Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Hahaha, en dat vraagt om een ???? :o
Je haat me of je houdt van me? Want anders heb ik het of niet meegekregen of jij bent nu vaag.
Hahaha, je houdt van me?
Ehhhhhhhh
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Hahaha, en dat vraagt om een ???? :o
Je haat me of je houdt van me? Want anders heb ik het of niet meegekregen of jij bent nu vaag.
Hahaha, je houdt van me?
Ehhhhhhhh
Nee, ok. Dan weet ik genoeg. Tssss. Bedankt dat je me dan haat.
Gast- Gast
Ik ga eerst met een vraag beginnen:
Hoe zouden jullie het vinden als je op een dat 52 smsje van iemand krijgt waar het alleen maar over het zelfde gaat... En zelfs zo als je niet reageerd je er 5 smsjes in 20 minuten hebt..
Sorry miste een aantal woorden
NIet qouten!!!!
Hoe zouden jullie het vinden als je op een dat 52 smsje van iemand krijgt waar het alleen maar over het zelfde gaat... En zelfs zo als je niet reageerd je er 5 smsjes in 20 minuten hebt..
Sorry miste een aantal woorden
NIet qouten!!!!
Laatst aangepast door Jordana op vr 15 jul 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Hoe is het met Belg?
Goed !!!! Toen ik weer thuis was miste ik hem om me heen maar het was heel gezellig, lekker geknuffeld
Ik moet eerlijk bekennen dat ik even een gooi naar Belg deed. Het ging hier over Belg en ik wist niet goed wie dat was of wat het was. Maar jij was verliefd, dus heb het even bij elkaar gevoegd. Maar Belg is dus echt Stuiters Lovah! Toppie, leuk!
Jup Stuit is verliefd en heeft het zwaar te pakken !!!!
Gast- Gast
Oehlala stuitjee!
ABE! Neee, ik vind je een topforummer!
ABE! Neee, ik vind je een topforummer!
Burn- Lady Post-a-lot
En ABE! Ik meen het!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana, ik zou die persoon op een gegeven moment bellen en even heel erg duidelijk zijn.
Ik zou echt niet zitten te wachten op dat soort stalk gedrag, ook niet als het een vriendin is.
Ik zou echt niet zitten te wachten op dat soort stalk gedrag, ook niet als het een vriendin is.
Gast- Gast
Burn schreef:En ABE! Ik meen het!
Dan is het nog liever en weet ik daardoor niet meer wat ik moet zeggen.
Gast- Gast
Jordana
Ik zou dit stalkgedrag hoogst irritant vinden
Ik zou dit stalkgedrag hoogst irritant vinden
Laatst aangepast door Alina op vr 15 jul 2011 - 10:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Megara schreef:Jordana, ik zou die persoon op een gegeven moment bellen en even heel erg duidelijk zijn.
Dat vind ik nog lief. Ik reageer een paar keer, maar als ik geen redelijk gedrag terugkrijg, dan krijgt ze van mij absoluut een complete silence treatment.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:En ABE! Ik meen het!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:En ABE! Ik meen het!
Kreng!
Gast- Gast
]Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:En ABE! Ik meen het!
Zeg Burn ga je nu al vreemd kuttekop
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Megara schreef:Jordana, ik zou die persoon op een gegeven moment bellen en even heel erg duidelijk zijn.
Dat vind ik nog lief. Ik reageer een paar keer, maar als ik geen redelijk gedrag terugkrijg, dan krijgt ze van mij absoluut een complete silence treatment.
Ik denk niet dat ik dan nog heel aardig ben in dat telefoongesprek.
Gast- Gast
Megara schreef:Angel Blue Eyes schreef:Megara schreef:Jordana, ik zou die persoon op een gegeven moment bellen en even heel erg duidelijk zijn.
Ik denk niet dat ik dan nog heel aardig ben in dat telefoongesprek.
Nee, ok. Dat zou de oude ABE inderdaad ook doen. De nieuwe ABE laat het gewoon doodbloeden, want dan is ze er gewoon helemaal klaar mee en heeft geen zin in een eeuwige strijd waar niemand iets mee opschiet. Zelfs niet om frustratie te spuien, want ABE zal ook wel iets fout hebben gedaan en dan hebben we dubbel frustratie.
Ow, wat ben ik toch rustig geworden in de afgelopen maanden.
Gast- Gast
kan gebeuren Alina!
Jor, je weet hoe ik er over denk! Doe er wat mee!
Stuit, Vreemd gaan? Ik heb niet eens een relatie!
ABE, ik bedoelde dat ik je stil had gekregen.. Na mijn idee kan dat bij jou niet zo snel!
Jor, je weet hoe ik er over denk! Doe er wat mee!
Stuit, Vreemd gaan? Ik heb niet eens een relatie!
ABE, ik bedoelde dat ik je stil had gekregen.. Na mijn idee kan dat bij jou niet zo snel!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:ABE, ik bedoelde dat ik je stil had gekregen.. Na mijn idee kan dat bij jou niet zo snel!
Nee dat klopt.
Maar ik las het als:"Ze vertelt altijd hele verhalen en nu houdt ze eindelijk der bek dicht"
Gast- Gast
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: