Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Moet me om 7.15 melden. Maar voor ze een infuus erin hebben (deden ze de vorige keer al 3x over toen moest het met spoed) en allebei de kinderen op het CTG zijn we al 2,5 uur verder denk ik.
Gast- Gast
Bruine beren is geen probleem en dit wel?!Alex schreef:Smikkell schreef:Moet dit echt gedeeld worden...Lejow schreef:Ok, ieeeeeeeeeeuww.. de kat zit boven op de krabpaal (en boven is bijna bij het plafond) en besluit te gaan kotsen... Gevolg.... hij projectielt het van boven naar beneden, waardoor alles lekker op de grond en tegen de bank klettert
Nou inderdaad. Gatver. Ik zat net te lunchen. Dag boterham.
Gast- Gast
Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bruine beren is geen probleem en dit wel?!Alex schreef:Smikkell schreef:Moet dit echt gedeeld worden...Lejow schreef:Ok, ieeeeeeeeeeuww.. de kat zit boven op de krabpaal (en boven is bijna bij het plafond) en besluit te gaan kotsen... Gevolg.... hij projectielt het van boven naar beneden, waardoor alles lekker op de grond en tegen de bank klettert
Nou inderdaad. Gatver. Ik zat net te lunchen. Dag boterham.
Bruine beren heb ik geen enkele moeite mee. Tenzij er in detail wordt verteld hoe het eruit ziet en dat terwijl het ook niet heel vast meer is.
Gast- Gast
Vind je het geen raar idee, dat je weet dat vanaf maandag jullie niet meer samen zijn? Maar ineens met zn 4tjes?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Alex schreef:Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Als het inclusief bevallen zou zijn, zou het wel heeel makkelijk zijn !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
7.15.Smikkell schreef:Ik kan pas vanaf 15.15 meelezen. Hoelaat moet je waar zijn en wat zijn ze van plan?ProudMama schreef:De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
En hoe ga je ons op de hoogte houden???
Eerst mijn haar wassen, verven, nieuw modelletje knippen en fohnen. Daarna ga ik in de make up en krijg ik een workshop voor thuis. Verder een kleuren analyse, kledingadvies op maat.
Daarna lekkere high tea en leuke film. Dan lekker rose met bittergarnituur en kookworkshop.
Gast- Gast
Nou, ik zou het toch wel fijn vinden als het iig tot 15.15 duurt.Alex schreef:Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Gast- Gast
Ik hoop het voor mezelfAlex schreef:Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Vind je het geen raar idee, dat je weet dat vanaf maandag jullie niet meer samen zijn? Maar ineens met zn 4tjes?
Volgens mij leef je daar echt naartoe met de zwangerschap, maar dat het nu vast staat dat je maandag gaat bevallen vind ik nog steeds een beetje een gek idee .
Tiana- Ratel
Ik nietSmikkell schreef:Nou, ik zou het toch wel fijn vinden als het iig tot 15.15 duurt.Alex schreef:Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Gast- Gast
Ik heb met je te doen. Sterkte..!1 En onhoud, als het allemaal achter de rug is roep je: DIT NOOIT MEER!! Maar na een paar maanden ben je het allemaal weer vergeten..ProudMama schreef:7.15.Smikkell schreef:Ik kan pas vanaf 15.15 meelezen. Hoelaat moet je waar zijn en wat zijn ze van plan?ProudMama schreef:De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
Eerst mijn haar wassen, verven, nieuw modelletje knippen en fohnen. Daarna ga ik in de make up en krijg ik een workshop voor thuis. Verder een kleuren analyse, kledingadvies op maat.
Daarna lekkere high tea en leuke film. Dan lekker rose met bittergarnituur en kookworkshop.
Gast- Gast
ProudMama schreef:7.15.Smikkell schreef:Ik kan pas vanaf 15.15 meelezen. Hoelaat moet je waar zijn en wat zijn ze van plan?ProudMama schreef:De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
PM wordt maandag een écht PROUD MAMA !
Tiana- Ratel
Waarom opeens die haast? Eerst weken lang rekken en nu moet het allemaal snel snel snel..ProudMama schreef:Ik nietSmikkell schreef:Nou, ik zou het toch wel fijn vinden als het iig tot 15.15 duurt.Alex schreef:Misschien gaat het maandag ineens wel heel snel. Ben je met een half uurtje klaar (wat betreft het infuus en de CTG dan).
Gast- Gast
Het is ook een raar idee, kan me er nog zo weinig bij voorstellen... Als ik op de babykamer sta kan ik me gewoon niet voorstellen dat daar straks 2 hummeltjes in bed liggen.Stylegirl schreef:Zwoesj schreef:Vind je het geen raar idee, dat je weet dat vanaf maandag jullie niet meer samen zijn? Maar ineens met zn 4tjes?
Volgens mij leef je daar echt naartoe met de zwangerschap, maar dat het nu vast staat dat je maandag gaat bevallen vind ik nog steeds een beetje een gek idee .
Gast- Gast
Nou, eerst maar afwachten of ze er een beetje kek uitzien, die mannetjes! Anders is er weinig om trots op te zijn..Stylegirl schreef:PM wordt maandag een écht PROUD MAMA !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom opeens die haast? Eerst weken lang rekken en nu moet het allemaal snel snel snel..
Gast- Gast
Zet iemand op de zwarte lijst qua sms...Smikkell schreef:Nou, eerst maar afwachten of ze er een beetje kek uitzien, die mannetjes! Anders is er weinig om trots op te zijn..Stylegirl schreef:PM wordt maandag een écht PROUD MAMA !
Gast- Gast
Daar stond ik toch al?ProudMama schreef:Zet iemand op de zwarte lijst qua sms...Smikkell schreef:Nou, eerst maar afwachten of ze er een beetje kek uitzien, die mannetjes! Anders is er weinig om trots op te zijn..Stylegirl schreef:PM wordt maandag een écht PROUD MAMA !
Gast- Gast
Wacht, sms? Ik wil ook
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:Zet iemand op de zwarte lijst qua sms...Smikkell schreef:Nou, eerst maar afwachten of ze er een beetje kek uitzien, die mannetjes! Anders is er weinig om trots op te zijn..Stylegirl schreef:PM wordt maandag een écht PROUD MAMA !
Gast- Gast
Pm je nummer maar hoor! Ik maak een algemene sms en vink mijn hele telefoonboek aan, ben ik in 1x klaar :-)Zwoesj schreef:Wacht, sms? Ik wil ook
Gast- Gast
Sms? Mag ik ook ?
Tiana- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: