Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Liefje, dat waren z'n billen...Alex schreef:
Ja, kan ik het helpen dat jouw kinderen zo eigenwijs zijn? Ik heb ze zelfs nog met liefde over hun bolletje geaaid.
Maar goed, nu is die opmerking je nog te vergeven, als je m volgende week over z'n billen staat te aaien terwijl je denk dat dat z'n bolletje is... dan is er iets mis
Oh ja, ik zat het me net te bedenken. Als ik over hun bolletje had willen aaien had ik half bij jou in je broek moeten zitten. Zou je vast niet op prijs hebben gesteld. Hoewel je al zoveel verschillende handen daar beneden hebt gehad ...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb nog nooit koffie gedronken..Yasmin schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Nooit als in nooit? Je weet niet wat je mist!!
Tijdens je zwangerschap schijn je het ook vies te moeten vinden, maar heb ik nogsteeds geen last van. Komt misschien morgen nog
Gast- Gast
N>O>O>I>T!ProudMama schreef:Smikkell schreef:Ik heb nog nooit koffie gedronken..Yasmin schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Nooit als in nooit? Je weet niet wat je mist!!
Tijdens je zwangerschap schijn je het ook vies te moeten vinden, maar heb ik nogsteeds geen last van. Komt misschien morgen nog
Gast- Gast
Ik heb ook nog nooit koffie gedronken hoor, zo gek is dat toch niet? Geef mij maar een kop thee, doet me net zo goed
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
He maar PM, ik loop achter, wat lees ik, worden ze over 2 dagen naar buiten getrokken?
Zwoesj- Ratel
Hoi Zwoesj!
Ik heb op mijn 16de een tijdje koffie gedronken. Ik werkte in een boekwinkel en ik kon kiezen uit koffie of uit thee die naar koffie smaakte. Dan maar koffie.
Ik heb op mijn 16de een tijdje koffie gedronken. Ik werkte in een boekwinkel en ik kon kiezen uit koffie of uit thee die naar koffie smaakte. Dan maar koffie.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:He maar PM, ik loop achter, wat lees ik, worden ze over 2 dagen naar buiten getrokken?
Nou, PM moet er toch echt zelf wat voor doen.
Gast- Gast
Nou, ik kan me niet voorstellen dat koffie me goed doet. Maar geef mij maar gewoon thee..Zwoesj schreef:Ik heb ook nog nooit koffie gedronken hoor, zo gek is dat toch niet? Geef mij maar een kop thee, doet me net zo goed
Gast- Gast
Succes Smikkie!
Bij mij kwamen de kinderen zelfs aan de deur om te vragen of ik mijn boodschappen bij de Appie doe. Het moet niet gekker worden.
Bij mij kwamen de kinderen zelfs aan de deur om te vragen of ik mijn boodschappen bij de Appie doe. Het moet niet gekker worden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik kan me niet voorstellen dat koffie me goed doet. Maar geef mij maar gewoon thee..Zwoesj schreef:Ik heb ook nog nooit koffie gedronken hoor, zo gek is dat toch niet? Geef mij maar een kop thee, doet me net zo goed
Mij ook niet hoor, maar als ik sommigen hoor van "Ah, lekker bakje koffie" datzelfde denk ik met thee. Vandaar
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
En hoe ga je ons op de hoogte houden???
Zwoesj- Ratel
Hier ook. Vind het belachelijk dat ouders dat toestaan dat kinderen aan de deur gaat lopen leuren voor plaatjes.Alex schreef:Succes Smikkie!
Gast- Gast
Ok, ieeeeeeeeeeuww.. de kat zit boven op de krabpaal (en boven is bijna bij het plafond) en besluit te gaan kotsen... Gevolg.... hij projectielt het van boven naar beneden, waardoor alles lekker op de grond en tegen de bank klettert
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik wist waar je woonde..Alex schreef:Succes Smikkie!
Gast- Gast
De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
Gast- Gast
Moet dit echt gedeeld worden...Lejow schreef:Ok, ieeeeeeeeeeuww.. de kat zit boven op de krabpaal (en boven is bijna bij het plafond) en besluit te gaan kotsen... Gevolg.... hij projectielt het van boven naar beneden, waardoor alles lekker op de grond en tegen de bank klettert
Gast- Gast
BAH LEJOW !!!
Hallo allemaal trouwens .
Hallo allemaal trouwens .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik kan pas vanaf 15.15 meelezen. Hoelaat moet je waar zijn en wat zijn ze van plan?ProudMama schreef:De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:De eerste uurtjes via het forum denk ik, daarna heb ik waarschijnlijk m'n handen vol aan mezelf en zal dat hele forum me een zorg zijnZwoesj schreef:ProudMama schreef:Zwoesj: Ja, maandag bevallen!
Ah we horen vast wel via iemand hoe of wat hier Hoe laat ga je beginnen?
Dan weet ik dat ik het forum open ga zetten op het werk, of het nou mag of niet
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Moet dit echt gedeeld worden...Lejow schreef:Ok, ieeeeeeeeeeuww.. de kat zit boven op de krabpaal (en boven is bijna bij het plafond) en besluit te gaan kotsen... Gevolg.... hij projectielt het van boven naar beneden, waardoor alles lekker op de grond en tegen de bank klettert
Nou inderdaad. Gatver. Ik zat net te lunchen. Dag boterham.
Gast- Gast
Lekker he
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: