Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, dat vind ik leuk, haha.Alex schreef:Rush schreef:Hahaha. Zo kwam ik gisteren m`n vriend tegen in de auto. Ik hem bellen, neemtie op en wat zeg ik; Je mag niet bellen tijdens het rijden.
Oh flauw!
Heel flauw inderdaad!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Brandweerkazerne?! GEIL
*zwaait naar Breda*
Lex, heel veel succes alvast, sms je even? Ik doe zo mn whatsapp etc uit namelijk
Ik denk aan je!
*zwaait naar Breda*
Lex, heel veel succes alvast, sms je even? Ik doe zo mn whatsapp etc uit namelijk
Ik denk aan je!
Gast- Gast
Reva schreef:Lex, heel veel succes alvast, sms je even? Ik doe zo mn whatsapp etc uit namelijk
Ik denk aan je!
Lief! Ik sms je zeker! En ik ga je missen op de whatsapp. Stuur me zo voor één keer een handkusje?
Gast- Gast
Storm schreef:Hoe laat moet je voor de mammografie Alex?
Om 16.00 uur pas. Ik ga zo eerst even op de koffie bij PM, even wat afleiding en voor de laatste keer haar met dikke buik bekijken
Gast- Gast
Reva, gelukkig dat jij niet achter het stuur zit dan .
PM, nog een paar dagen!
PM, nog een paar dagen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Euh... jij kwam die kinderen eruit kijken he?! Je moet je wel aan je belofte houden, heb in het ziekenhuis al gemeld dat ik vandaag rond 4 uur kom bevallenAlex schreef:Storm schreef:Hoe laat moet je voor de mammografie Alex?
Om 16.00 uur pas. Ik ga zo eerst even op de koffie bij PM, even wat afleiding en voor de laatste keer haar met dikke buik bekijken
Gast- Gast
Whaha, mijn naam begint niet met de R en eindigd niet op Eva...Alex schreef:Dan kleed je je niet aan! Maakt mij niks uit hoor!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Euh... jij kwam die kinderen eruit kijken he?! Je moet je wel aan je belofte houden, heb in het ziekenhuis al gemeld dat ik vandaag rond 4 uur kom bevallenAlex schreef:Storm schreef:Hoe laat moet je voor de mammografie Alex?
Ja, ik kom ze eruit kijken! En ik heb alvast een zwarte jas klaargelegd.
Gast- Gast
Gezellig! Heb je inderdaad even wat afleiding. Neem je A. mee?Alex schreef:Storm schreef:Hoe laat moet je voor de mammografie Alex?
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Euh... jij kwam die kinderen eruit kijken he?! Je moet je wel aan je belofte houden, heb in het ziekenhuis al gemeld dat ik vandaag rond 4 uur kom bevallenAlex schreef:Storm schreef:Hoe laat moet je voor de mammografie Alex?
Ja, ik kom ze eruit kijken! En ik heb alvast een zwarte jas klaargelegd.
Gast- Gast
Ik snap inderdaad niet waarom dat grappig is .
Tiana- Ratel
Dat houden we ook zoStylegirl schreef:Ik snap inderdaad niet waarom dat grappig is .
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat houden we ook zoStylegirl schreef:Ik snap inderdaad niet waarom dat grappig is .
Inderdaad
Gast- Gast
Nou, bijna klaar, nog even de keuken doen en het toilet, wat bordjes afwassen en dan zit het er op.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Prima ! Hier schijnt het zonnetje
Tiana- Ratel
Ik kan je niet vermaken want ik verveel me ook