Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Vrees dat ze het nu nog niet kunnen zien door mijn vetlaag en striae heenReva schreef:ProudMama schreef:Vraag ik dus net aan die 2, maar ik begrijp de schop en klop signalen niet die ik terug krijg...Sjaantje schreef:Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Kom vol spanning gluren maar nee...
Heb je vloeiend gebarentaalsprekende Reva nodig? Inclusief babygebaren (zo lief is dat)
Gast- Gast
ExpressoB schreef:oh nee! had nog een paar belangrijke mailtjes in mijn ongewenste post staan en was net een aantal onbelangrijke mailtjes aan het verwijderen.. maar de boel flipte ff, dus toen zijn die andere dus ook aangevinkt.. en weg..
Staan die niet nog in de prullenbak?
Gast- Gast
ging op het nieuws net over die schietparty die die tristan heeft veroorzaakt, echt nog steeds zo ongelofelijk!!!
oh ja die idioot! die die wielrenner van zijn fiets reed,nah zeg!
oh ja die idioot! die die wielrenner van zijn fiets reed,nah zeg!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
nee, zijn weg ... heb gekeken, pech
komt er nog wat leuks op de buis vanaaf?
komt er nog wat leuks op de buis vanaaf?
Toen ik wegging had ik 32 vriendjes. Daarna 2 uitnodigingen. Dan zou je toch denken dat ik 34 vreindjes zou hebben. Maar nee, het zijn er 33. En ik vind het erg dat ik er niet achter kom wie de verlater is.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vrees dat ze het nu nog niet kunnen zien door mijn vetlaag en striae heenReva schreef:ProudMama schreef:Vraag ik dus net aan die 2, maar ik begrijp de schop en klop signalen niet die ik terug krijg...Sjaantje schreef:Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Kom vol spanning gluren maar nee...
Heb je vloeiend gebarentaalsprekende Reva nodig? Inclusief babygebaren (zo lief is dat)
Stel je voor dat ik inwendig gebaar?
Gast- Gast
*************ATTENTIE*****************
Begint nu een heel leuke film op rtl4: the Spiderwick Chronicles.
Begint nu een heel leuke film op rtl4: the Spiderwick Chronicles.
Gast- Gast
zal eens gaan kijken naar rtl4
er is verder ook niks op (N) ja beethoven haha
er is verder ook niks op (N) ja beethoven haha
Stuiterbal schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haaaaai!
Ik heb geen rtl4.
cultuurverschil he !
boerin:P
meid uit mijn klas op de spw woonde op een boerderij en daar hadden ze al die zenders niet, alleen 1,2,3 en lokale zender
vonden wij altijd zielig voor haar hahaha
Heeeej Stuit!! Ik vind het erg leuk je gezien te hebben vandaag, Je bent echt een super leuke meid!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Heeeej Stuit!! Ik vind het erg leuk je gezien te hebben vandaag, Je bent echt een super leuke meid!
Dank je wel en dat is zeker wederzijds
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Meiden, hoe was de meeting vandaag? Ik ben zeer benieuwd!
Super gezellig! Erg leuk om Stuit, Sjaan en Curious te hebben leren kennen en om de rest weer gezien te hebben.
Gast- Gast
Haha ja, gelukkig heb ik wel een hoop andere leuke zenders die jullie niet hebbenStuiterbal schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haaaaai!
Ik heb geen rtl4.
cultuurverschil he !
*negeert espressob*
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Heeeej Stuit!! Ik vind het erg leuk je gezien te hebben vandaag, Je bent echt een super leuke meid!
Dank je wel en dat is zeker wederzijds
Yes!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Meiden, hoe was de meeting vandaag? Ik ben zeer benieuwd!
Heel erg leuk alhoewel ik de namen allemaal niet meer weet hahahaha.
Maar het was gezellig en voor mijn gevoeld de tijd ook zo voorbij !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Meiden, hoe was de meeting vandaag? Ik ben zeer benieuwd!
Super gezellig! Erg leuk om Stuit, Sjaan en Curious te hebben leren kennen en om de rest weer gezien te hebben.
Voor herhaling vatbaar dus!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Meiden, hoe was de meeting vandaag? Ik ben zeer benieuwd!
Voor herhaling vatbaar dus!
Jaaaa echt wel!
Maar ik wil jou ook wel eens ontmoeten ABE
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha ja, gelukkig heb ik wel een hoop andere leuke zenders die jullie niet hebbenStuiterbal schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haaaaai!
Ik heb geen rtl4.
cultuurverschil he !
*negeert espressob*
Jaaaa. Op 'vijf' komen altijd leuke films
Volgende week Ratatouille
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Meiden, hoe was de meeting vandaag? Ik ben zeer benieuwd!
Heel erg leuk alhoewel ik de namen allemaal niet meer weet hahahaha.
Maar het was gezellig en voor mijn gevoeld de tijd ook zo voorbij !
hahaha En de tijd vloog voorbij ja.
Gast- Gast
oeehhhh die is leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: