Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ken deze gyn.VeryCherry schreef:Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Toen mijn gyn over inleiden begon, zei ik gelijk: Als . of . dan maar geen dienst heeft op de VK. Dus hij gelijk even kijken voor me... en ja hoor... die inderdaad!
Whahaha, das wel heel toevallig dan zeg!
Maarrr, zou je me willen PM-en als je kindjes geboren zijn *niet a la minute hoor * ik wil niks missen
er komt 100% zeker wel een topic met .. Proud Mama is bevallen van haar tweeling!!
Ik gok op 2jongetjes..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sspasta schreef:toch heb ik nu telkens zin in meer eten aaaahhhhhh
Ik wil afvallen maar heb al een hele galia meloen op en muesli met melk en doe helemaal niks dan hier zitten..
Het leed dat lijnen heet en ik wil een tosti!!
STOP MET ETEN, BITHC. Welk leed dat lijnen heet? Dit is toch geen lijnen?
(Wat is er trouwens mis met een heel galiameloen opeten??)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha nou dan ben je alvast zeker van je verlies, want dat gaat niet met een ééneiige tweelingStuiterbal schreef:Ik gok op een jongen en een meid !!!!
Gast- Gast
+1toetje_ schreef:Sspasta schreef:toch heb ik nu telkens zin in meer eten aaaahhhhhh
Ik wil afvallen maar heb al een hele galia meloen op en muesli met melk en doe helemaal niks dan hier zitten..
Het leed dat lijnen heet en ik wil een tosti!!
STOP MET ETEN, BITHC. Welk leed dat lijnen heet? Dit is toch geen lijnen?
(Wat is er trouwens mis met een heel galiameloen opeten??)
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha nou dan ben je alvast zeker van je verlies, want dat gaat niet met een ééneiige tweelingStuiterbal schreef:Ik gok op een jongen en een meid !!!!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ken deze gyn.VeryCherry schreef:Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Toen mijn gyn over inleiden begon, zei ik gelijk: Als . of . dan maar geen dienst heeft op de VK. Dus hij gelijk even kijken voor me... en ja hoor... die inderdaad!
Maarrr, zou je me willen PM-en als je kindjes geboren zijn *niet a la minute hoor * ik wil niks missen
er komt 100% zeker wel een topic met .. Proud Mama is bevallen van haar tweeling!!
Ik gok op 2jongetjes..
Ja, i know, maar ik ben er niet en anders moet ik me kleurenblind zoeken
Iemand anders mag me ook pm-en hoor
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Of 2meisjes.. Meiden ontnemen de schoonheid van de moeder toch tijdens zwangerschap? Dat zeggen ze wel eens.. De vrouw van mijn broes vriend krijgt een zoon en zei dat deze veel drukker was als toen ze zwanger was van haar meiden. Ze had zelfs een voetje zien uitsteken! ze had ook regelmatig opgeblazen enkels en had ze met de meiden ook niet.
Laatst aangepast door ExpressoB op do 14 jul 2011 - 0:59; in totaal 1 keer bewerkt
Vergeet-me-nietje schreef:Haha nou dan ben je alvast zeker van je verlies, want dat gaat niet met een ééneiige tweelingStuiterbal schreef:Ik gok op een jongen en een meid !!!!
owww echt ????
Gast- Gast
balen.. op naar de volgende sollicitatie!
Wie wil me een schop geven, ik móet nu echt even verder!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
*KICK* hahaha heerlijk om te doen.. nog meer mensen
ik geef mezelf er nu 1, moet de was ophangen!
ik geef mezelf er nu 1, moet de was ophangen!
Hihi!Stuiterbal schreef:mmm dan doe dan maar 2 meiden !!!
Ik wist dat dus echt niet he !
Ik ga ook voor twee meiden. Lekker tegendraads
Hoe ging het werken vanochtend Stuiter?
Gast- Gast
Het gaat goed hier !!! Het werken valt me zo enorm mee. Ik heb er zo tegenop gezien en zag het echt niet zitten. Maar blijkbaar had ik dit wel nodig, Ik voel me echt zoveel stukken beter. Wel nog niet veel energie want naar 4 uurtjes ben ik ook echt gaar.
Maar verder voel ik me echt bijna weer de oude stuiter.
Maar verder voel ik me echt bijna weer de oude stuiter.
Gast- Gast
Wat fijn zeg dat je je zo goed voelt op het werk! Heb je ook niet meer het gevoel dat het onverantwoordelijk is en dat je er je aandacht niet bij hebt?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Wat fijn zeg dat je je zo goed voelt op het werk! Heb je ook niet meer het gevoel dat het onverantwoordelijk is en dat je er je aandacht niet bij hebt?
Nee totaal niet meer !!! Het gaat lekker, en het zelfs bijna zo alsof ik helemaal niet weg ben geweest. Eigenlijk best raar want nog geen dikke week geleden zat ik er compleet doorheen !
Gast- Gast
PM anders ff je 06 nummer als je dat niet vervelend vind, kan ik gewoon iedereen in 1x smsenVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Ken deze gyn.VeryCherry schreef:Misschien tref je wel een gyn met kolenschoppen, dan heb je meteen tien cm. ontsluiting
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: