Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaan, ik zal me ooit een keer over mijn angst heen zetten denk ik, maar wanneer weet ik nog niet . Dat komt nog wel :-).
Hee Reva! Ik heb ook zin in wat lekkers . MAGNUMS, maar niet in huis..
Hee Reva! Ik heb ook zin in wat lekkers . MAGNUMS, maar niet in huis..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Echt een waardevolle aanwinst voor het forum, die Reva.Sjaantje schreef:Hey Reev, gezellig dat je er bentReva schreef:Nietsnutten.
Ik wil vreten, teringkutschijttyfustakkeklotezooi.
Gast- Gast
Ik durf niet op de weegschaal morgen. Zal ik gewoon achterstevoren gaan staan zodat ik het zelf niet hoef te zien?
Gast- Gast
Alex schreef:Ik durf niet op de weegschaal morgen. Zal ik gewoon achterstevoren gaan staan zodat ik het zelf niet hoef te zien?
Tiana- Ratel
Ik sla een week over. Heb vandaag alles gegeten wat los en vast zat en ik ben niet gaan hardlopen.Alex schreef:Ik durf niet op de weegschaal morgen. Zal ik gewoon achterstevoren gaan staan zodat ik het zelf niet hoef te zien?
Gast- Gast
Zo, daar was ik ook weer. Hier nog een beetje zon trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Ik sla een week over. Heb vandaag alles gegeten wat los en vast zat en ik ben niet gaan hardlopen.Alex schreef:Ik durf niet op de weegschaal morgen. Zal ik gewoon achterstevoren gaan staan zodat ik het zelf niet hoef te zien?
Ja, maar dat kan ik morgen niet zeggen hahaha. Ik zal er toch echt op moeten.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Zo, daar was ik ook weer. Hier nog een beetje zon trouwens.
Hier bewolkt
Tiana- Ratel
Zal ik nog even naar Nijmegen gaan..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb voor een jaar alcohol gedronken en kaaskroketten, mac (al kreeg ik mn big mac niet helemaal op door het gestaar ), chips, kaaskoekjes, snoepjes en nootjes gegeten de afgelopen twee dagen.
Heb nu nog geen avondeten gegeten Weet niet wat
Gast- Gast
Hmm hmm..Alex schreef:Smikkell schreef:Ik sla een week over. Heb vandaag alles gegeten wat los en vast zat en ik ben niet gaan hardlopen.Alex schreef:Ik durf niet op de weegschaal morgen. Zal ik gewoon achterstevoren gaan staan zodat ik het zelf niet hoef te zien?
Ja, maar dat kan ik morgen niet zeggen hahaha. Ik zal er toch echt op moeten.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb voor een jaar alcohol gedronken en kaaskroketten, mac (al kreeg ik mn big mac niet helemaal op door het gestaar ), chips, kaaskoekjes, snoepjes en nootjes gegeten de afgelopen twee dagen.
Groentekroket ?
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Reva schreef:Ik heb voor een jaar alcohol gedronken en kaaskroketten, mac (al kreeg ik mn big mac niet helemaal op door het gestaar ), chips, kaaskoekjes, snoepjes en nootjes gegeten de afgelopen twee dagen.
Groentekroket ?
Graag!
Gast- Gast
Oh meiden ik ben gewoon echt zó moe... niet te geloven *gaap* Ik denk er serieus over om gewoon naar bed te gaan... ernstig he
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh Smikkie, sorry dat ik niet op je whatsapp reageerde! Ik zag hem toen ik mijn telefoon aanzette en in de oplader had geprikt, maar toen zat ik intussen bij mijn schoonouders en daar werkt ie niet (hier thuis werkt ie alleen maar door Wifi).
Gast- Gast
Komkommertje..Reva schreef:Ik heb voor een jaar alcohol gedronken en kaaskroketten, mac (al kreeg ik mn big mac niet helemaal op door het gestaar ), chips, kaaskoekjes, snoepjes en nootjes gegeten de afgelopen twee dagen.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 17 jul 2011 - 8:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: