Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Expert is geen kledingwinkel, schat.
Niet?
Nee, een witgoedhandelaar. Maar ik hoop op H&M.
Gast- Gast
SNoes ja ik vind je ook al erg actief zo in de ochtend
Vind ik van mijzelf ook eigenlijk :d
Vind ik van mijzelf ook eigenlijk :d
Gast- Gast
Ik ben er weer vandoor en kom niet meer online na nu haha
Bye!
Bye!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Niet meer online na nu? Ga je definitief weg???Snoes schreef:Ik ben er weer vandoor en kom niet meer online na nu haha
Bye!
Gast- Gast
Hmm.. en Snoes gaan we niet missen bedoel je?Alex schreef:Gut, we zullen je scherpzinnigheid missen, PM.
Gast- Gast
PM, gaan jullie nog wat speciaals doen dit weekend. Laatste twee dagen zonder kinderen..
Fijn dat je man nu nog even vrij is nadat de kinderen er zijn.
Gast- Gast
Is dat een garantie?Theedoosje schreef:whaha SNoes gaat niet definitief weg hoor
Gast- Gast
Met jou moet ik nog even een hartig woordje wisselen... Jij zou gisteren de baby's eruit kijken.Alex schreef:Gut, we zullen je scherpzinnigheid missen, PM.
Nou, nou, nou, nou? Ze zitten er nog gewoon hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is dat een garantie?Theedoosje schreef:whaha SNoes gaat niet definitief weg hoor
Nee dat zal het nooit zijn, maar weet bijna wel zeker dat ze wel terug komt
Gast- Gast
Nee, paar boodschappen, verder kom ik niet meer haha.Smikkell schreef:PM, gaan jullie nog wat speciaals doen dit weekend. Laatste twee dagen zonder kinderen..
Zou het liefst een heel diner bestellen voor vanavond, maar laat ik me nog maar even inhouden, die paar dagen kunnen er nog wel bij.
Misschien nog ff een pittige ruzie? Nu hoef ik me nog niet in te houden voor de kids
Gast- Gast
ProudMama schreef:Met jou moet ik nog even een hartig woordje wisselen... Jij zou gisteren de baby's eruit kijken.Alex schreef:Gut, we zullen je scherpzinnigheid missen, PM.
Ja, kan ik het helpen dat jouw kinderen zo eigenwijs zijn? Ik heb ze zelfs nog met liefde over hun bolletje geaaid.
Gast- Gast
Liefje, dat waren z'n billen...Alex schreef:ProudMama schreef:Met jou moet ik nog even een hartig woordje wisselen... Jij zou gisteren de baby's eruit kijken.Alex schreef:Gut, we zullen je scherpzinnigheid missen, PM.
Ja, kan ik het helpen dat jouw kinderen zo eigenwijs zijn? Ik heb ze zelfs nog met liefde over hun bolletje geaaid.
Maar goed, nu is die opmerking je nog te vergeven, als je m volgende week over z'n billen staat te aaien terwijl je denk dat dat z'n bolletje is... dan is er iets mis
Gast- Gast
Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Gast- Gast
De deur uit zonder oppas of flessen, wagens, schone kleding, voedingen, tassen, speelgoed enz.. Maar daar heb je vast geen zin in!ProudMama schreef:Nee, paar boodschappen, verder kom ik niet meer haha.Smikkell schreef:PM, gaan jullie nog wat speciaals doen dit weekend. Laatste twee dagen zonder kinderen..
Zou het liefst een heel diner bestellen voor vanavond, maar laat ik me nog maar even inhouden, die paar dagen kunnen er nog wel bij.
Misschien nog ff een pittige ruzie? Nu hoef ik me nog niet in te houden voor de kids
Lekker lang uitslapen, maar dat zal ook niet meer lukken nu!
Inderdaad even flink ruzie maken en schelden, zonder rekening te houden met slapende kinderen of kinderoortjes.
Gast- Gast
Ja, dat is vlg mij normaal hoor.Yasmin schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Gast- Gast
Ik heb nog nooit koffie gedronken..Yasmin schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Gast- Gast
Ik vroeg me dat zomaar eens af namelijkProudMama schreef:Ja, dat is vlg mij normaal hoor.Yasmin schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar hebben jullie dat nou ook, als je koffie hebt gedronken en je gaat even later naar de wc, dat je plas echt heel erg sterk ruikt?
Iedereen een fijn weekend gewenst trouwens!!!
Gast- Gast
Echt ver lopen kan ik de puf niet meer voor opbrengen, dus dat valt al af. En slapen is al weken een ramp, al lukt het met deze tabletten om 3 uur achter elkaar te slapen, ben ik al heel blij mee.Smikkell schreef:De deur uit zonder oppas of flessen, wagens, schone kleding, voedingen, tassen, speelgoed enz.. Maar daar heb je vast geen zin in!ProudMama schreef:Nee, paar boodschappen, verder kom ik niet meer haha.Smikkell schreef:PM, gaan jullie nog wat speciaals doen dit weekend. Laatste twee dagen zonder kinderen..
Lekker lang uitslapen, maar dat zal ook niet meer lukken nu!
Inderdaad even flink ruzie maken en schelden, zonder rekening te houden met slapende kinderen of kinderoortjes.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: