Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Precies! Als Sjaan zich al die trappen op kan hijsen met haar gammele, kreupele lijf, dan moet jij het ook kunnen vind ik!Stuiterbal schreef:Snoes schreef:Zusje, slaap lekker!
Stuiterbal, balen zeg Maar je ziet ons zondag, dat maakt al veel goed he?
ABSOLUUT !!!! Pijn of geen pijn mammie komt !!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Zal ik jullie ook wat vertellen???
Jaaaaa!!!!
Komt ie.....
Ik heb vandaag mijn goede wil getoond en mijn tante geholpen met heel veel zand scheppen en kruiwagens naar achteren rijden. 15 stuks..... en we hadden er nog veel te gaan maar we gingen pauzeren en ik moest weer naar huis. En daar waar ik dus bang voor was is nu ook..... ik heb een zwakker rug en heb nu een ongelooflijke pijn rechts onder in mijn rug en kan haast niet meer van de bank af komen
Ik heb echt enorme medelijden met mezelf !
Oh en mijn dag Amsterdam gaat morgen ook nog niet door !!!!
Ow dat is kut, Stuit. Wie doet er dan ook zoveel!? En lekker slapen kun je ook nog niet, wnat het bed laat ook te wensen over. Je moet binnenkort maar eens een plan opstellen hoe Stuit en zoon gelukkig gaan zijn. En dat begint over hoe Stuit gelukkig gaat zijn.
Nee mijn bed is idd ook kut maar ja het is niet anders. Hahaha Wat lief van je. Ik maak gewoon met jullie samen het stuiterbal plan op !!!
Lijkt mij een goed plan. Want je verdient echt het beste. En ondanks dat je het niet volgende maand kunt doen, kon ik ook niet en nu nog steeds niet, kan het wel een toekomst plan worden. En waag het dan eens om samen te gaan wonen met Belg in de tussentijd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Zal ik jullie ook wat vertellen???
Jaaaaa!!!!
Komt ie.....
Ik heb vandaag mijn goede wil getoond en mijn tante geholpen met heel veel zand scheppen en kruiwagens naar achteren rijden. 15 stuks..... en we hadden er nog veel te gaan maar we gingen pauzeren en ik moest weer naar huis. En daar waar ik dus bang voor was is nu ook..... ik heb een zwakker rug en heb nu een ongelooflijke pijn rechts onder in mijn rug en kan haast niet meer van de bank af komen
Ow dat is kut, Stuit. Wie doet er dan ook zoveel!? En lekker slapen kun je ook nog niet, wnat het bed laat ook te wensen over. Je moet binnenkort maar eens een plan opstellen hoe Stuit en zoon gelukkig gaan zijn. En dat begint over hoe Stuit gelukkig gaat zijn.
Nee mijn bed is idd ook kut maar ja het is niet anders. Hahaha Wat lief van je. Ik maak gewoon met jullie samen het stuiterbal plan op !!!
Lijkt mij een goed plan. Want je verdient echt het beste. En ondanks dat je het niet volgende maand kunt doen, kon ik ook niet en nu nog steeds niet, kan het wel een toekomst plan worden. En waag het dan eens om samen te gaan wonen met Belg in de tussentijd.
Hahahaha maar mijn Belg heeft echt een goddelijk bed daar staan.............
Gast- Gast
Ik ga bijna slapen dames, mijn cake is bijna klaar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik moet ook echt gaan slapen, maar zit hier met een overheerlijke wodka red bull... wat natuurlijk niet gaat helpen met slapen...
Wat voor cake heb je gebakken Snoes?
Wat voor cake heb je gebakken Snoes?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Zal ik jullie ook wat vertellen???
Jaaaaa!!!!
Komt ie.....
Hahahaha maar mijn Belg heeft echt een goddelijk bed daar staan.............
Hahahahaha!
Gast- Gast
Lief je reactie ABE !! Het komt wel goed met mij. Ik heb een een heel diep gat gezeten maar weet nu hoe ik terug naar boven moet klimmen. Ik was mezelf ook echt kwijt maar langzaam ben ik weer ik ! Lekker vrolijk, spontaan, gek en noem maar op en daar geniet ik elke minuut van de dag van !!!
Gast- Gast
Ik wel maar t lukt nog niet echt... en om 6u moet ik weer fris en fruitig naast mijn bedje staanStuiterbal schreef:ikke wil nog niet slapen.....
Chococupcake, een gewone cake, niets speciaal. Voor de meeting van zondag bij Storm. Ik wilde 'm eerst morgenvoormiddag maken, maar ben zelf geen held in beslag maken en dat heeft vriendlief nog gedaan voor mij, ik heb 'm geassisteerd en ik moet wachten tot hij uit de oven mag (binnen een paar minuten).
Enneh, stuiter, sorry dat ik niet heel inhoudelijk op je reageer, maar ik lees maar met een half oog mee en als ik reageer wil ik wel wat zinnigs zeggen, sorry!
Enneh, stuiter, sorry dat ik niet heel inhoudelijk op je reageer, maar ik lees maar met een half oog mee en als ik reageer wil ik wel wat zinnigs zeggen, sorry!
Snoes- Lady Post-a-lot
Om 6u al? Op zaterdag?Sjaantje schreef:Ik wel maar t lukt nog niet echt... en om 6u moet ik weer fris en fruitig naast mijn bedje staanStuiterbal schreef:ikke wil nog niet slapen.....
Snoes- Lady Post-a-lot
Ahhh gekke snoes maakt toch niks uit !!!
Ahhh bah Sjaan 6:00 uur.....?? Oke dan draai ik me nog een aantal keren lekker om !
Ahhh bah Sjaan 6:00 uur.....?? Oke dan draai ik me nog een aantal keren lekker om !
Gast- Gast
Ja erg he...Snoes schreef:Om 6u al? Op zaterdag?Sjaantje schreef:Ik wel maar t lukt nog niet echt... en om 6u moet ik weer fris en fruitig naast mijn bedje staanStuiterbal schreef:ikke wil nog niet slapen.....
Stuiterbal schreef:Lief je reactie ABE !! Het komt wel goed met mij. Ik heb een een heel diep gat gezeten maar weet nu hoe ik terug naar boven moet klimmen. Ik was mezelf ook echt kwijt maar langzaam ben ik weer ik ! Lekker vrolijk, spontaan, gek en noem maar op en daar geniet ik elke minuut van de dag van !!!
Helemaal goed! En ik gun het je van harte meid!
Gast- Gast
Stuit, ik schrik me rot van je ticker! Maar gelukkig gaat het niet over jouw zwangerschap.
Gast- Gast
Hoi Alex!
Ik ga net weg
Ik ga net weg
Snoes- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Lief je reactie ABE !! Het komt wel goed met mij. Ik heb een een heel diep gat gezeten maar weet nu hoe ik terug naar boven moet klimmen. Ik was mezelf ook echt kwijt maar langzaam ben ik weer ik ! Lekker vrolijk, spontaan, gek en noem maar op en daar geniet ik elke minuut van de dag van !!!
Helemaal goed! En ik gun het je van harte meid!
Dank je en daarom zing ik de volgende keer ook een slaapliedje voor jou oke ?? Burn mag je die wel doorsturen hahahaha
Gast- Gast
Jammie! Ik heb al zooo lang geen gewone cake meer gemaakt! Moet ik binnenkort maar eens doen!
Wat gaan jullie doen? Iets gezelligs?
Wat gaan jullie doen? Iets gezelligs?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Stuit, ik schrik me rot van je ticker! Maar gelukkig gaat het niet over jouw zwangerschap.
wahahahaha nr 5 !!!!! Heerlijk
Gast- Gast
Lex! Hoe was het vanmiddag gegaan? Ik moet je topic nog even terugzoeken misschien staat het daar wel in?
Alex schreef:Jammer Snoes! Maar het is ook wel bedtijd! Slaap lekker!
doet ze extra hoor
Gast- Gast
Ik heb het al gelezen, Lexie! Wat fijn om te lezen dat alles goed is!
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: