Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:En ligt niet onder de bank? Of in een doos van 1 van je vele online- shop- sessies?Reva schreef:ProudMama schreef:Heeft je hond m opgegeten?
Die is een week de macho aan het uithangen tussen 17 teefjes.
Maar je zou toch denken dat ie gewoon in de buurt van het hoopje kleding had moeten liggen, toen ik ging wassen lag het gewoon nog waar ik het uit had gedaan
Smikk: dat hoop ik toch niet
Al waren mn borsten wel vet mooi vandaag in een andere bh. Maar ik prefereer de gelubberde bh die kwijt is.
Gast- Gast
Whaha, stripact voor de vogeltjes gehouden?Reva schreef:HEBBUS!!!!
Hij hing in mn PIPvogelboom
Gast- Gast
Ja, maandag wordt ik mama!!Maple schreef:PM, wat lees ik nou.... Gaat 't maandag gebeuren?
Gast- Gast
Nou, de kamerdeur stond open En denk gisteravond ook, omdat ik hele tijd heen en weer aan het lopen was. Erg blij dat ik nu mn kamerdeur dicht deed en niet vanavond als brandweerman komt Dat zijn geen stille hints meer
Gast- Gast
Of eerder..ProudMama schreef:Ja, maandag wordt ik mama!!Maple schreef:PM, wat lees ik nou.... Gaat 't maandag gebeuren?
Gast- Gast
Hoe fijn!! Ik ben zó benieuwd!! Kun je mij naderhand niet stiekem op de hoogte stellen via sms ofzo, straks 'mis' ik het allemala op het forum en ik wil natuurlijk wel snel op de hoogte zijn Haha, neehoor.... Maar ik heb nog niet teruggelezen, alleen wat reacties opgevangen. Maar ga je het via de natuurlijke weg proberen, of wordt het een keizersnede? En weet je eigenlijk al wel geslacht de baby's zijn, of is dat een verrassing?ProudMama schreef:Ja, maandag wordt ik mama!!Maple schreef:PM, wat lees ik nou.... Gaat 't maandag gebeuren?
Ik baal trouwens van die stomme whatsapp-storing Ik had vandaag nog wat berichtjes gekregen van wat mensen maar die kan ik dus niet eens lezen En ik ben zo nieuwsgiehiehierig...
Gast- Gast
Dat zou helemaal super zijn, maar ga ik niet vanuit.Smikkell schreef:Of eerder..ProudMama schreef:Ja, maandag wordt ik mama!!Maple schreef:PM, wat lees ik nou.... Gaat 't maandag gebeuren?
Gast- Gast
Ik heb 250 euro zuipgeld 'vakantiegeld' van mn papa en mama gekregen in een kaartje voor aankomend weekend. Omdat ik geen vakantiegeld heb als freelancer, muahahah. Idioten.
Gast- Gast
Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
PM je 06 maar, dan kan ik iedereen in 1x smsen haha.
Gast- Gast
Ik wil ook whatsappen. Ik snapte al niet waarom ik geen kusjes van Lex Grootgeschapen kreeg vandaag. Alleen een 'Zzzz' om half drie ofzo. Slaapkop.
Gast- Gast
Yeaaaahh!!ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Gast- Gast
PM voor PM wordt geregeld!!ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Te lui voor pm sturen, 06.114.22.980
Niet quoten anders dood ik jullie.
Laatst aangepast door Reva op do 14 jul 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben niet bang!Reva schreef:ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben niet bang!Reva schreef:ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Nou de persoon met dit nummer gaat t zwaar krijgen, that's for sure
Gast- Gast
Ach, heb je ook een keer vrienden..Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben niet bang!Reva schreef:ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ach, heb je ook een keer vrienden..Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben niet bang!Reva schreef:ProudMama schreef:Maple: Ze liggen goed, dus ze zien geen reden voor een KS.
Mocht ik er een huwelijk aan overhouden mag je eregast zijn.
Gast- Gast
Ik heb werkelijk waar nog nooit een Big Mac gehad maar ik heb er nu zo'n zin in...
Gast- Gast
Purple schreef:Ik heb werkelijk waar nog nooit een Big Mac gehad maar ik heb er nu zo'n zin in...
Nou, je bent in het goede topic iig
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: