Dagcafé
+12
ekiaam87
Lotus
Jordana
Oasis
Raindrop
Sjaantje
Burn
Bimbam
Tiana
Rush
Lejow
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Eeey Lily! Mooie dag gehad gister zo te zien, jullie hebben echt mazzel gehad met het weer! Ennuh die jurk staat je prachtig!
Gast- Gast
Lily, je burgelijke staat moet nog wel ff worden aangepast!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alex schreef:Hoi Lily! Ik ga je ook even zoeken op FB!
Oh en hoi ook voor de rest
Lily heeft opeens tig nieuwe vrienden op facebook zie ik!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Alex schreef:Hoi Lily! Ik ga je ook even zoeken op FB!
Oh en hoi ook voor de rest
Lily heeft opeens tig nieuwe vrienden op facebook zie ik!
Gast- Gast
Haha ja ik zag het ookBurn schreef:Lily, je burgelijke staat moet nog wel ff worden aangepast!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
haha ja echt he ow en mijn vriend zei net dat ik hier evt wel een foto mocht plaatsen waar hij bij staat
Alex, nog bedankt voor de kaart, superlief
Gast- Gast
Lily schreef:haha ja echt he ow en mijn vriend zei net dat ik hier evt wel een foto mocht plaatsen waar hij bij staat
Doe maar even dan want ik heb jou niet op facebook en ben wel erg benieuwd!
Gast- Gast
Jeeej, je hebt 'm gekregen! Fijn! En graag gedaan natuurlijk. Ik was je nog een kaartje schuldig he
Gast- Gast
Ja de kwaliteit is niet helemaal geweldig maar je hebt een idee
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op za 16 jul 2011 - 9:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:haha ja echt he ow en mijnvriendMAN zei net dat ik hier evt wel een foto mocht plaatsen waar hij bij staat
Wat lief zeg !
Gast- Gast
Lig ik lekker in mijn warme bedje 'wij jonge ouders' te lezen, sla ik een bladzijde om, zie ik ineens het artikel met Weetjewel en haar kids had m hier op t forum wel gelezen, maar grappig dat in een tas boekjes die ik krijg van iemand, precies dit exemplaar zit
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat is FB toch leuk!
Doordat Sjaan heeft gereageerd op de foto van... Heb ik even mogen spieken. Jullie zagen er grandioos uit, Lily!
Doordat Sjaan heeft gereageerd op de foto van... Heb ik even mogen spieken. Jullie zagen er grandioos uit, Lily!
Gast- Gast
haha m`n vriend opende `m en hij zo van wie is dat ik zo van oow dat is iemand van het forum en een brede glimlach haha Enne dames ik heb nu in zo`n grote massale jullie uitnodigingen geaccepteerd dat ik begod niet weet wie wie is. Ja stuiter jou wel maar de rest ik weet het gewoon niet haha Zouden jullie mss een PM willen sturen met jullie naam?
Gast- Gast
Wie is M. L. vraag ik me af, ik zie net dat Sjaantje en Lily er vriendjes mee zijn...
Gast- Gast
Lejow schreef:Lig ik lekker in mijn warme bedje 'wij jonge ouders' te lezen, sla ik een bladzijde om, zie ik ineens het artikel met Weetjewel en haar kids had m hier op t forum wel gelezen, maar grappig dat in een tas boekjes die ik krijg van iemand, precies dit exemplaar zit
Lekker, een bad, ik mis het
Gast- Gast
Ik vroeg het me ook af, maar weet het inmiddels Weet alleen niet of ik het hier hardop mag zeggen...SunnyScience schreef:Wie is M. L. vraag ik me af, ik zie net dat Sjaantje en Lily er vriendjes mee zijn...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: