Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Lex, heb je mn hele relaas via whatsapp ook neit gekregen?
Jaaa, die wel! Maar mijn reactie daarop wordt niet verstuurd.
Gast- Gast
Reva schreef:Hopen dat ie nu goed is, Sjaan!!
Ik stond vanmiddag tussen een stuk of 20 herten, als een blije eikel ze te voeren en aaien allemaal. Ook babyherten. Die geluiden die ze maken Aaaaah. En 1 grote, die likte de hele tijd aan mn arm LIEF Ik vind het ook zo leuk als ze kwispelen.
Ahhhh, vet lief!
Gast- Gast
Eeeuh, die twee namen he, ik stuurde naar mn zus per ongeluk..
'Soms denk ik, zijn *** en *** niet 1'.
Die denkt ook
Die denkt ook
Gast- Gast
Dit vraagt uitleg...Reva schreef:Eeeuh, die twee namen he, ik stuurde naar mn zus per ongeluk..
Die denkt ook
Gast- Gast
Lexie, lekker! *jaloers* Ik heb vannacht heel slecht geslapen, veel liggen piekeren en woelen en draaien...
ABE:
Reva, lief zijn Bambi's he? Ik ben blij dat ik nu mijn nichtje als 'excuus' heb om naar de beestjes te gaan hahaha! Nee da's niet waar, ik ga er zelf ook regelmatig heen
ABE:
Reva, lief zijn Bambi's he? Ik ben blij dat ik nu mijn nichtje als 'excuus' heb om naar de beestjes te gaan hahaha! Nee da's niet waar, ik ga er zelf ook regelmatig heen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Dit vraagt uitleg...Reva schreef:Eeeuh, die twee namen he, ik stuurde naar mn zus per ongeluk..
Die denkt ook
Je hebt mn nummer En anders licht Alex het wel toe.
Ik had gewoon even een frustratiemomentje.
Gast- Gast
Of foto..ProudMama schreef:Dit vraagt uitleg...Reva schreef:Eeeuh, die twee namen he, ik stuurde naar mn zus per ongeluk..
Die denkt ook
Gast- Gast
Jaaaaa, Sjaan. Ik lease ook vaak kinderen voor bezoekjes aan de kinderboerderij etc. Al kennen ze me ondertussen wel En eigenlijk vind ik de kinderen maar irritant, omdat die rustig voor je gaan staan en wegduwen zo cru is. Ik ving ook altijd dieren op straat en die deed ik dan onder of in mn shirt (net als PM) en nam ik ze mee naar huis.. Kikkers, dode mollen, vogels etc. Vond mn moeder ook erg geslaagd. En ik zat rustig uren met een babygeit op schoot, whaha. Of dan belde ik weer naar huis 'Maaaaaaaaaaaaaaaaaam ik heb babyhamsters zonder moeder, mag ik ze mee naar huis nemen??' En dan zat mn moeder elk uur de babys te voeren met pipetjes als ik op school zat onder strenge controle van mij. 'Heb je wel over de buikjes gewreven en hadden ze geen melkbelletjes uit hun neus??' Of
Gast- Gast
Ik. Maar ik heb dan ook geen what'sappSmikkell schreef:Wie heeft Reva's nummer niet..
Reev, wat ben je schattig Ik ben ook helemaal gek op beestjes, vind ze zo lief! Nou ja, die twee parkietenmormels van mij vervloek ik wel eens hoor maar meestal ben ik erg blij met ze hahaha!
Reva schreef:Smikkell schreef:Wie heeft Reva's nummer niet..
Beatrix! Denk ik
Niet?
Gast- Gast
Reva schreef:Jaaaaa, Sjaan. Ik lease ook vaak kinderen voor bezoekjes aan de kinderboerderij etc. Al kennen ze me ondertussen wel En eigenlijk vind ik de kinderen maar irritant, omdat die rustig voor je gaan staan en wegduwen zo cru is. Ik ving ook altijd dieren op straat en die deed ik dan onder of in mn shirt (net als PM) en nam ik ze mee naar huis.. Kikkers, dode mollen, vogels etc. Vond mn moeder ook erg geslaagd. En ik zat rustig uren met een babygeit op schoot, whaha. Of dan belde ik weer naar huis 'Maaaaaaaaaaaaaaaaaam ik heb babyhamsters zonder moeder, mag ik ze mee naar huis nemen??' En dan zat mn moeder elk uur de babys te voeren met pipetjes als ik op school zat onder strenge controle van mij. 'Heb je wel over de buikjes gewreven en hadden ze geen melkbelletjes uit hun neus??' Of
Cliffhanger
Gast- Gast
Help. Ik moet over 1.5 klaar zijn met tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren. En vooral dat middelste is een puntje
Gast- Gast
Reva schreef:Help. Ik moet over 1.5 klaar zijn met tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren. En vooral dat middelste is een puntje
Isn't it always?
Gast- Gast
Wat ga je doen? Bambi's knuffelen??Reva schreef:Help. Ik moet over 1.5 klaar zijn met tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren. En vooral dat middelste is een puntje
Nou heb ik net in mijn inimini-keukentje een tuinstoel in elkaar gezet en nou vind ik het zielig voor hem dat ik hem buiten in de regen moet gaan zetten
Alex schreef:1.5 wat trouwens? Minuut? Uur? Dag? Week?
Minuut, maar ik voel nog steeds geen stress.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wat ga je doen? Bambi's knuffelen??Reva schreef:Help. Ik moet over 1.5 klaar zijn met tas inpakken, huis opruimen, aankleden/fatsoeneren. En vooral dat middelste is een puntje
Nou heb ik net in mijn inimini-keukentje een tuinstoel in elkaar gezet en nou vind ik het zielig voor hem dat ik hem buiten in de regen moet gaan zetten
Worden ze hard van.
Gast- Gast
Ik ga even de bruine beer uitlaten. Of hoe je dat ook zegt. Of is ExpressoB niet in de huis?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: