Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 27 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn vr 15 jul 2011 - 11:09

Angel Blue Eyes schreef:
Stuiterbal schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Stuiterbal schreef:
Burn schreef:Dames!
Ik ga er vandoor! Ik wou voor 10u slpen, helaas! Dat is mislukt!
Dus dan ga ik maar nu slapen!

NEEEEEEEEEEEEEE IK wil niet dat je gaaaahhhhhaaaaaattttt

Afscheid nemen bestaat niet. angel

Ik ga wel weg ff slapen, maar verlaat je niet !! I love you

I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:10

Ik ben er nog wel Very Happy Ik wil nog wel een dooddoener qua verhaal plaatsen, maar of iemand daarmee gebaat is :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:11

Dank je zusje Very Happy

Ja ABE doe !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:12

ABE, is het weer zo'n zwaar-topic-waardig verhaal? Want dan hoort het hier niet :P.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:12

Hello!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:13

SNOEZELLLLLLL bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:14

Zusje: hoe kijk je terug op je vakantie nu ?? Ik had het een en ander gelezen in je topic maar niet meer het einde....

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:15

Ik schrok Stuiterbal haha! Ik zag je ticker en dacht: HUH? :P

Maar het is niet voor jezelf bedoeld haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:16

Snoes schreef:Ik schrok Stuiterbal haha! Ik zag je ticker en dacht: HUH? :P

lol! lol! je bent pas de 4e hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:17

Ik heb praktisch niets met kinderen. Mijn nicht heeft een heel lief zoontje, van bijna 2 jaar, waar ik ook echt iets mee heb en hier op het forum krijg ik te verhalen te lezen waarbij de kinderen me ook iets waard zijn. Klinkt misschien dom, maar officieel heb ik gewoon niets met kinderen, dus vind het soms van mezelf al knap dat ik me kan inleven in bepaalde problemen. En kan ik de kinderen zelfs lief vinden e.d.

Mijn collega, die ik niet heel erg goed ken, hield me aan en zei:"ABE, mijn zus ligt te bevallen. Ik word voor het eerst tante. Hoe leuk is dat". Dus ik, met mijn enthousiaste stem:"Meid, wat ontzettend leuk! En weet je al wat het wordt?" Zij:"Een meisje?" Waarop ik zei, en dan ben ik gewoon een onding, "Alweer een meisje?" Waarop ze zei:"Hoezo, is toch leuk?" Ik:"Nou, voor nu nog wel. Maar over het algemeen genomen is het natuurlijk concurrentie. Want over 20 jaar verlaten onze mannen ons voor deze jonge dames".

Ze moest wel lachen, maar vond het niet leuk. Ik ben gewoon dom bezig. :P Maar ik meende het wel. :P Suspect

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:17

Stuiterbal schreef:

Oh haha, valt me nog mee Very Happy Of heb je hem nog maar 5 minuten? :P

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:17

Stuiterbal schreef:Zusje: hoe kijk je terug op je vakantie nu ?? Ik had het een en ander gelezen in je topic maar niet meer het einde....

Als een rampvakantie waarvan ik alleen van de laatste drie dagen een beetje heb kunnen genieten en ontspannen. Mensen vragen natuurlijk ook constant hoe mijn vakantie was en het eerste wat ik dan kan uitbrengen is 'Kut'. Maar ik ben blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik heb er ook van geleerd dat als ik wil, ik weg kan komen. Ook al zit ik in de middle of nowhere. En dat ik kan autorijden in het buitenland, als het moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:20

Angel Blue Eyes schreef:Ik heb praktisch niets met kinderen. Mijn nicht heeft een heel lief zoontje, van bijna 2 jaar, waar ik ook echt iets mee heb en hier op het forum krijg ik te verhalen te lezen waarbij de kinderen me ook iets waard zijn. Klinkt misschien dom, maar officieel heb ik gewoon niets met kinderen, dus vind het soms van mezelf al knap dat ik me kan inleven in bepaalde problemen. En kan ik de kinderen zelfs lief vinden e.d.

Mijn collega, die ik niet heel erg goed ken, hield me aan en zei:"ABE, mijn zus ligt te bevallen. Ik word voor het eerst tante. Hoe leuk is dat". Dus ik, met mijn enthousiaste stem:"Meid, wat ontzettend leuk! En weet je al wat het wordt?" Zij:"Een meisje?" Waarop ik zei, en dan ben ik gewoon een onding, "Alweer een meisje?" Waarop ze zei:"Hoezo, is toch leuk?" Ik:"Nou, voor nu nog wel. Maar over het algemeen genomen is het natuurlijk concurrentie. Want over 20 jaar verlaten onze mannen ons voor deze jonge dames".

Ze moest wel lachen, maar vond het niet leuk. Ik ben gewoon dom bezig. :P Maar ik meende het wel. :P Suspect

Wat wil je precies met dit verhaal? Ik vind het ook maar een rare reactie. Ik weet uit ervaring dat mannen inderdaad ook veels te jonge meiden kunnen vallen maar daarom zie ik nog niet serieus elke 16-jarige als concurrentie...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:21

Zusje schreef:
Stuiterbal schreef:Zusje: hoe kijk je terug op je vakantie nu ?? Ik had het een en ander gelezen in je topic maar niet meer het einde....

Als een rampvakantie waarvan ik alleen van de laatste drie dagen een beetje heb kunnen genieten en ontspannen. Mensen vragen natuurlijk ook constant hoe mijn vakantie was en het eerste wat ik dan kan uitbrengen is 'Kut'. Maar ik ben blij dat we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Ik heb er ook van geleerd dat als ik wil, ik weg kan komen. Ook al zit ik in de middle of nowhere. En dat ik kan autorijden in het buitenland, als het moet.

Ik vind het echt oprecht kut dat je vakantie zo naar is geweest !!! Gelukkig dat de laatste 3 dagen nog redelijk zijn geweest. En idd overal leer je wel wat van ! Maar ik had liever gezien dat je had genoten van je vakantie !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:22

ABE wil denk gewoon haar 'geniale' reactie met ons delen en horen hoe ontzettend grappig en gevat ze is!

Gast
Gast

Zusje schreef:
Wat wil je precies met dit verhaal? Ik vind het ook maar een rare reactie. Ik weet uit ervaring dat mannen inderdaad ook veels te jonge meiden kunnen vallen maar daarom zie ik nog niet serieus elke 16-jarige als concurrentie...
Stuiterbal vroeg om een verhaal en dus heb ik het geplaatst. Dus heel erg serieus hoef je het niet te nemen, dat doe ik ook niet en doet mijn collega al helemaal niet. Wink

Gast
Gast

Snoes schreef:
Stuiterbal schreef:

Oh haha, valt me nog mee Very Happy Of heb je hem nog maar 5 minuten? :P

ahahaha nee 5 uurtjes nu :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:23

ABE eigenlijk vond ik het wel een geniale reactie van je hoor ! Ik zou daar nu nooit op komen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:24

Smikkell schreef:ABE wil denk gewoon haar 'geniale' reactie met ons delen en horen hoe ontzettend grappig en gevat ze is!

Eigenlijk wil ik helemaal niet op jou reageren. Maar het gaat niet om geniaal of niet. Het gaat gewoon over mij. Dat is misschien moeilijk voor te stellen.Dat het niet gaat over wie ik kan zijn of wat ik niet ben, maar gewoon over wie ikben en dat ik geen hork kan zijn. Wink

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:25

Gezellig! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:25

Stuiterbal schreef:ABE eigenlijk vond ik het wel een geniale reactie van je hoor ! Ik zou daar nu nooit op komen Very Happy
Kijk, het werkt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:26

Angel Blue Eyes schreef:
Smikkell schreef:ABE wil denk gewoon haar 'geniale' reactie met ons delen en horen hoe ontzettend grappig en gevat ze is!

Eigenlijk wil ik helemaal niet op jou reageren. Maar het gaat niet om geniaal of niet. Het gaat gewoon over mij. Dat is misschien moeilijk voor te stellen.Dat het niet gaat over wie ik kan zijn of wat ik niet ben, maar gewoon over wie ikben en dat ik geen hork kan zijn. Wink
Doe het dan ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:26

Zusje schreef:
Wat rot zeg Sad Hoelang ben je nu eigenlijk geweest? Gelukkig heb je toch nog een paar dagen kunnen genieten, al blijft het jammer dat het zo tegengevallen is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:27

Smikkell schreef:
Stuiterbal schreef:ABE eigenlijk vond ik het wel een geniale reactie van je hoor ! Ik zou daar nu nooit op komen Very Happy
Kijk, het werkt.

You go girl !!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:28

Zal ik jullie ook wat vertellen???

Gast
Gast