Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Helaas, heb het pas 2 dagen achter elkaar gegeten zelfs, maar baby's zitten nog...Stylegirl schreef:ProudMama schreef:EB: Heb de meeste al getest, werkt niet
Bazinga: Gelukkig!!
Chinees eten! zeggen ze toch?
Volgens mijn moeder moet je een rondje met de stadsbus gaan en 's avonds erwtjes bonne femme (oid) eten.
Dat heeft ze bij mijn zus en mij gedaan op de dag dat ze beviel!
Gast- Gast
haha .. zou allemaal toeval zijn!
heb maar even wat eten opgezet, (gebakken)aardappelschijfjes en bloemkool
zo trek in de mac opeens! maar ga het niet halen, heb gisteren al shoarma gegeten
heb maar even wat eten opgezet, (gebakken)aardappelschijfjes en bloemkool
zo trek in de mac opeens! maar ga het niet halen, heb gisteren al shoarma gegeten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, er zijn zoveel van die verhalen...
De Ikea, McFlurry, Macaroni. En iedere keer valt het weer tegen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aaahhhh.... Geen leuke brandweerman in de buurt?
Nou, wel in de buurt Maar niet in mn huis. Lig liever in mn eentje voor dood op de bank.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, er zijn zoveel van die verhalen...
Haha ach, zo blijf je iig bezig
Gast- Gast
Viel ie zo tegen?Reva schreef:ProudMama schreef:Aaahhhh.... Geen leuke brandweerman in de buurt?
Nou, wel in de buurt Maar niet in mn huis. Lig liever in mn eentje voor dood op de bank.
Gast- Gast
Ja, daarom.Princess schreef:ProudMama schreef:Haha, er zijn zoveel van die verhalen...
Haha ach, zo blijf je iig bezig
Morgen is het precies 10 weken geleden dat ik ook opgenomen werd, toen aan de weeenremmers per infuus, morgen aan de opwekkers...
Gast- Gast
Hoi!
Hoe gaat het nu dan met je, PM? Ben je zenuwachtig?
Hoe gaat het nu dan met je, PM? Ben je zenuwachtig?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ja, ze zullen er idd wel een keer uit moeten. Maar dat wil nog niet zeggen dat je niet zenuwachtig kunt zijn, toch?
Lotus- Ratel
Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
Dus ben het gewoon zat en ben er klaar voor!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
(ff vraagje heb jij mij op FB toegevoegd?)
Gast- Gast
Nee, ik heb geen FBTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
Gast- Gast
Ja, het is wel fijn als je weer wat meer bewegingsvrijheid hebt en je jezelf weer kunt redden met de dagelijkse dingen.
Lotus- Ratel
ProudMama schreef:Nee, ik heb geen FBTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
Oh dan weet ik net wie het is haha
Gast- Gast
Voldoet degene aan hetzelfde signalement dan? Enorme buik, benen en voeten? Dan heb ik echt medelijden...Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Nee, ik heb geen FBTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
Gast- Gast
De eerste dagen laat ik lekker voor me zorgen hoor, ga ik lekker genieten van die 2 ukkies!!Lotus schreef:Ja, het is wel fijn als je weer wat meer bewegingsvrijheid hebt en je jezelf weer kunt redden met de dagelijkse dingen.
Al denk ik dat ik blij ben als ik weer mijn bed uit kan en zelf alles kan doen hoor, haha!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:De eerste dagen laat ik lekker voor me zorgen hoor, ga ik lekker genieten van die 2 ukkies!!Lotus schreef:Ja, het is wel fijn als je weer wat meer bewegingsvrijheid hebt en je jezelf weer kunt redden met de dagelijkse dingen.
Al denk ik dat ik blij ben als ik weer mijn bed uit kan en zelf alles kan doen hoor, haha!!
Ja, laat je eerst maar lekker verwennen. Dat heb je wel verdiend!
Lotus- Ratel
Morgen om deze tijd zijn ze er hopelijk al even. Geen idee hoe snel het zal gaan...Storm schreef:Woooow PM, morgen worden je babies al geboren!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Viel ie zo tegen?Reva schreef:ProudMama schreef:Aaahhhh.... Geen leuke brandweerman in de buurt?
Nee, hij is leuk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Voldoet degene aan hetzelfde signalement dan? Enorme buik, benen en voeten? Dan heb ik echt medelijden...Theedoosje schreef:ProudMama schreef:Nee, ik heb geen FBTheedoosje schreef:ProudMama schreef:Ik kan gewoon geen kant meer op met die mega buik, opgezette benen en voeten met liters vocht. Het niet kunnen slapen, het dieet, het mezelf amper aan kunnen kleden zonder hulp...
haha wel zo'n buik daarom Wist ff niet meer hoe je gezicht er uit zag
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: