Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik ken ook geen brokking gebak!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Specialiteit van mijn woonplaats. Beter als seks.Vergeet-me-nietje schreef:Wat is Brokking gebak? Die harlekijntjes zijn echt té lekker...
Gast- Gast
Het is hazelnootschuimgebak. Wereldberoemd hier in de omgeving.Vergeet-me-nietje schreef:Wat is Brokking gebak? Die harlekijntjes zijn echt té lekker...
Gast- Gast
Oeh dat móet ik een keertje eten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ervaar het nu niet meer zo, maar voorheen zaten hier veel meer dames met dergelijke problemen.SunnyScience schreef:Rush schreef:Ja, zeker als er (niet lullig bedoeld) een hele groep zit met een soort zelfde probleemVergeet-me-nietje schreef:Ik bedoel dat ik het dagcafé in het verleden ook niet negatief vond. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je totaal niets met dat onderwerp hebt, dat het je dan gaat tegenstaan.
Dit is precies waarom ik er over denk om weg te gaan...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Is echt alleen in mijn woonplaats te krijgen. De reden ook om nooit te verhuizen.Burn schreef:Ik ken ook geen brokking gebak!
Gast- Gast
Oke, maar ff... Sinds wanneer zitten er suikers in naturel kwark? Of ben ik nou gewoon heel naïef?ProudMama schreef:VMN: Het is ook heel gezond, en mag bijv wel s morgens kwark en dan s middags een nectarine. Maar niet samen, dan zit je aan teveel suikers.
Gelukkig is dit na de zwangerschap gewoon over, dus kan ik overal dubbel van genieten
(al stik ik van nectarines, ben allergisch voor steenvruchten, dus die eet ik al helemaal niet )
Anyway, een nectarine zou ik je dan inderdaad niet aanraden, zwanger of niet. Ik vind je ongestikt leuker denk ik
Gast- Gast
Een keertje kan niet. Het is verslavend!VeryCherry schreef:Oeh dat móet ik een keertje eten
Gast- Gast
Maar hazelnootschuimgebak ken ik dan weer wel!
Burn- Lady Post-a-lot
Ziet er lekker uit!ProudMama schreef:Het is hazelnootschuimgebak. Wereldberoemd hier in de omgeving.Vergeet-me-nietje schreef:Wat is Brokking gebak? Die harlekijntjes zijn echt té lekker...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Een keertje kan niet. Het is verslavend!VeryCherry schreef:Oeh dat móet ik een keertje eten
Serieus? Dus ik kan er maar beter helemaal niet aan beginnen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ik ervaar het nu niet meer zo, maar voorheen zaten hier veel meer dames met dergelijke problemen.SunnyScience schreef:Rush schreef:Ja, zeker als er (niet lullig bedoeld) een hele groep zit met een soort zelfde probleemVergeet-me-nietje schreef:Ik bedoel dat ik het dagcafé in het verleden ook niet negatief vond. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je totaal niets met dat onderwerp hebt, dat het je dan gaat tegenstaan.
Dit is precies waarom ik er over denk om weg te gaan...
De sfeer is nu ook wel een stuk beter hoor! Het is de afgelopen week niet meer zo'n klaagtopic als het was.
Gast- Gast
Gaat om suikers/ koolhydraten.Vergeet-me-nietje schreef:Oke, maar ff... Sinds wanneer zitten er suikers in naturel kwark? Of ben ik nou gewoon heel naïef?ProudMama schreef:VMN: Het is ook heel gezond, en mag bijv wel s morgens kwark en dan s middags een nectarine. Maar niet samen, dan zit je aan teveel suikers.
Gelukkig is dit na de zwangerschap gewoon over, dus kan ik overal dubbel van genieten
(al stik ik van nectarines, ben allergisch voor steenvruchten, dus die eet ik al helemaal niet )
Anyway, een nectarine zou ik je dan inderdaad niet aanraden, zwanger of niet. Ik vind je ongestikt leuker denk ik
kwark, magere met vruchten 1 schaaltje 23 koolhydraten.
(dat is net zoveel als 5 koolhydraatarme boterhammen met kaas!)
Gast- Gast
Ja, maar dat is nooit te vergelijk met...Burn schreef:Maar hazelnootschuimgebak ken ik dan weer wel!
Gast- Gast
Ik dronk bij mijn brood ook gerust een halve liter melk weg, heerlijk en gezond dacht ik zo. Maar dat mag dus niet meer, melk erbij is teveel. In melk zitten melksuikers enz.Vergeet-me-nietje schreef:Oke, maar ff... Sinds wanneer zitten er suikers in naturel kwark? Of ben ik nou gewoon heel naïef?ProudMama schreef:VMN: Het is ook heel gezond, en mag bijv wel s morgens kwark en dan s middags een nectarine. Maar niet samen, dan zit je aan teveel suikers.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, maar dat is nooit te vergelijk met...Burn schreef:Maar hazelnootschuimgebak ken ik dan weer wel!
Hmpfz. Moet dan toch echt maar een keer bij PM op bezoek!
Burn- Lady Post-a-lot
Ah zo! Koolhydraten heb ik geen verstand van. Nog nooit op gelet ook eigenlijk.ProudMama schreef:Gaat om suikers/ koolhydraten.Vergeet-me-nietje schreef:Oke, maar ff... Sinds wanneer zitten er suikers in naturel kwark? Of ben ik nou gewoon heel naïef?ProudMama schreef:VMN: Het is ook heel gezond, en mag bijv wel s morgens kwark en dan s middags een nectarine. Maar niet samen, dan zit je aan teveel suikers.
kwark, magere met vruchten 1 schaaltje 23 koolhydraten.
(dat is net zoveel als 5 koolhydraatarme boterhammen met kaas!)
Gast- Gast
SunnyScience schreef:De sfeer is nu ook wel een stuk beter hoor! Het is de afgelopen week niet meer zo'n klaagtopic als het was.
De enige die nu klaagt ben jij.
Gast- Gast
Heb ooit een koolhydraatarm dieet gedaan, dus was er al wel een beetje in thuis. Daarmee viel ik echt heel snel af in korte tijd.
En kwam ik weer net zo veel aan in nog kortere tijd toen ik weer normaal ging eten
Zie nu ook aan mijn armen dat ik dunner ben geworden, de rest is allemaal dikker natuurlijk door zwangerschap (borsten, buik en benen) hahaha.
Dus ben heel benieuwd straks wat ik weeg zonder baby's en zoveel vocht.
En kwam ik weer net zo veel aan in nog kortere tijd toen ik weer normaal ging eten
Zie nu ook aan mijn armen dat ik dunner ben geworden, de rest is allemaal dikker natuurlijk door zwangerschap (borsten, buik en benen) hahaha.
Gast- Gast
Je vergeet (grapje)Alex schreef:SunnyScience schreef:De sfeer is nu ook wel een stuk beter hoor! Het is de afgelopen week niet meer zo'n klaagtopic als het was.
De enige die nu klaagt ben jij.
Gast- Gast
Kut internet! Ik ben weeeeeeeeeer op de helft, en weerstopt hij met de aflevering! :S
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Kut internet! Ik ben weeeeeeeeeer op de helft, en weerstopt hij met de aflevering! :S
Wat irritant!
Gast- Gast
Haha volgens mij komt dat wel goed na de zwangerschap hoor. Als je altijd van nature slank bent geweest, zul je niet ineens een dik propje zijnProudMama schreef:Heb ooit een koolhydraatarm dieet gedaan, dus was er al wel een beetje in thuis. Daarmee viel ik echt heel snel af in korte tijd.
Gast- Gast
Nu kan k het nog niet zien!Alex schreef:Burn schreef:Kut internet! Ik ben weeeeeeeeeer op de helft, en weerstopt hij met de aflevering! :S
Wat irritant!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: