Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik krijg de mails niet uitgeschakeld op facebook zwaar irritant !!!
thank god komt het niet allemaal op mijn telefoon binnen want dan zou ik ook nog gek worden ook ! (als ik dat al niet ben)
thank god komt het niet allemaal op mijn telefoon binnen want dan zou ik ook nog gek worden ook ! (als ik dat al niet ben)
Gast- Gast
Zusje schreef:
En Sjaan, ik ben ouder volgens mij en ik taai toch ook niet af?
Jij wordt over tien dagen ook 33? Of ben je al ouder dan dat?
Gast- Gast
Wat leuk Alex!
Dames, ik denk... Jaa, ik denk het hoor! Ik denk het al vanaf half 10.. Dat ik ga slapen! Morgen nog een dagje werken, en ik ben nu al gesloopt! Blugh!
Dames, ik denk... Jaa, ik denk het hoor! Ik denk het al vanaf half 10.. Dat ik ga slapen! Morgen nog een dagje werken, en ik ben nu al gesloopt! Blugh!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, je bent vlgs mij een half jaar jonger dan ik en ik vraag me af of jij ook al vanaf 6u vanmorgen aan één stuk in touw bent? Bovendien ben ik kreupel dus dat telt dubbelZusje schreef:En Sjaan, ik ben ouder volgens mij en ik taai toch ook niet af?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ok dat telt dubbel ja . Maar ik wist niet dat je ouder was joh! Eh nee, ik word niet in tien dagen 33 . Mijn verjaardag is in januari pas .
Gast- Gast
Bij je 'account-instellingen', dan 'meldingen' en dan 'e-mailinstellingen voor afzonderlijke groepen wijzigen'Stuiterbal schreef:Ik krijg de mails niet uitgeschakeld op facebook zwaar irritant !!!
Pcies... en ik dus over 10 dagen al Ukkie!Zusje schreef:Haha ok dat telt dubbel ja . Maar ik wist niet dat je ouder was joh! Eh nee, ik word niet in tien dagen 33 . Mijn verjaardag is in januari pas .
Sjaantje schreef:Bij je 'account-instellingen', dan 'meldingen' en dan 'e-mailinstellingen voor afzonderlijke groepen wijzigen'Stuiterbal schreef:Ik krijg de mails niet uitgeschakeld op facebook zwaar irritant !!!
Jou ga ik morgen KUSSEN !!! Thnxxxx
Gast- Gast
*voelt zich jong met de 19*
Burn- Lady Post-a-lot
Verheug me er nu al opStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Bij je 'account-instellingen', dan 'meldingen' en dan 'e-mailinstellingen voor afzonderlijke groepen wijzigen'Stuiterbal schreef:Ik krijg de mails niet uitgeschakeld op facebook zwaar irritant !!!
Jou ga ik morgen KUSSEN !!! Thnxxxx
Ik ga slapen, ben moe... wat niet heel gek is!
Gister eerst gevolleybald, toen een barbecue (jummm) en toen gefeest. Uiteindelijk ging ik naar huis toen de vogeltjes gingen fluiten... en om 11 uur er weer uit! Vandaag weer terug naar het zuiden gereisd en ik zit nu met spierpijn op bed
Gister eerst gevolleybald, toen een barbecue (jummm) en toen gefeest. Uiteindelijk ging ik naar huis toen de vogeltjes gingen fluiten... en om 11 uur er weer uit! Vandaag weer terug naar het zuiden gereisd en ik zit nu met spierpijn op bed
Gast- Gast
Whahaha generatiekloof noemt men dat!Burn schreef:*voelt zich jong met de 19*
Burn schreef:*voelt zich jong met de 19*
Zolang ik niet het idee heb dat je mijn dochter had kunnen zijn, is er niets aan de hand.
Gast- Gast
Trusten Susci! Hoop dat je morgen minder pijn hebt! En anders pijnstiller nemen voor het slapen gaan, da's mijn ultieme tip haha
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:*voelt zich jong met de 19*
Zolang ik niet het idee heb dat je mijn dochter had kunnen zijn, is er niets aan de hand.
Hahha. Kom ik 'ouder' over?
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Trusten Susci! Hoop dat je morgen minder pijn hebt! En anders pijnstiller nemen voor het slapen gaan, da's mijn ultieme tip haha
Haha het gaat wel over veel plezier morgen bij Storm! Vooral met die hoge berg beklimmen
Gast- Gast
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:*voelt zich jong met de 19*
Hahha. Kom ik 'ouder' over?
Echt, op mijn elfde kon ik geen kinderen baren.
Gast- Gast
Komt goed! Heb al veel sjouwers weten te charteren hahaha!SunnyScience schreef:Sjaantje schreef:Trusten Susci! Hoop dat je morgen minder pijn hebt! En anders pijnstiller nemen voor het slapen gaan, da's mijn ultieme tip haha
Haha het gaat wel over veel plezier morgen bij Storm! Vooral met die hoge berg beklimmen
Sjaantje schreef:Whahaha generatiekloof noemt men dat!Burn schreef:*voelt zich jong met de 19*
Ah welnee . Ik heb maar heeeel weinig mensen van echt mijn eigen leeftijd waar ik mee omga. Ook vriendinnen die echt heel jong zijn, begin 20 en dat is niet minder dan de rest ofzo .
Gast- Gast
Hmpfz!
Burn- Lady Post-a-lot
Dat herken ik, Zusje! De meeste meiden met wie ik omga zijn meer van de leeftijd van mijn 7 jaar jongere zusje Mijn échte zusje dus he... niet jij
GA... NAAR... BED!!!!!!Burn schreef:Hmpfz!
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: