Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Als ik iemand blokkeer op Whatsapp, blijven dan gewoon die rode klokjes staan als die persoon een bericht stuurt? Alsof ik zeg maar gewoon niet online ben geweest?
Gast- Gast
7.15 melden. Maar de vorige keer moest er met spoed een infuus in en moesten ze 3x prikken en voor de allebei de ukkies goed aan het CTG hebben zijn we vast al 1,5 uur verder...Storm schreef:PM, hoe laat word jij morgen ingeleid?
Gast- Gast
Reva schreef:Als ik iemand blokkeer op Whatsapp, blijven dan gewoon die rode klokjes staan als die persoon een bericht stuurt? Alsof ik zeg maar gewoon niet online ben geweest?
Ben je me zat?
Gast- Gast
Spannend! Ga maar lekker op tijd naar bed vanavond, pak je rust maar zo veel je kunt nu het nog kan.ProudMama schreef:7.15 melden. Maar de vorige keer moest er met spoed een infuus in en moesten ze 3x prikken en voor de allebei de ukkies goed aan het CTG hebben zijn we vast al 1,5 uur verder...Storm schreef:PM, hoe laat word jij morgen ingeleid?
Gast- Gast
Het was superleuk! Héél gezellig, we waren met 12 meiden geloof ik? Lily had een paar trouwfoto's bij zich, echt geweldig!Stylegirl schreef:Hoe was de meeting voor degenen die vandaag hebben gemeet ?
Ik vond het leuk om te zien dat iedereen ook 'in het echt' bestaat hahaha. Ja tis toch anders dan wanneer je elkaar online 'spreekt'. Ik heb al wel eerder forumsters gemeet, maar dat was 1 op 1 en da's toch weer anders dan op zo'n grotere meeting. Maar wat mij betreft voor herhaling vatbaar
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jah! Dat noemen wij stippeltjes!Alex schreef:Dat zijn toch gewoon kleine druppeltjes?
Sjaantje schreef:Jah! Dat noemen wij stippeltjes!Alex schreef:Dat zijn toch gewoon kleine druppeltjes?
Raar volk ...
Gast- Gast
Aaah wat leuk dat de meeting gezellig was . Ik vind meeten eng . En hier heeft het wel veel geregend trouwens, maar gelukkig niet zoveel als van de week dat het binnen lekte..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
ProudMama schreef:Vlg mij staat er dan gewoon: U kan niks verzenden naar dit nummer ivm blokkade.
Gast- Gast
Dankje Lex. Wat zal ik eens over jouw volkje gaan zeggen???
SG, ik vond het vanmorgen ook wel spannend, want ik kende nog helemaal niemand! Ik heb eerst Curious thuis opgehaald want ze woont op de route dus we hebben in de auto al gezellig zitten kletsen. En van een aantal had ik al wel een foto gezien maar in het echie is het toch anders
Maar ik zou zeggen: kom gewoon een keer want het valt echt mee! En als je het echt niet leuk vindt, kun je altijd weer weg... toch?
SG, ik vond het vanmorgen ook wel spannend, want ik kende nog helemaal niemand! Ik heb eerst Curious thuis opgehaald want ze woont op de route dus we hebben in de auto al gezellig zitten kletsen. En van een aantal had ik al wel een foto gezien maar in het echie is het toch anders
Maar ik zou zeggen: kom gewoon een keer want het valt echt mee! En als je het echt niet leuk vindt, kun je altijd weer weg... toch?
Ik zou niet weten wat er komt te staan als je iemand blokkeert bij whatsapp, wist niet eens dat dat kon .
Sjaan, dat zou dan over een hele lange tijd zijn en ik weet echt niet of ik dat durf.. Ben namelijk best bang dat mensen mij in het echt dan niet leuk vinden ofzo.
Sjaan, dat zou dan over een hele lange tijd zijn en ik weet echt niet of ik dat durf.. Ben namelijk best bang dat mensen mij in het echt dan niet leuk vinden ofzo.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Dat krijg je als je je nummer op het forum zet.Reva schreef:Als ik iemand blokkeer op Whatsapp, blijven dan gewoon die rode klokjes staan als die persoon een bericht stuurt? Alsof ik zeg maar gewoon niet online ben geweest?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat krijg je als je je nummer op het forum zet.Reva schreef:Als ik iemand blokkeer op Whatsapp, blijven dan gewoon die rode klokjes staan als die persoon een bericht stuurt? Alsof ik zeg maar gewoon niet online ben geweest?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn baby's genieten van het laatste avondje binnen geloof ik, trappen me bont en blauw.
He, da's nieuws (voor mij)! Heel veel succes morgen en dat je maar een snelle, goede bevalling mag hebben. Ben benieuwd of het inderdaad twee meisjes blijken te zijn .
Gast- Gast
Tja, SG, je zal altijd hebben dat het met de ene meer klikt dan met de andere. Maar waarom zouden we jou hier wel leuk vinden en in het echt niet?
Hey Reev, gezellig dat je er bentReva schreef:Nietsnutten.
Ik wil vreten, teringkutschijttyfustakkeklotezooi.
JONGENS!!!Twellie schreef:ProudMama schreef:Mijn baby's genieten van het laatste avondje binnen geloof ik, trappen me bont en blauw.
He, da's nieuws (voor mij)! Heel veel succes morgen en dat je maar een snelle, goede bevalling mag hebben. Ben benieuwd of het inderdaad twee meisjes blijken te zijn .
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Hey Reev, gezellig dat je er bentReva schreef:Nietsnutten.
Ik wil vreten, teringkutschijttyfustakkeklotezooi.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: