Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Azijn is het enige wat ik weet... Was er nou ook iets met kruidnagels? Anders ff googlen?VeryCherry schreef:Niemand?
Ik leg groente en fruit altijd zo veel mogelijk in de koelkast, haat die vliegjes!!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Niemand?
Ze doodsprayen met haarlak ofzo verder kom ik niet helaas.
Ik heb trouwens weer heerlijk gewii-fit Zo maar douchen.
Gast- Gast
Hmmm, kruidnagels las ik inderdaad ook. Heb ik niet in huis. Misschien nog ergens een verdwaalde fles ammonia, ga zo even op jacht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Voordat we weggaan zet ik sowieso 80 flessen azijn-met-zeepsop door het huis, voor het geval dat
ProudMama schreef:Lex Groot Geschapen.... Komt (natuurlijk) bij Reva vandaan, maar hoe het precies zat?
zwangerschapsdementie
Komt bij Ik hou van Holland vandaan. Jeroen moest bij het namen raden Lex Harding omschrijven en hij probeerde 'harde' te omschrijven en zei: 'zoooo, wat heb jij een ...' en toen zei iemand Lex Grootgeschapen.
Das alles.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goede bekomst...
EB: IK vond het vooral irritant dat ik 48 uur niet kon douchen...
heb vlak voordat ik naar het ziekenhuis moest gedoucht en morgen ff voor 13.00uur moet ik hem weer terug brengen, dus zo vies ben ik niet:P kan me iig wel wassen(gedeeltelijk)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lotus schreef:VeryCherry schreef:Wat vervelend dat je er zulke gedachtes over hebt Lotus.
Mja, het zal wel weer nergens op slaan, maar ondertussen heb ik er wel last van. Ik maak het mezelf altijd zo moeilijk.
zijn ook lastige beslissingen en soms heb je inderdaad jezelf ermee
Hoef je maar 24uur?ExpressoB schreef:ProudMama schreef:Goede bekomst...
EB: IK vond het vooral irritant dat ik 48 uur niet kon douchen...
heb vlak voordat ik naar het ziekenhuis moest gedoucht en morgen ff voor 13.00uur moet ik hem weer terug brengen, dus zo vies ben ik niet:P kan me iig wel wassen(gedeeltelijk)
Gast- Gast
Hmmm heel eigenlijk zou ik nu nog een hoop moeten doen, maar het ontbreekt me aan alle kanten aan zin.
Alex schreef:ProudMama schreef:Lex Groot Geschapen.... Komt (natuurlijk) bij Reva vandaan, maar hoe het precies zat?
zwangerschapsdementie
Komt bij Ik hou van Holland vandaan. Jeroen moest bij het namen raden Lex Harding omschrijven en hij probeerde 'harde' te omschrijven en zei: 'zoooo, wat heb jij een ...' en toen zei iemand Lex Grootgeschapen.
Das alles.
Bedankt voor de uitleg!
?HAhahaha, en om dat stukje ging ik trouwens wel stuk. !
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
_Liv schreef:Haha! Ik heb vanavond ook weinig zin.
Irritant is dat hè, bah, ik heb zó veel gedaan vandaag, dat ik gewoon een avondje lekker wil hangen.
Burn schreef:Bedankt voor de uitleg!
?HAhahaha, en om dat stukje ging ik trouwens wel stuk. !
Ja, ik ging ook stuk. Geweldig grappig.
Gast- Gast
Ik heb ook veel gedaan. M'n vriend is met z'n auto weg voor de grote beurt, dus een avondje alleen thuis is ook lekker.
Gast- Gast
_Liv schreef:Ik heb ook veel gedaan. M'n vriend ismet z'n auto weg voor denet weg na onze grote beurt, dus een avondje alleen thuis is ook lekker.
Ik las:
OEPS!
Laatst aangepast door Burn op wo 13 jul 2011 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
Whahaha, ik ben ook alleen thuis, nou ja, zoonlief ligt al in bed. Misschien dat ik zo de badkamer nog even poets. Auto moet ook nog door de wasstraat, maar dat komt morgen wel.
En mijn haar moet ook nog gedaan worden, loop nu glad voor lul. Moet ook tot morgen wachten, ik kan het niet zelf
En mijn haar moet ook nog gedaan worden, loop nu glad voor lul. Moet ook tot morgen wachten, ik kan het niet zelf
Burn schreef:_Liv schreef:Ik heb ook veel gedaan. M'n vriend ismet z'n auto weg voor denet weg na onze grote beurt, dus een avondje alleen thuis is ook lekker.
Ik las:
OEPS!
Gast- Gast
Dames, hoelaat begint Babyboom?
Burn- Lady Post-a-lot
Heey zonnestraaltje, alles goed?
Had ik al verteld dat mijn broertje en schoonzusje thuis zijn? Mijn broertje gaat zaterdag weer terug naar Curacao om zijn werk daar af te maken. Mijn schoonzusje is dinsdag bij de orthopeed geweest en die heeft een foto gemaakt van haar rug. Ze moet deze week rust houden, veel liggen en af en toe lopen, zo min mogelijk zitten. Aanstaande dinsdag moet ze weer terug naar de orthopeed, die maakt dan weer een foto en bekijkt of de wervels in elkaar gezakt zijn of dat het gelijk gebleven is. Als de wervels in elkaar gezakt zijn moet ze geopereerd worden. Dus dat is nog even spannend.
Gast- Gast
Pm: ja klopt
heb vanmiddag een hoop gedaan en doe vanavond nog het een en ander, ziek of niet, huishouden gaat gewoon door...helaas
zo weer lekker aan een bak fruit:)
heb vanmiddag een hoop gedaan en doe vanavond nog het een en ander, ziek of niet, huishouden gaat gewoon door...helaas
zo weer lekker aan een bak fruit:)
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: