Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Gewoon lekker je rust pakken en naar bed gaan, het was ook een enorme drukke dag vandaag!Sjaantje schreef:Oh meiden ik ben gewoon echt zó moe... niet te geloven *gaap* Ik denk er serieus over om gewoon naar bed te gaan... ernstig he
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Oh meiden ik ben gewoon echt zó moe... niet te geloven *gaap* Ik denk er serieus over om gewoon naar bed te gaan... ernstig he
Troost je ik ben ook echt mega moe en wilde al om 21:00 uur naar bed maar toen begon Burn met whatsappen....
Gast- Gast
Ja, ik zat al aan je telefoon internet probleem te denken toen ik hem verzond.Alex schreef:Oh Smikkie, sorry dat ik niet op je whatsapp reageerde! Ik zag hem toen ik mijn telefoon aanzette en in de oplader had geprikt, maar toen zat ik intussen bij mijn schoonouders en daar werkt ie niet (hier thuis werkt ie alleen maar door Wifi).
Gast- Gast
Sjaan als je moe bent, zou ik gewoon lekker gaan slapen hoor! Kan soms ook fijn zijn om er lekker vroeg in te liggen :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben nog bij de sportmasseur geweest en hij heeft nog meer van die tape dingen op mijn rug geplakt (zit inmiddels helemaal vol) en me mishandeld zowat maar tot conclusie gekomen dat ik een dikke knoop in een spier heb !
Als ik morgen nog pijn had moest ik langs komen voor pijn bestrijding.....
Gast- Gast
Helloooo ladies!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stuiterbal, dat masseren voelt niet fijn he . Ik ben ook een aantal keer gekraakt in mijn rug en nek en nou wat een hel zeg :o.
Tiana- Ratel
Alweer?? Je had het er vanmiddag ook al over, toch?Stuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Oh meiden ik ben gewoon echt zó moe... niet te geloven *gaap* Ik denk er serieus over om gewoon naar bed te gaan... ernstig he
Troost je ik ben ook echt mega moe en wilde al om 21:00 uur naar bed maar toen begon Burn met whatsappen....
En het is niet alleen de drukte van vanmiddag maar gister ook een héél lange dag gehad en de dagen daarvoor ook. Dus ik denk dat ik maar braaf mijn bedje op ga zoeken. Boek moet nog even uitgelezen worden dus dat kan ik mooi even doen!
Stuiter, dat klinkt heftig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Patat-eet-dieet??? I'm in!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stylegirl schreef:Stuiterbal, dat masseren voelt niet fijn he . Ik ben ook een aantal keer gekraakt in mijn rug en nek en nou wat een hel zeg :o.
Voelt niet fijn...... voelde als marteling !!!!!!! en hij zei "praat maar gewoon door hoor"Ik heb gegild en was daarna helemaal buiten adem.... morgen is alles over heb ik hem gezworen !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ben nog bij de sportmasseur geweest en hij heeft nog meer van die tape dingen op mijn rug geplakt (zit inmiddels helemaal vol) en me mishandeld zowat maar tot conclusie gekomen dat ik een dikke knoop in een spier heb !
Gast- Gast
Stuit toch, heb je zoveel stress? Zou me niks verbazen, maar vind het wel heel rot voor je!
Gast- Gast
+1!Zwoesj schreef:Patat-eet-dieet??? I'm in!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Best diet everReva schreef:Ik wil ook heel graag van Ree Waarom val je niet gewoon af door patat eten
Gast- Gast
Het junkfooddieet! Gewoon lekker eten waar je zin in hebt, zonder aan te komen, maar af te vallen en dan als je op het goede gewicht zit, gewoon niet meer aankomt!
Nja Stuiterbal, ik probeerde het nog een beetje normaal te omschrijven.. Toen ik werd gekraakt, legde hij zijn vuist onder mijn ruggenwervels en ging dan met zijn volle gewicht duwen, dat deed pijn . En ik zit sowieso al snel onder de blauwe plek, dus hij moest na iedere keer kraken, minimaal een minuut wachten omdat ik anders echt te veel pijn had...
Nja Stuiterbal, ik probeerde het nog een beetje normaal te omschrijven.. Toen ik werd gekraakt, legde hij zijn vuist onder mijn ruggenwervels en ging dan met zijn volle gewicht duwen, dat deed pijn . En ik zit sowieso al snel onder de blauwe plek, dus hij moest na iedere keer kraken, minimaal een minuut wachten omdat ik anders echt te veel pijn had...
Tiana- Ratel
+1000Alex schreef:Stuit toch, heb je zoveel stress? Zou me niks verbazen, maar vind het wel heel rot voor je!
Gast- Gast
Alex schreef:Stuit toch, heb je zoveel stress? Zou me niks verbazen, maar vind het wel heel rot voor je!
Dit is niet van de stress maar komt door mijn goedheid ik heb zand geschept vrijdag (15 kruiwagens vol) en dat was niet zo sjlim van mij......
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Het junkfooddieet! Gewoon lekker eten waar je zin in hebt, zonder aan te komen, maar af te vallen en dan als je op het goede gewicht zit, gewoon niet meer aankomt!
NO WAY dat deze mama morgen terug gaat he !!!!!
Gast- Gast
Stuit, wat ben je toch een goed mens.
Nog steeds een knuffel, want ik vind het wel echt vervelend voor je!
Gast- Gast
Alex schreef:Stuit, wat ben je toch een goed mens.
Wat ben jij toch een lieverd
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: