Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Goed bezig Alex. Mijn neefje mag ook bijna zijn tweede verjaardag vieren maar ik ben een beetje inspiratieloos. Hij heeft al zoveel speelgoed.
Gast- Gast
Merai schreef:Ik vond de foto anders ook leuk hoor Maar je realiseert je wel dat de kans erg klein is dat zoiets gebeurt of ben je op dat moment oprecht bang dat het misgaat?
Haha ja maar Lexie is jaloers op de Ark die op de foto staat Ja dat is kleine prinses, Bimbam! Foto is gister gemaakt, ze was zó lief aan het spelen! Nog een foto, zo kijkt ze als je vraagt of ze eens wilt 'boos kijken':
*knip*
En Merai, ergens realiseer ik me ook wel dat de kans erg klein is, maar de angst overheerst dan wel. Dan lig ik in mijn bedje te bibberen met iets over mijn oren en ogen heen (dekbed, t-shirt, mp3-speler) om maar zo min mogelijk te horen en te zien... Maar ik geloof dat het al wat minder wordt dus ik kan zo met een gerust hart gaan slapen *gaap*
Laatst aangepast door Sjaantje op do 14 jul 2011 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ik lees nu net over je onvoldoende, Merai! Wat ontzettend oneerlijk! Denk je dat het nog herzien kan worden?
Ik hoop het!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai wat trouwens onwijs klote van je thesis! Ik hoop echt dat jullie tot een oplossing kunnen komen en je niet je hele thesis overnieuw hoeft te doen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Aaah, lief koppie heeft ie Merai..wel grote nagels
Ik vind katten eng
Een kennis van ons is echt panisch voor katten. Als er alleen al één naar haar kijkt kruipt ze al bijna onder de bank
Gast- Gast
Ik vind het wel een nette mail, Merai! Ik hoop dat jullie de thesis bij een andere begeleider aan kunnen passen!
Laatst aangepast door Qiara op do 14 jul 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Aah Sjaantje, wat een lekker bekkie! Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op haar bent!
Thanx voor jullie reacties ladies, ik merk dat ik hoe langer hoe bozer word dat hij ons hier mee wil afschepen. Hij heeft eerdere versies al een paar keer gezien en nooit gezegd dat het niet van voldoende niveau was. Daar zijn die momenten toch voor?
Thanx voor jullie reacties ladies, ik merk dat ik hoe langer hoe bozer word dat hij ons hier mee wil afschepen. Hij heeft eerdere versies al een paar keer gezien en nooit gezegd dat het niet van voldoende niveau was. Daar zijn die momenten toch voor?
Merai- Ratel
Sjaan, als ze boos kijkt is ze nog steeds schattig!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Lig ik dan in mijn heerlijke bedje, moe, klaar om te gaan slapen... Willen mijn ogen niet dicht!!! Zooooo frustrerend dit! Dus kom ik jullie nog even vervelen hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Merai, ik heb geen idee wat een thesis is maar ik vind het belachelijk dat je om deze reden opnieuw zou moeten beginnen! Naar mijn idee heb je een nette, duidelijke mail opgesteld en ik hoop dat je er een antwoord op krijgt waar je wat mee kunt
Laatst aangepast door Sjaantje op do 14 jul 2011 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Reva schreef:Aaah, lief koppie heeft ie Merai..wel grote nagels
Ik vind katten eng
Katten zijn lief
Merai- Ratel
Wat een stoute ogen heb jij!Lejow schreef:Lig ik dan in mijn heerlijke bedje, moe, klaar om te gaan slapen... Willen mijn ogen niet dicht!!! Zooooo frustrerend dit! Dus kom ik jullie nog even vervelen hehe
Qiara schreef:Ik vind het wel een nette mail, Merai! Ik hoop dat jullie de thesis bij een andere begeleider aan kunnen passen!
Ik hoop het ook! Thanx!
Merai- Ratel
Sjaantje schreef:Merai, ik heb geen idee wat een thesis is maar ik vind het belachelijk dat je om deze reden opnieuw zou moeten beginnen! Naar mijn idee heb je een nette, duidelijke mail opgesteld en ik hoop dat je er een antwoord op krijgt waar je wat mee kunt
Lief van je, dankjewel! terug voor de trotse tante
Merai- Ratel
Lejow schreef:Lig ik dan in mijn heerlijke bedje, moe, klaar om te gaan slapen... Willen mijn ogen niet dicht!!! Zooooo frustrerend dit! Dus kom ik jullie nog even vervelen hehe
Houden de gedachtes aan John je wakker?
Gast- Gast
Spontane lach:
*** weg ***
En als ze doorheeft dat we haar eigenlijk wel erg grappig vinden:
*** weg ***
Niet quoten svp.
*** weg ***
En als ze doorheeft dat we haar eigenlijk wel erg grappig vinden:
*** weg ***
Niet quoten svp.
Laatst aangepast door Alex op vr 15 jul 2011 - 4:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Merai schreef:Aah Sjaantje, wat een lekker bekkie! Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op haar bent!
Volgens mij zijn die momenten daarvoor, ik vind het lullig voor je dat hij dat niet eerder aangegeven heeft.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dat dus! Hahaha ik moet er ook altijd zó om lachenBimbam schreef:Sjaan, als ze boos kijkt is ze nog steeds schattig!
Sjaantje schreef:Wat een stoute ogen heb jij!Lejow schreef:Lig ik dan in mijn heerlijke bedje, moe, klaar om te gaan slapen... Willen mijn ogen niet dicht!!! Zooooo frustrerend dit! Dus kom ik jullie nog even vervelen hehe
Schijn het volgens mijn moeder al vanaf kleins af aan te hebben.. Lig ik in bed, doe ik mn ogen dicht en gaan ze uit zichzelf weer open.... Argh!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Megara schreef:Lejow schreef:Lig ik dan in mijn heerlijke bedje, moe, klaar om te gaan slapen... Willen mijn ogen niet dicht!!! Zooooo frustrerend dit! Dus kom ik jullie nog even vervelen hehe
Houden de gedachtes aan John je wakker?
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: