Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Zwerver
Curious
May
Leine
Jordana
Zwoesj
Happydobby
Lejow
Snoes
ExpressoB
Moezie
Barbabella
Atelier Madame
VeryCherry
Lotus
Merai
Toet
Lies
Sjaantje
Tiana
Qiara
25 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:16

ExpressoB schreef:zegt mijn schoonmoeder zondag (op kinder verjaardag) haar kleindochter zat op schoot en had een boek met een handpop erin.. zegt ze: ik heb ook boekjes, zou willen dat daar een handpop in zat!! ik kwam niet meer bij

Hahaha! Very Happy

Mijn oom werkt bij Rijkswaterstaat en vind langs de weg nog wel eens. Dat bewaart hij altijd voor verjaardagen. Mijn vader krijgt een stapeltje vieze seksboekjes en iedereen lacht. Mijn oom krijgt een soortgelijk stapeltje en oef... Ruzie in huis. Very Happy En dat is altijd zo leuk. laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:17

ExpressoB schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
ExpressoB schreef:jullie nemen wel iedereen in de zeik he

Maar het blijft wel het feit dat de manier van lezen bepaald of je je aangevallen voelt of niet. smile

daar heb ik het niet over

Waar wel over dan?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 12 jul 2011 - 10:18

Abe: hij raapt sexboekjes langs de weg op?! iehhhhhhhh

ik vind in de zeik nemen iets anders
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Leine di 12 jul 2011 - 10:19

Angel Blue Eyes schreef:
Leine schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Leine schreef:
Idd! Ik ben super blij dat mijn oude relatie over is, dat ik weer lekker op mezelf woon, mijn eigen plekje, mijn eigen dingen kunnen doen, maar soms zou ik willen dat er iemand was om even tegen aan te kruipen en mijn verhaal kwijt te kunnen. Maar daarom vind ik het wel gezellig om hier mee te kletsen!

Maar wat had je voor leeftijd geschat? Of stel ik nu hele moeilijke vragen.. Wink

Op dit moment ben ik bewust vrijgezel. Zegt niet dat ik het niet mis om 's avonds thuis te komen bij iemand die op mij wacht. Maar het zit er gewoon even niet in. Niet op deze manier.

Dan moet ik even diep nadenken, maar dan zou ik kiezen voor 24 jaar.
Ben je al lang vrijgezel dan?

Mijn relatie is uit sinds januari, dus eigenlijk nog maar kort. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik het uitgemaakt heb. Ergens denk ik ook dat het verstandiger is om voorlopig vrijgezel te zijn. Ik heb van mijn vorige relatie best een kater overgehouden en dat moet misschien eerst nog slijten. Dan weet ik ook dat ik helemaal geen relatie nodig heb, dat ik mezelf best kan redden. Komt mijn zelfvertrouwen ook weer ten goede.. Wink

Het onmogelijke kan echt mogelijk worden. Daar waar je ooit leunde op nog een salaris moet je nu jezelf redden. Daar waar je leunde op de goede gedachten van je partner, zijn deze nu weg en moet je jouw eigen gedachten recht krijgen. Ondanks dat ik het een KUT maand vind, ben ik ontzettend trots op het feit dat ik in totaal 930 euro voor mijn auto heb weten af te tikken en nog steeds niet in de financiele problemen zit. Dat soort dingen maakt dat ik het echt wel alleen kan redden en dus niemand nodig ben om me uit de financiele sores te helpen en dus ooit echt zal kiezen voor de liefde. (Klinkt dat dom, als ik het nalees namelijk wel :P)

En ik ben niet officieel al acht jaar vrijgezel. Ik heb relaties gehad, maar die zeggen niet veel omdat ik in deze relaties me hetzelfde heb gedragen als vrijgezel. Ik deel niet makkelijk. Ik vind het makkelijker om me zelf te redden, dan dat ik er een ander deelgenoot van maak. Als is het forum iets anders voor me.

Haha, het klinkt wel bijzonder! Wink Ik heb het gelezen over je auto, super goed dat het je lukt! Hopelijk kan je vertrouwde auto nu weer heel wat jaren mee!
Wat je zegt over die gedachtes klopt ook wel, ik moet leren vertrouwen op mijn eigen gedachten. Ze kloppen, ze zijn niet vreemd en ik moet ook stoppen me steeds af te vragen of ze wel goed genoeg zijn.

En als je eenmaal iemand vertrouwd of deelt? Aan de ene kant duurt het bij mij eeuwen voordat ik iemand toelaat, maar als ik iemand dan eenmaal vertrouw, dan slaat het om.. terwijl er ook nog heel veel dingen zijn die ik dan nog niet durf te delen. Heel dubbel dus.

Heb jij ook mensen van het forum ontmoet? Dat lijkt me dan wel weer heel lastig.. Het voelt heel veilig om dingen hier te vertellen omdat jullie me toch niet kennen. Maar stel dat ik iemand in real life gezien heb, lijkt het me wel weer lastiger worden om open te zijn.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:20

Joepie, ik heb het weer... In bed liggen en totaal niet moe zijn terwijl de wekker morgen 6:00 weer gaat No

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:21

ExpressoB schreef:Abe: hij raapt sexboekjes langs de weg op?! iehhhhhhhh

Die man heeft gewoon een bepaalde vorm van humor. Wink Hij weet ook alles. Zo zijn we nu al op de hoogte waar flitsers in de regio staan. Het is gewoon en man met een bepaalde vorm van humor. En inderdaad, de boekjes worden bijna met handschoenen aangenomen, worden op de verjaardag even uitvoerig doorgenomen en daarna zo snel mogelijk weggemieterd. Het gaat om de grap. Wink

Voor mij is iemand in de zeik nemen, iemand compleet voor paal zetten? En dat kan kwetsend zijn. Ik weet niet welke gedachte jij erbij hebt?

Gast
Gast

Bericht  Leine di 12 jul 2011 - 10:22

Maple schreef:Joepie, ik heb het weer... In bed liggen en totaal niet moe zijn terwijl de wekker morgen 6:00 weer gaat No
Oh dat is balen altijd! En als je er een boek bij pakt? Dan ben ik altijd zo weg..
Leine
Leine
Prater
Prater

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:22

Maple schreef:Joepie, ik heb het weer... In bed liggen en totaal niet moe zijn terwijl de wekker morgen 6:00 weer gaat No

Slapen JIJ! Zoals mijn vader altijd zegt: Gewoon omdraaien en je slaapt vanzelf. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:24

Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:24

Ik heb geen zin in lezen :P Mijn man is ook nog niet thuis dus dan slaap ik sowieso al niet lekker in. En als hij straks thuiskomt lig ik ook nog een tijd wakker omdat hij de laatste tijd iedere x z'n verhaal wil doen als ik wil slapen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:25

Alex schreef:Rolling Eyes

tisser jonguh.

Ik wil iets eten. Van die aardbeitjes, die snoepjes. Met dat wit erin. Oeeeeh.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 12 jul 2011 - 10:25

nou ging het maar zo makkelijk, als ik niet snel in slaap val dan word het altijd lastig om in slaap te komen
ik merk het al snel als ik in bed lig
ga er zo in, misschien nog ff lezen

goede nacht
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:26

Reva schreef:

tisser jonguh.

Oehhh, lekker!

Niemand vindt mijn plaatje grappig. Of iedereen vindt het grappig, maar vindt dat de moeite van het vermelden niet waard.

Laatst aangepast door Alex op di 12 jul 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:27

Leine schreef:
Haha, het klinkt wel bijzonder! Wink Ik heb het gelezen over je auto, super goed dat het je lukt! Hopelijk kan je vertrouwde auto nu weer heel wat jaren mee!
Wat je zegt over die gedachtes klopt ook wel, ik moet leren vertrouwen op mijn eigen gedachten. Ze kloppen, ze zijn niet vreemd en ik moet ook stoppen me steeds af te vragen of ze wel goed genoeg zijn.

En als je eenmaal iemand vertrouwd of deelt? Aan de ene kant duurt het bij mij eeuwen voordat ik iemand toelaat, maar als ik iemand dan eenmaal vertrouw, dan slaat het om.. terwijl er ook nog heel veel dingen zijn die ik dan nog niet durf te delen. Heel dubbel dus.

Heb jij ook mensen van het forum ontmoet? Dat lijkt me dan wel weer heel lastig.. Het voelt heel veilig om dingen hier te vertellen omdat jullie me toch niet kennen. Maar stel dat ik iemand in real life gezien heb, lijkt het me wel weer lastiger worden om open te zijn.

Ik hoop alleen maar dat mijn auto volgend jaar niet weer zo'n rekening op de kop krijgt. Ik ga ervan uit dat het nu goed is. smile

En wat je zegt over vertrouwen en delen, dat heb ik dus ook. Het moet groeien. En zelfs dan houd ik nog veel dingen voor mezelf. Maar ik heb niet voor niets enkel exen, het waren de juiste mannen niet. smile

En ik heb een aantal forummers mogen ontmoeten. En dat ze iets op het forum van mij hadden gelezen is niet iets wat me belemmerd heeft in het contact. Het is juist fijn. Want ze kennen de problemen al en haken daar enkel op in. De 23e ga ik meeten met Maple en Jordana en ik weet dat ze eigenlijk alles van me weten, maar ik weet ook dat dit geen belemmering is, want we spreken er echt niet over. Als ze erover beginnen, kun je gewoon in het midden beginnen i.p.v. vanaf het begin vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 12 jul 2011 - 10:27

Ik wil slapen en dat kan pas wanneer mn vader stopt met bellen, WANT HIJ SCHREEUWT DOOR DIE KUTTELEFOON Evil or Very Mad. Gesprek is hier boven te volgen dus heb al muziek opgezet :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:27

Alex schreef:
Reva schreef:

tisser jonguh.

Oehhh, lekker!

Niemand vindt mijn plaatje grappig. Of iedereen vindt het grappig, maar vindt dat de moeite van het vermelden waard.

Ik moest drie keer kijken voordat ik hem begreep lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:28

Stylegirl schreef:Ik wil slapen en dat kan pas wanneer mn vader stopt met bellen, WANT HIJ SCHREEUWT DOOR DIE KUTTELEFOON Evil or Very Mad. Gesprek is hier boven te volgen dus heb al muziek opgezet :P

Roep naar beneden: HEEE PAAAP, MET DIT VOLUME KUN JE DIE TELEFOON GEWOON ACHTERWEGE LATEN!!

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 12 jul 2011 - 10:28

Reva schreef:Ik moest drie keer kijken voordat ik hem begreep lol!

+1 Laughing
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:29

Angel Blue Eyes schreef:
ExpressoB schreef:Abe: hij raapt sexboekjes langs de weg op?! iehhhhhhhh

Die man heeft gewoon een bepaalde vorm van humor. Wink Hij weet ook alles. Zo zijn we nu al op de hoogte waar flitsers in de regio staan. Het is gewoon en man met een bepaalde vorm van humor. En inderdaad, de boekjes worden bijna met handschoenen aangenomen, worden op de verjaardag even uitvoerig doorgenomen en daarna zo snel mogelijk weggemieterd. Het gaat om de grap. Wink

Voor mij is iemand in de zeik nemen, iemand compleet voor paal zetten? En dat kan kwetsend zijn. Ik weet niet welke gedachte jij erbij hebt?

The world will never know..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:31

ABE, yeah, de 23e Very Happy Ik ben zó benieuwd naar jou in t echt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:31

Reva schreef:
The world will never know..
En dat voelt niet goed. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:32

Maple schreef:ABE, yeah, de 23e Very Happy Ik ben zó benieuwd naar jou in t echt!

Dat maakt het eng....

Want ben ik een bitch op het forum, dat ben ik irl nog meer, maar dan met een lach. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:33

Angel Blue Eyes schreef:
Maple schreef:ABE, yeah, de 23e Very Happy Ik ben zó benieuwd naar jou in t echt!

Dat maakt het eng....

Want ben ik een bitch op het forum, dat ben ik irl nog meer, maar dan met een lach. angel
oh ik ben ook zo verschrikkelijk eng.. En als het allemaal maar met een lach en en knipoog is, dan komt t vast wel goed Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 10:35

Maple schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Dat maakt het eng....

oh ik ben ook zo verschrikkelijk eng.. En als het allemaal maar met een lach en en knipoog is, dan komt t vast wel goed Wink

Jordana is inderdaad zo eng nog niet, maar jij.... :P

Maar inderdaad alles met een lach en knipoog (Al heb ik soms last van een vastzittend ooglid :P) gebeurd, dan is er niets aan de hand. Het loopt wel los, dacht ik zo! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Leine di 12 jul 2011 - 10:38

Angel Blue Eyes schreef:
Leine schreef:

Ik hoop alleen maar dat mijn auto volgend jaar niet weer zo'n rekening op de kop krijgt. Ik ga ervan uit dat het nu goed is. smile

En wat je zegt over vertrouwen en delen, dat heb ik dus ook. Het moet groeien. En zelfs dan houd ik nog veel dingen voor mezelf. Maar ik heb niet voor niets enkel exen, het waren de juiste mannen niet. smile

En ik heb een aantal forummers mogen ontmoeten. En dat ze iets op het forum van mij hadden gelezen is niet iets wat me belemmerd heeft in het contact. Het is juist fijn. Want ze kennen de problemen al en haken daar enkel op in. De 23e ga ik meeten met Maple en Jordana en ik weet dat ze eigenlijk alles van me weten, maar ik weet ook dat dit geen belemmering is, want we spreken er echt niet over. Als ze erover beginnen, kun je gewoon in het midden beginnen i.p.v. vanaf het begin vertellen.
Ik hoop het ook voor je!
Dat geldt voor mijn exen ook, klootzakken ipv mannen. Wink

Daar zit ook wel wat in, het kan ook fijn zijn als mensen weten hoe je in elkaar steekt en je dan nog steeds leuk en gezellig vinden. Misschien komt een meeting er ooit nog van. Maar voorlopig vind ik het al heel fijn om mee te kletsen! Al is het nu een beetje half, want jullie gaan wel heel snel! Very Happy
Leine
Leine
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud