Dagcafé
+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Als je echt verstopt zit, dan zou ik op dit moment even een pilletje Dulcolax aanraden.
Kom jij die even brengen dan? Ik heb ze niet in huis ofzo
Gast- Gast
Maple schreef:Of wij echt op elkaar lijken, daar ben ik nog niet van overtuigt ABE, wel dingen die overeen komen idd. Maar verder zal het allemaal wel blijken
Vind t wel leuk om te merken dat ik je de afgelopen weken van een andere kant heb keren kennen. Of nouja, niet direct van een andere kant, maar wel meer begrip voor je heb gekregen.
We zijn iig geen kopieen van elkaar. Wees blij, dat gun ik niemand.
De 23e zullen we het allemaal wel zien.
Leini - Graag gedaan, al heb ik het idee dat ik weinig heb gedaan.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik ga een film aanzetten in de hoop dat ik in slaap val. Afgelopen nacht erg slecht geslapen, mocht het vannacht weer zo gaan, dan ga ik mijn slaappillen tevoorschijn halen. Heb de laatste avonden gewoon steeds hoofdpijn omdat ik zo moe ben maar gewoon niet in slaap kan komen of 's nacht niet slaap. Welterusten alvast
Komt dat niet door je dieet?
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Als je echt verstopt zit, dan zou ik op dit moment even een pilletje Dulcolax aanraden.
Kom jij die even brengen dan? Ik heb ze niet in huis ofzo
Ik ben dus verslaafd geweest aan de zwaardere variant. En Dulculax hielp me alleen als ik twee/drie pakjes gebruikte. En dan nog niet eens iets waar ik aan gewend was. Toilet was vroeger mijn nachtcafe. Hoe dan ook, ben nu allergisch voor pillen in een strip. Zo smerig. Maar Dulcolax helpt wel om even de verstopping tegen te gaan. En jij mag het morgne alleen halen als je je aan de achterkant van het pakje houdt.
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik ga een film aanzetten in de hoop dat ik in slaap val. Afgelopen nacht erg slecht geslapen, mocht het vannacht weer zo gaan, dan ga ik mijn slaappillen tevoorschijn halen. Heb de laatste avonden gewoon steeds hoofdpijn omdat ik zo moe ben maar gewoon niet in slaap kan komen of 's nacht niet slaap. Welterusten alvast
Komt dat niet door je dieet?
Nee, slaap met vlagen goed en slecht. Overdag geen hoofdpijn en het is ook echt vermoeidheidshoofdpijn. Ik ga 's avonds ook teveel piekeren en zo .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Morgen moet ik weer compenseren. Mag niet, maar ik kan niet anders.
Ik snap je. Maar vind er aub een weg in.
Gast- Gast
Thanks Alex! Ik hoop dat ik goed slaap vannacht.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maar zit je verstopt doordat je dat hebt gegeten of voelt het zo of is het echt zo?
Gast- Gast
Nee, ik zit verstopt omdat ik (denk ik) te weinig vezels eet. En nu zit ik verstopt en heb ik veel gegeten om ervoor te zorgen dat ik ontstopt raak.
Gast- Gast
Alex schreef:Nee, ik zit verstopt omdat ik (denk ik) te weinig vezels eet. En nu zit ik verstopt en heb ik veel gegeten om ervoor te zorgen dat ik ontstopt raak.
Die stoelgang gaat echt niet op commando
Meis, maak je aub niet zo heel erg druk. Als het poepen vandaag niet gaat, dan komt het morgen wel.
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, maar het lukt al een week niet
Helemaal neits? Ja, anders zei je het niet.
Ik blijf bij Dulcolax even in een glas met water. Maar goed, dit vertel ik nog steeds wel aan een eetgestoorde.
Ben ik ook hoor, niet dat je je aangevallen voelt.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik poep me een ongeluk.
Ik ook. Vertellen ze tijdens een reclame dat dit kan komen door een snelle stofwisseling. Nou, dat dacht ik niet. Ik eet gewoon verkeerd. Want als ik een snelle stofwisseling heb, dan was ik zo dik nog niet. Ben ik wel, dubbel jammer.
Gast- Gast
IS ER NOG IEMAND WAKKERRRRRRR?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gezellig! Wat doe je nog zo laat op?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben er ook nog!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Weinig bijzonders. Dit is zo'n beetje mijn ritme. Rond half drie ben ik moe genoeg om te gaan slapen als het goed is. En jij?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: