Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Hahaha, en dat vraagt om een ???? :o
Gast- Gast
ABE, ik had het gelezen. Ik dacht net als Megara ook al hebben ze je nr dan niet haha
Gast- Gast
Alina schreef:ABE, ik had het gelezen. Ik dacht net als Megara ook al hebben ze je nr dan niet haha
Ik heb daar zelfs nog op gereageeerd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Alina schreef:ABE, ik had het gelezen. Ik dacht net als Megara ook al hebben ze je nr dan niet haha
En dat heb ik nu ook gelezen
Gast- Gast
Alina schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alina schreef:ABE, ik had het gelezen. Ik dacht net als Megara ook al hebben ze je nr dan niet haha
En dat heb ik nu ook gelezen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Hoe is het met Belg?
Gast- Gast
topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Je haat me of je houdt van me? Want anders heb ik het of niet meegekregen of jij bent nu vaag.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Vertel ik kan wel een oppepper gebruiken...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Hoe is het met Belg?
Goed !!!! Toen ik weer thuis was miste ik hem om me heen maar het was heel gezellig, lekker geknuffeld
Gast- Gast
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
?? en schat wat is loos??
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Hoe is het met Belg?
Goed !!!! Toen ik weer thuis was miste ik hem om me heen maar het was heel gezellig, lekker geknuffeld
EN FRIKANDELLEN GEGETEN!
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Burn- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Je haat me of je houdt van me? Want anders heb ik het of niet meegekregen of jij bent nu vaag.
Burn- Lady Post-a-lot
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stuiterbal schreef:Met mij gaat het prima !!!! Ik stuiter en stuiter en stuiter.....
Hoe is het met Belg?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik even een gooi naar Belg deed. Het ging hier over Belg en ik wist niet goed wie dat was of wat het was. Maar jij was verliefd, dus heb het even bij elkaar gevoegd. Maar Belg is dus echt Stuiters Lovah! Toppie, leuk!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op vr 15 jul 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:topic.. vertel iets over de forumer boven sje!Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE = niet vaag! ABE = eh... gaan we weer!
Hahaha, je houdt van me?
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: