Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Wat doe ik extra?Stuiterbal schreef:Alex schreef:Jammer Snoes! Maar het is ook wel bedtijd! Slaap lekker!
doet ze extra hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Lief je reactie ABE !! Het komt wel goed met mij. Ik heb een een heel diep gat gezeten maar weet nu hoe ik terug naar boven moet klimmen. Ik was mezelf ook echt kwijt maar langzaam ben ik weer ik ! Lekker vrolijk, spontaan, gek en noem maar op en daar geniet ik elke minuut van de dag van !!!
Helemaal goed! En ik gun het je van harte meid!
Dank je en daarom zing ik de volgende keer ook een slaapliedje voor jou oke ?? Burn mag je die wel doorsturen hahahaha
Zullen we in de loop van de tijd wel zien.
Gast- Gast
Hoi Sjaan! Fijn he, dat alles goed is? Ik vind het nog steeds eng dat er een knobbeltje zit, maar als de arts zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken ga ik proberen dat niet meer te doen! Nu op naar de operatie.
Gast- Gast
Aaaah k*t! Ik heb net mijn vinger verbrand aan die stomme oven, grmbl! Ah jeetje, wat doet dat pijn
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Aaaah k*t! Ik heb net mijn vinger verbrand aan die stomme oven, grmbl! Ah jeetje, wat doet dat pijn
Kusje erop !!!
Gast- Gast
Het helpt niet Het doet echt verrekte pijn, hij wordt helemaal warm en er staat een bobbeltje op. Oké, mooi excuus om voortaan mijn vriend alles te laten bakken hierStuiterbal schreef:Snoes schreef:Aaaah k*t! Ik heb net mijn vinger verbrand aan die stomme oven, grmbl! Ah jeetje, wat doet dat pijn
Kusje erop !!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Stuiterbal schreef:operatie ?????
Ja, aan mijn navelbreuk. Wist je toch al?
Ow ja !!! ik dacht aan dat knobbeltje ik denk al wat heb ik gemist !
Gast- Gast
Snoes schreef:Het helpt niet Het doet echt verrekte pijn, hij wordt helemaal warm en er staat een bobbeltje op. Oké, mooi excuus om voortaan mijn vriend alles te laten bakken hierStuiterbal schreef:Snoes schreef:Aaaah k*t! Ik heb net mijn vinger verbrand aan die stomme oven, grmbl! Ah jeetje, wat doet dat pijn
Kusje erop !!!
Uiteraard !!!!
Gast- Gast
Stiekem heeft hij dat vandaag ook al gedaan. Ik moest 'm alleen maar uit de oven halen en dan nog gaat het mis
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex, heb er niets over gelezen, allen topictitel gezien en niet gelezen. Gewoon te druk gehad. En later niet meer aan gedacht. Maar fijn dat het "niets" is.
Gast- Gast
Snoes schreef:Stiekem heeft hij dat vandaag ook al gedaan. Ik moest 'm alleen maar uit de oven halen en dan nog gaat het mis
Zo zie je maar weer dat ook dat soort dingen te gevaarlijk voor ons zijn.....
Gast- Gast
Ik kwam alleen even kijken hoe het hier was en nu ga ik toch echt slapen. Slaap lekker en tot morgen, lieve meiden!
Gast- Gast
Snoes!!!!!! Ik weet wie je bent!!!!
Check fb maar hahaha! Ik heb net een reactie geplaatst bij ehhh TD geloof ik
Check fb maar hahaha! Ik heb net een reactie geplaatst bij ehhh TD geloof ik
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Slaap lekker Lex!
Angel Blue Eyes schreef:Alex, heb er niets over gelezen, allen topictitel gezien en niet gelezen. Gewoon te druk gehad. En later niet meer aan gedacht. Maar fijn dat het "niets" is.
Maakt niet uit, ik vind het lief dat je toch nog even dit berichtje post. Ik ben ook blij dat het niks ernstigs is!
Gast- Gast
Slaap lekker Lex....
Dames ik ga ook van de bank af proberen te komen en naar bed strompelen
Slaap lekker allemaal !!!!
Dames ik ga ook van de bank af proberen te komen en naar bed strompelen
Slaap lekker allemaal !!!!
Gast- Gast
Alex, slaap lekker! Ik ga ook zo.
Sjaan, haha ja, ik zie het Woehoe, weer een gezicht bij een forumster geplakt
En ik ga héél mooi afsluiten, met 2222 posts
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Alex, slaap lekker! Ik ga ook zo.
Nog ene dus !!!!
Gast- Gast
Slaap lekker allemaal!
Ik ga morgen lekker uitslapen en dan mijn tas inpakken om een weekendje bij Storm te gaan logeren
Ik ga morgen lekker uitslapen en dan mijn tas inpakken om een weekendje bij Storm te gaan logeren
Snoes- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex, heb er niets over gelezen, allen topictitel gezien en niet gelezen. Gewoon te druk gehad. En later niet meer aan gedacht. Maar fijn dat het "niets" is.
Maakt niet uit, ik vind het lief dat je toch nog even dit berichtje post. Ik ben ook blij dat het niks ernstigs is!
Ik ook! Echt blij dat het niets is. Maar voel me wel een beetje dom, dat ik het gewoon niet doorgelezen heb, ondanks dat ik het wel 'gelezen' heb.
Gast- Gast
Heeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuullllll veel plezier Snoes met Stormpje !!! Een weekend met haar is zo om dus geniet ervan ! En tot zondag !
Gast- Gast
Slaap lekker, veel plezier morgen en tot zondag, Snoes!
En niet stiekem alvast van de cake snoepen he
En niet stiekem alvast van de cake snoepen he
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: