das stom zeg Maar jeetje zeg, dat het zo nauw spant (?) dan (huh, ik ben de uitdrukking kwijt). Had ik niet verwacht!
Gast- Gast
Balen inderdaad Storm! Ik denk dat je ook bij zo'n dieet inderdaad gewoon strikt moet zijn. Als je gaat afvallen door gezond te eten en je smokkelt de hele tijd, val je ook niks af.Reva schreef:Storm schreef:Had je mijn berichtje nog niet gelezen?Reva schreef:Haha, das wel slim!
Ow, das stom zeg Maar jeetje zeg, dat het zo nauwspant(?) luistert dan (huh, ik ben de uitdrukking kwijt). Had ik niet verwacht!
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: