Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Stuit, als er iets vast zit, is het wel beter dat ze het losmaken. Dan doet het wel pijn ja, maar uiteindelijk zal de pijn minder worden!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nog steeds last van je rug Stuit?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Stuit, wat ben je toch een goed mens.
Nog steeds een knuffel, want ik vind het wel echt vervelend voor je!
Wat ben jij toch een lieverd
-1
Gast- Gast
Ik ga mijn vriend zijn voeten masseren dadelijk en nog mooier: hij ook die van mij!
Gast- Gast
Een warme douche helpt ook goed, tijgerbalsem vind ik ook altijd fijn en een warme kruik is ook goddelijk tegen de rugpijn! Ik moest het in ieder geval warm houden.
Tiana- Ratel
Aah Storm, heerlijk, een voetmassage
Tiana- Ratel
Ik ben ook een paar keer goed gekraakt vorig jaar en sindsdien moet ik goed op mijn houding letten en als mijn rug pijn begint te doen moet ik stoppen waar ik mee bezig ben. Je lichaam geeft dan niet voor niks signalen af, dus echt luisteren naar je lichaam in het vervolg, Stuit!
Gast- Gast
Het zit echt in een spier. Dus of kraken helpt ...... Hij heeft de "knoop" proberen los te maken maar ik verga nog steeds van de pijn.
En het erge is dat ik morgen moet werken, mijn zoon morgen komt......
Ik wil me echt niet gaan ziek melden nu...
En het erge is dat ik morgen moet werken, mijn zoon morgen komt......
Ik wil me echt niet gaan ziek melden nu...
Gast- Gast
Oh, als het een spier is die vast zit, is het inderdaad te verhelpen met massages! En goed warm houden, dat verlicht de pijn.
Tiana- Ratel
Storm schreef:Oooh bah Stuit, morgen werken ook nog....
Ze zien me al aankomen ..... maar ja tillen, bukken gaat niet echt en lopen wel redelijk maar niet te lang. Dus zit een beetje met een dilemma. Kreeg net ook te horen dat mijn zoon ziek is. 39 graden koorts en zijn papa keek morgen wel wat hij deed. Dus ook maar afwachten wat me morgen te wachten staat....
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Oh, als het een spier is die vast zit, is het inderdaad te verhelpen met massages! En goed warm houden, dat verlicht de pijn.
Belt nu Belg op........
Gast- Gast
Stekte morgen Stuit
Storm wat fijn massage, alleen kan ik er slecht tegen als men aan mijn voeten zit
Iedereen een fijne avond ik ga slapen! Trusten!
Storm wat fijn massage, alleen kan ik er slecht tegen als men aan mijn voeten zit
Iedereen een fijne avond ik ga slapen! Trusten!
Gast- Gast
Maple schreef:Storm schreef:Hee Maple, hoe is het?
Beetje late reactie, maar goed! Moe...
Hoe komt dat?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
S. alweer ziek ja? Inderdaad, je kunt niks doen behalve afwachten...vervelend zeg...Stuiterbal schreef:Storm schreef:Oooh bah Stuit, morgen werken ook nog....
Ze zien me al aankomen ..... maar ja tillen, bukken gaat niet echt en lopen wel redelijk maar niet te lang. Dus zit een beetje met een dilemma. Kreeg net ook te horen dat mijn zoon ziek is. 39 graden koorts en zijn papa keek morgen wel wat hij deed. Dus ook maar afwachten wat me morgen te wachten staat....
Gast- Gast
Storm schreef:S. alweer ziek ja? Inderdaad, je kunt niks doen behalve afwachten...vervelend zeg...Stuiterbal schreef:Storm schreef:Oooh bah Stuit, morgen werken ook nog....
Ja koorts en waarschijnlijk weer van de tanden. Dat is en blijft een drama bij hem.... ben blij als het gebit compleet is !
Gast- Gast
Aah Stuiterbal, ik hoop dat je zoontje weer snel beter is!
Tiana- Ratel
Ik ben moe en voel me ook niet helemaal happy, er is iets gebeurd straks waar ik alles behalve blij mee ben en daar voelde ik me zwaar opgefokt over.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben moe en voel me ook niet helemaal happy, er is iets gebeurd straks waar ik alles behalve blij mee ben en daar voelde ik me zwaar opgefokt over.
??????
Gast- Gast
Storm, wat is er gebeurd?
Ik ga even gauw afwassen
Ik ga even gauw afwassen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40