Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Storm: Hoe was de meeting?! Jij was er ook heen toch?
Uhhhhh k*t.. Meeting!!!!!! Vergeten
Gast- Gast
Die 36 weken ga ik niet halen als het goed is!Lize schreef:Wow proudmama, jij bent al bijna 36 weken!
Gast- Gast
Ja was onwijs gezellig, heb een paar gezellige dames gezien (o.a Curious en Sjaantje, die had ik nog nooit gezien dus dat was extra leuk!)ProudMama schreef:Storm: Hoe was de meeting?! Jij was er ook heen toch?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die 36 weken ga ik niet halen als het goed is!Lize schreef:Wow proudmama, jij bent al bijna 36 weken!
Ik lees het net. Wat ontzettend spannend!
Gast- Gast
Goed om te horen!!Storm schreef:Ja was onwijs gezellig, heb een paar gezellige dames gezien (o.a Curious en Sjaantje, die had ik nog nooit gezien dus dat was extra leuk!)ProudMama schreef:Storm: Hoe was de meeting?! Jij was er ook heen toch?
Gast- Gast
Ja, een heel raar idee...Lize schreef:ProudMama schreef:Die 36 weken ga ik niet halen als het goed is!Lize schreef:Wow proudmama, jij bent al bijna 36 weken!
Gast- Gast
lekker bordje avond eten op, gebakken schijfjes, bloemkool met kaas en zilveruitjes:P
maar heb nog honger eigenlijk, beetje te weinig gemaakt..
internet valt steeds uit, irritant!
maar heb nog honger eigenlijk, beetje te weinig gemaakt..
internet valt steeds uit, irritant!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het gewoon plaatsvervangend spannend, PM
Zo'n raar idee, dat er nu twee baby's in jou zitten en morgen om deze tijd niet meer En ze dan gewoon kleertjes dragen en je ze kunt vasthouden etc.. aah
Zo'n raar idee, dat er nu twee baby's in jou zitten en morgen om deze tijd niet meer En ze dan gewoon kleertjes dragen en je ze kunt vasthouden etc.. aah
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, een heel raar idee...Lize schreef:ProudMama schreef:Die 36 weken ga ik niet halen als het goed is!Lize schreef:Wow proudmama, jij bent al bijna 36 weken!
Krijg je een sectio?
Gast- Gast
Storm schreef:Ja was onwijs gezellig, heb een paar gezellige dames gezien (o.a Curious en Sjaantje, die had ik nog nooit gezien dus dat was extra leuk!)ProudMama schreef:Storm: Hoe was de meeting?! Jij was er ook heen toch?
Het was bij Storm En ja super gezellig en erg leuk om Stuiterbal, Sjaan en Curious ook te hebben leren kennen. En super leuk de andere meiden weer te hebben gezien ;D
PM> ik weet niet of k het al zei, maar weet al wie de andere zwangere is
Gast- Gast
PM Veel succes morgen!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Lize: Nee, daar is tot nu toe geen medische reden toe, ze liggen allebei goed, doen het goed enz.
Gast- Gast
Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Kom vol spanning gluren maar nee...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ranzigheid, hoe schoon is jouw huis rtl4
tip:soda op je matras strooien, beetje uit wrijven met je hand en dan ongeveer een half uur laten intrekken en dan met de stofzuiger erover heen
(nog nooit van gehoord)
tip:soda op je matras strooien, beetje uit wrijven met je hand en dan ongeveer een half uur laten intrekken en dan met de stofzuiger erover heen
(nog nooit van gehoord)
Dan weet ik gewoon hoe ze eruit zien, of ze echt zoveel op elkaar lijken, hoe groot ze echt zijn, hoe ze ruiken, hoe het is om mama te zijn...Reva schreef:Ik vind het gewoon plaatsvervangend spannend, PM
Gast- Gast
Vraag ik dus net aan die 2, maar ik begrijp de schop en klop signalen niet die ik terug krijg...Sjaantje schreef:Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Lize: Nee, daar is tot nu toe geen medische reden toe, ze liggen allebei goed, doen het goed enz.
Oe wat fijn! Alvast heel veel succes voor morgen en geniet ervan als ze er zijn.
Gast- Gast
Haha nou zeg ze maar dat tante Sjaan het wachten ook beu is en dat ze dus maar gauw moeten komen!ProudMama schreef:Vraag ik dus net aan die 2, maar ik begrijp de schop en klop signalen niet die ik terug krijg...Sjaantje schreef:Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ja zat ik ook aan te denken haha maar heb eigenlijk nooit geen toetjes in huis
mc flurry:P nee ook die niet haha
klein beetje glans spoel middel in je emmer water en de vloer afnemen
ik denk dan... daar word je vloer toch glad van!
mc flurry:P nee ook die niet haha
klein beetje glans spoel middel in je emmer water en de vloer afnemen
ik denk dan... daar word je vloer toch glad van!
ProudMama schreef:Vraag ik dus net aan die 2, maar ik begrijp de schop en klop signalen niet die ik terug krijg...Sjaantje schreef:Waarom zijn er nu nog steeds geen forumbabies geboren?
Heb je vloeiend gebarentaalsprekende Reva nodig? Inclusief babygebaren (zo lief is dat)
Gast- Gast
oh nee! had nog een paar belangrijke mailtjes in mijn ongewenste post staan en was net een aantal onbelangrijke mailtjes aan het verwijderen.. maar de boel flipte ff, dus toen zijn die andere dus ook aangevinkt.. en weg..
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: