Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Het is extreem rustig hier.
Owja, ik meld me hier vandaag voor het eerst, dus... Hoooiiii!
Owja, ik meld me hier vandaag voor het eerst, dus... Hoooiiii!
Gast- Gast
Ik ben er weer. Boodschappen zijn binnen.
Nu wacht ik tot vriend op staat en het beddengoed in de was doet zodat ik hem aan kan zetten.
Nu wacht ik tot vriend op staat en het beddengoed in de was doet zodat ik hem aan kan zetten.
Gast- Gast
Zo mijn tante is net geweest en ze heeft even wat op mijn rug geplakt. Ik heb een zware pijnstiller nu gekregen die 24 uur helpt. Als het goed is is over een uur de pijn helemaal weg !!!
Hoi stormpje
Hoi stormpje
Gast- Gast
Stuiter, nu las ik toch echt jouw ticker verkeerd.
Er stond vier weken en vier dagen zwanger en ik dacht dat jij zwanger was en dacht nog serieus, van wie dan? Maar nee, je wordt tante...
Er stond vier weken en vier dagen zwanger en ik dacht dat jij zwanger was en dacht nog serieus, van wie dan? Maar nee, je wordt tante...
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiter, nu las ik toch echt jouw ticker verkeerd.
Yesss nr 7 !!!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiter, nu las ik toch echt jouw ticker verkeerd.
Yesss nr 7 !!!!!
Ow, nu vind ik het minder erg. Als er al zes forummers voor zijn gegaan, dan doe ik het nog niet eens zo slecht.
Gast- Gast
Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
Hahahahahaha! Welke smoes zal ik gebruiken voor gisteren? Dat ik het niet heb opgemerkt?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
Hahahahahaha! Welke smoes zal ik gebruiken voor gisteren? Dat ik het niet heb opgemerkt?
was je dronken schat ?
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
was je dronken schat ?
Hmmz...
Goed mogelijk.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
was je dronken schat ?
Hmmz...
Goed mogelijk.
Dan neem ik het je totaal niet kwalijk !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Abe ik ben 1 van de andere 6
Hahaha! Nou, ik ben niet de enige, maar wel de laatste. Omdat het me niet eerder is opgevallen.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Nee idd bij jou valt het mee aangezien ik gisteren ook al die ticker had wahahahaha
was je dronken schat ?
Hmmz...
Goed mogelijk.
Dan neem ik het je totaal niet kwalijk !
Gast- Gast
Ik ga me aankleden en de stad even in wandelen. Even naar de winkel voor morgen en tja de rest van de dag denk ik niks.......
Lekkere lazy zaterdag wahahaha is eens wat anders dan een zondag !
Lekkere lazy zaterdag wahahaha is eens wat anders dan een zondag !
Gast- Gast
Ik ben er weer!! Zo maar ff stofzuigen enzo en vanmiddag&vanavond een verjaardag
Gast- Gast
Ik ben er ook eventjes. Ben snel even wat aan het eten. Moet zo dadelijk nog strijken (heb maar eerst een bad genomen, had ik meer zin in haha) want ik wil wat dingetjes meenemen die natuurlijk nog niet gestreken zijn
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker stuit, geniet ervan!
Ik woon in het centrum en het is "hier voor" (Mijn huiskamer grenst aan doorlooproute voor de winkelaars) nu ontzettend rustig. Zie dat het ook nog "vroeg" is. Maar dat gaat 27 augustus veranderen. Dan is het pand "hier voor" compleet gerenoveerd. Dan krijgen we hier een Xenos, een kledingwinkel waar ik echt nooit kom en nog een winkel, waarschijnlijk Expert (al hoop ik nog steeds op H&M). Dan wordt het hier eindelijk weer levendig!
Zou mijn huis dan ook meer waard worden? Want dan ga ik naar een andere stad verhuizen. Maar goed, dat is afhankelijk van mijn contractsverlenging van mijn huidige werkgever.
Ik woon in het centrum en het is "hier voor" (Mijn huiskamer grenst aan doorlooproute voor de winkelaars) nu ontzettend rustig. Zie dat het ook nog "vroeg" is. Maar dat gaat 27 augustus veranderen. Dan is het pand "hier voor" compleet gerenoveerd. Dan krijgen we hier een Xenos, een kledingwinkel waar ik echt nooit kom en nog een winkel, waarschijnlijk Expert (al hoop ik nog steeds op H&M). Dan wordt het hier eindelijk weer levendig!
Zou mijn huis dan ook meer waard worden? Want dan ga ik naar een andere stad verhuizen. Maar goed, dat is afhankelijk van mijn contractsverlenging van mijn huidige werkgever.
Gast- Gast
Danke, danke
Ik vind oprecht dat ik goed bezig ben geweest. Had verwacht dat ik vandaag tot 12u in mijn bed zou liggen. En oké, normaal had ik dat wellicht ook wel gedaan als mijn vriend niet was gaan werken haha, dan hadden we het gisteren wellicht heel laat gemaakt en vanmorgen lekker lang uitgeslapen.
Ik vind oprecht dat ik goed bezig ben geweest. Had verwacht dat ik vandaag tot 12u in mijn bed zou liggen. En oké, normaal had ik dat wellicht ook wel gedaan als mijn vriend niet was gaan werken haha, dan hadden we het gisteren wellicht heel laat gemaakt en vanmorgen lekker lang uitgeslapen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: